Przetargi.pl
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość, w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie miasta Zamość w następującym zakresie: 1.1 Ulica Lazurowa z ulicami przyległymi: ul. Irysowa, ul. Jesionowa, ul. Pawia, ul. Sokola, ul. Sowia oraz ulica Olchowa z ulicami przyległymi: ul. Jaśminowa, ul. Słowicza a) wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego YDY3x25 mm2, o długości L= 640,00 m, b) montaż 12 szt. słupów oświetlenia ulicznego o h=4,0 m, c) montaż 63 szt. słupów oświetlenia ulicznego h=9,0 m z wysięgnikiem, d) montaż 12 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 3000-4000 lm przy oprawie, z modułem redukcji mocy, o min IP65, IK-08, e) montaż 63 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 8000-10000 lm przy oprawie, z modułem redukcji mocy, o min IP65, IK-08, w obudowie aluminiowej. UWAGA: Montaż słupów oraz opraw oświetleniowych w ul. Lazurowej, ul. Olchowej oraz ulic do nich przyległych będzie możliwy po wykonaniu przebudowy linii napowietrznej nN na kablową przez PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, 20-340 Lublin, ul. Garbarska 21A. Planowany termin zakończenia przebudowy linii napowietrznej w ul. Lazurowej oraz ul. Olchowej i ulic do nich przyległych - 20.09.2016 r. 1.2 Osiedle Promyk, II-etap, ulice: Adama Asnyka, Grunwaldzka, Henryka Sienkiewicza, Kapitana Leszczowa, Małgorzaty Fornalskiej, Joachima Lelewela, Marii Skłodowskiej-Currie, Piotra Ściegiennego, Jana Długosza, Spółdzielcza a) wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKY4x35 mm2, o długości L= 2 403,44 m, zasilanej od istniejącej szafy SOU - stacja trafo Południowa oraz projektowanej szafy SOU typu SO-2C z wyjątkiem oświetlenia w ul. Grunwaldzkiej od słupa Nr 7 do słupa Nr 19 oraz w ul. Kapitana Leszczowa, które to słupy zostały już wykonane, b) montaż 65 szt. słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, bezszwowych, o wysokości h=8,0 m z wysięgnikiem o dł. 1,5 m, gr, ścianki min. 4 mm, c) montaż 66 szt. opraw oświetlenia drogowego ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 8000-10000 lm przy oprawie, z modułem redukcji mocy, o min IP65, IK-08, w obudowie aluminiowej, d) montaż szafy oświetleniowej SOU typu SO-2C. 3.1.3 Ulica Weteranów na odcinku od ul. Św. Piątka do rzeki Łabuńki a) wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego YAKXS 4x25 mm2, długości L=972,00 m od słupa nr 1 do słupa nr 20, b) montaż 20 szt. słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, wysokości h=8,0 m, z wysięgnikiem o dł. 1,5 m, ustawionych na typowych fundamentach betonowych, c) montaż 20 szt. opraw oświetlenia drogowego, ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 8000-10000 lm, z modułem redukcji mocy, o min IP65, IK-08, w obudowie aluminiowej, d) montaż szafy oświetleniowej SOU typu SO-2C. 1.4 Ulica Legionów (droga krajowa nr 17, europejska trasa łącznikowa E 372) na odcinku od ronda im. Leopolda Skulskiego do ronda im. Wysiedlonych Mieszkańców Zamojszczyzny wraz z rondami a) ul. Legionów - montaż 101 szt. opraw oświetlenia, ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 13500lm, temperatura barwowa 4000K, z modułem redukcji mocy, o min IP66, IK-08, w obudowie z odlewu aluminiowego, lakierowanego, b) rondo im. Leopolda Skulskiego oraz rondo im. Wysiedlonych Mieszkańców Zamojszczyzny - montaż 36 szt. opraw oświetlenia, ze źródłem światła modułem LED o strumieniu świetlnym 9300 lm, temperatura barwowa 4000 K, z modułem redukcji mocy, o min IP66, IK-08, w obudowie z odlewu aluminiowego, lakierowanego, c) wyprostowanie skrzywionych słupów oświetleniowych, stalowych, nr 24, 36, 58, 68, 84, 86, 172, wysokości h=10,0 m, z wysięgnikiem o dł. 1,50 m d) wymiana słupów oświetleniowych, stalowych nr 46, 136, wysokości h=10,0 m, z wysięgnikiem o dł. 1,50 m, e) montaż słupa oświetleniowego, stalowego nr 140, wysokości h=10,0 m, z wysięgnikiem o dł. 1,50 m, ustawionego na typowym fundamencie betonowym, f) wymiana złączek w szafach oświetleniowych. 2 Ponadto zamówienie obejmuje udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego i bieżącej konserwacji. 2.1 Zakres rzeczowy gwarancji obejmuje roboty budowlane, montażowe oraz zainstalowane urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest jednakowy dla całego zakresu rzeczowego, objętego przedmiotem zamówienia. 2.2 Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości za wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót. 2.3 W okresie oraz w ramach udzielonej gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do: a) nieodpłatnego, skutecznego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym, b) wykonywania nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych warunkujących utrzymanie gwarancji, wraz z nieodpłatną naprawą i wymianą elementów wynikających z tych przeglądów - uszkodzonych podzespołów i urządzeń systemu oświetlenia ulicznego, naprawę okablowania oraz usunięcia wad i usterek, przez cały okres trwania gwarancji, licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót, c) nieodpłatnego, skutecznego usuwania wad i usterek zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas przeglądów serwisowych i gwarancyjnych, w okresie trwania gwarancji, d) wykonywania nieodpłatnej, bieżącej konserwacji urządzeń, e) usunięcia zgłoszonych wad i usterek w terminie do 48 godzin licząc od dnia sporządzenia protokołu, o którym mowa w pkt 2.4 lub doręczenia zawiadomienia, o którym mowa w pkt 2.5. W sytuacjach wyjątkowych, niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający może wyznaczyć dłuższy termin na usunięcie wad. W przypadku wystąpienia wady zagrażającej prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia lub zagrażającej bezpieczeństwu, Wykonawca musi usunąć tę usterkę w ciągu 24 godzin od dnia sporządzenia protokołu, o którym mowa w pkt 2.4 lub doręczenia zawiadomienia, o którym mowa w pkt 2.5. 2.4 Przeglądy, o których mowa w pkt 2.3 lit. b organizowane będą przynajmniej raz na pół roku lub w zależności od potrzeb. Z każdego przeglądu gwarancyjnego lub serwisowego sporządzony zostanie protokół, zawierający co najmniej datę i miejsce sporządzenia protokołu, opis wad i usterek, jeśli takie zostaną ujawnione oraz termin ich usunięcia. Koszt dojazdu na wyznaczone przeglądy pokrywa Wykonawca. 2.5 Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wszelkich ujawnionych wadach, innych niż stwierdzone podczas przeglądów serwisowych i gwarancyjnych, o których mowa w pkt 2.3 w terminie do 2 dni od dnia ich ujawnienia. Zgłoszenie zostanie dokonane faxem lub za pomocą poczty elektronicznej. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem o planowanym terminie realizacji czynności mających na celu usunięcie wad i usterek. 2.7 Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek. Usunięcie wad i usterek musi zostać potwierdzone protokolarnie, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty zawiadomienia Zamawiającego o dokonaniu naprawy. 2.8 Wykonawca sporządzi protokół wykonanych prac po wykonaniu każdego zgłoszenia i przedłoży go Zamawiającemu. Protokół odbioru zostanie podpisany przez obie strony. W przypadku usunięcia wad i usterek okres gwarancji, w zakresie dokonanej naprawy, biegnie na nowo licząc od dnia podpisania protokołu w sprawie usunięcia wad i usterek. 2.9 W przypadku wymiany rzeczy na nową lub też po dokonaniu istotnych napraw w rzeczy termin gwarancji liczy się na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli wymieniono część rzeczy, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać 2.10 Jeżeli Wykonawca nie usunie wady w ww. terminach, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy i dodatkowo obciążyć Wykonawcę karą umowną zgodnie z § 18 ust. 1 lit b. umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia (wg wzoru załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), liczoną od następnego dnia po terminie ustalonym na usunięcie wad i usterek do dnia usunięcia wad i usterek przez inny podmiot. 2.11 Jeśli w ramach robót budowlanych wykonanych zgodnie z umową zainstalowano urządzenia, instalacje, systemy itp., co do których producent/dostawca żąda odpłatnego, obligatoryjnego serwisowania przez autoryzowane jednostki, Wykonawca przed ich zainstalowaniem informuje o tym Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za serwisowanie ww. elementów i ponosi jego koszty w okresie gwarancji. 2.12 Jeśli na zainstalowane w ramach robót budowlanych wykonanych zgodnie z umową urządzenia, materiały budowlane, instalacje, systemy producent/dostawca udziela gwarancji dłuższej niż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, to Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące tych gwarancji w ostatnim dniu udzielonej przez siebie gwarancji. 2.13 Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowodował w czasie prac nad usuwaniem wad i usterek. 2.14 W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego usunięcia wszystkich zgłoszonych wad i usterek, o których został powiadomiony przez Zamawiającego. 2.15 Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania otrzymanej w dniu odbioru dokumentacji powykonawczej i protokołów odbioru robót. 2.16 W okresie gwarancji Wykonawca i Zamawiający zobowiązani są do pisemnego wzajemnego zawiadomienia w terminie do 7 dni o: 1) zmianie adresu lub firmy; 2) zmianie osób reprezentujących strony; 3) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy; 4) ogłoszeniu likwidacji firmy Wykonawcy. 3 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w podziale na części (zadania). 4 Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 5 Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych oraz zastąpienie proponowanych rozwiązań (w oparciu o wyroby innych producentów), pod warunkiem spełnienia określonych wymagań pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych, wskazanych szczegółowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. 6 Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a) wykonanie pomiarów izolacji kabli i przewodów oraz skuteczności przed porażeniem prądem elektrycznym, opracowanie projektu organizacji ruchu i oznakowanie drogi na czas wykonywania prac. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, b) słupy metalowe należy dodatkowo zabezpieczyć przed wpływem agresywnego środowiska poprzez pomalowanie farbą do wyrobów ocynkowanych w kolorze zbliżonym do koloru słupa do wysokości 0,5m od poziomu fundamentu, c) na wszystkich słupach należy umieścić informację ZAKAZ NAKLEJANIA OGŁOSZEŃ I REKLAM BEZ ZGODY WŁAŚCICIELA, wykonaną w formie naklejki odpornej na działanie czynników pogodowych, d) fundamenty nie powinny wystawać więcej niż 5 cm ponad powierzchnię gruntu. 7 Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ulice: 1) Lazurowa z ulicami przyległymi: ul. Irysowa, ul. Jesionowa, ul. Pawia, ul. Sokola, ul. Sowia, 2) Olchowa z ulicami przyległymi: ul. Jaśminowa, ul. Słowicza, 3) Osiedle Promyk, II-etap, ulice: Adama Asnyka, Grunwaldzka, Henryka Sienkiewicza, Kapitana Leszczowa, Małgorzaty Fornalskiej, Joachima Lelewela, Marii Skłodowskiej-Curie, Piotra Ściegiennego, Jana Długosza, Spółdzielcza, 4) Weteranów na odcinku od ulicy Świętego Piątka do rzeki Łabuńki, 5) Legionów (droga krajowa nr 17, europejska trasa łącznikowa E 372) na odcinku od ronda im. Leopolda Skulskiego do ronda im. Wysiedlonych Mieszkańców Zamojszczyzny wraz z rondami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016r. poz. 359).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach