Przetargi.pl
Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie-etap I

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 8667916, 8667028 , fax. 0-81 8667028
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 0-81 8667916, 8667028, fax. 0-81 8667028
    REGON: 43101982700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ulez.bip.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie-etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą : Budowa gminnego obiektu sportowego w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie - etap I, polegający na: 1. Usunięciu kolizji linii napowietrznej SN z projektowanym gminnym obiektem sportowym w Ułężu przy ZSO w Sobieszynie, obejmujący: Przestawienie istniejącego słupa wzdłuż osi linii (montaż nowego słupa krańcowego typu K2go przy skróceniu przęsła) i demontaż istniejącego oraz przebudowę istniejącego słupa na krańcowy typu K2go, ustawiony w tym samym miejscu i połączenie stanowisk słupowych linią kablową typu XRUHAKXs 3x1x120mm2. 2. Budowa Stadionu w miejscowości Ułęż , obejmującego: 2.1.Wstępne ukształtowanie terenu: a) wykonanie wykopów oraz przekopów o głębokości do 3,0 m, b) formowanie nasypów o wysokości do 3,0 m, 2.2.Wykonaniu boiska , w tym: a) wykonaniu wykopów liniowych lub jamistych ze skarpami , o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m, b) rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopu, c) umocowaniu drenażu włókniną syntetyczną, d) ułożeniu drenażu z rur z tworzyw sztucznych w zwojach , o średnicy nominalnej 65 mm z otuliną filtracyjną, e) ułożeniu drenażu z rur z tworzyw sztucznych, w zwojach o średnicy nominalnej 100 mm z otuliną filtracyjną, f) ułożeniu drenażu z rur kamionkowych perforowanych, o średnicy nominalnej 200 mm, g) wykonaniu podsypki filtracyjnej w gotowym wykopie z gotowego kruszywa warstwami grubości 10 cm z pospółki h) wykonaniu 3 sztuk studzienek kanalizacyjnych z elementów WAVIN o wylocie 200mm z pokrywą PVC o średnicy 425 mmm i głębokości 2,0 m, i) wykonaniu podbudowy boiska piłki nożnej, j) wyposażeniu boiska do piłki nożnej w dwie bramki drewniano- stalowe, k) wykonaniu podbudowy asfaltobetonowej dla bieżni lekkoatletycznej. 2.3.Wykonaniu ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych o rozstawie 3,0 m i wysokości 2,0 m. 3. Wykonaniu sieci wodociągowej na terenie stadionu do zaworu odcinającego na oczyszczalni ścieków. 2.1.2.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową łącznie z wizją lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 2.1.3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie roboty związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w SIWZ ,Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej 2.1.4. Szczegółowy zakres prac określają: a) Projekty budowlane b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c) przedmiar robót- usunięcia kolizji linii SN d) przedmiar robót - Stadion e) przedmiar robót sieć wodociągowa na terenie stadionu do zaworu odcinającego na oczyszczalni ścieków d) wzór umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.) i za zgodą Zamawiającego w innych formach przewidzianych w Pzp. 6.3.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Polskiej Spółdzielczości Oddział Lublin Filia Ułęż Nr 89193017092005004001450004. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 6.3.2. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkcie 6.2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Oryginału nie bindować i nie zszywać z ofertą. 6.3.3. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 6.3.4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 6.3.5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 Pzp, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie obiektów sportowych , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie 5) przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) zamawiający wymaga wykazania kierowników budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji elektrycznych i sanitarnych. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności do Okręgo?wej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42, ze zm.). Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że do?starczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7.2. i formie określonej w Części 5 SIWZ Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2.2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu)- według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadające wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych- według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie obiektów sportowych w technologii tradycyjnej z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr4 do SIWZ (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków według załącznika Nr 5 do SIWZ 5) Wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 6) Wyceniony przedmiar robót (Kosztorys ofertowy) branży :elektrycznej ,budowlanej ,sanitarnej - załączniki 7,8,9 do SIWZ, 7) Polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 9) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ubezpieczenia zdrowotnego lub społecznego lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej jak 3 miesiące przed upływem składania ofert. 10) Dokument potwierdzający wniesienia wadium. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć do?kumenty zgodnie z § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ulez.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach