Gmina Rozdrażew ogłasza przetarg
- Adres: 63-708 Rozdrażew, ul. Rynek 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7221305 , fax. 062 7221370
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozdrażew
ul. Rynek 3 3
63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie
tel. 062 7221305, fax. 062 7221370
REGON: 25085518500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlic wiejskich w Rozdrażewku i Maciejewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1. Remont pokrycia dachu (rozbiorka pokrycia z płyt azbestowo-cementowych wraz z ich utylizacją o pow. 825 m2, ołacenie dachu,montaż membrany dachowej wysoko paroprzepuszczalnej wodoszczelnej o wartości sd. 0,02 m i gramaturze. co najmniej 115 g/m2, pokrycie dachu blachodachówką z blachy o gr. min 0,5 mm dwustronnie ocynkowanej z powłoką poliestrową matową w kolorze ceglastym oraz wykonanie wszystkich niezbędnych obróbek blacharskich, rozebranie i zamontowanie nowych rynien dachowych i spustowych- 182 mb, rozbiórka i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej licowanej o obmiarze 1,75 m3) 2. wymiana okien i drzwi - 56 szt 3. remont posadzek ( rozbiórka podług drewnianych, izolocje cieplne i przeciwwilgociowe, nowe posadzki z płytek gresowych) - 452 m2 4. roboty malarskie i okładzinowe ( remont sufitów podwieszanych, malowanie ścian i stolarki ) - 1699 m2 5. malowanie elewacji i schody zewnętrzne - 826 m2 6. wymiana instalcji elektrycznej i odgromowej ( rozdzielnice, oswietlenie, gniazda wtykowe i trójfazowe, wentylatory i podgrzewacze,pomiary rezystencji izolacji o uziemień instalacji odgromowej) 7. montaż wyposażenia świetlic ( zlewozmywaki, regały, firany, wózki do sprzątania) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 15.000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach wymaganych w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie art. 22 ust.1 i art.24 PZP 2. aktualny odpis z rejestru lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej 3. aktualne zaświadczenie z US i ZUS, KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek i podatków 4. informacje z banku lub SKOK o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej 5. aktualne uprawnienia i decyzje uprawniające do prac związanych z demontażem , usuwaniem , transportem i unieszkodliwianiem płyt azbestowo-cementowych 6. wykaz robót budowlanych z ostatnich 5 lat wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania 7. wykaz osób i podmiotów które będą realizowały zamówienia ( kierownik budowy i kierownicy robót) 8. wykaz niezbędnego sprzętu i narzędzi do realizacji zamówienia 9. kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rozdrazew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Stanica Harcerska - na miarę XXI wieku. Kompleksowa modernizacja budynku głównego oraz Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej - rewitalizacja terenu Stanicy Harcerskiej Zielona Polana w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa dachu na budynku głównym ZSO w Wolsztynie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-04-25 - Wykonanie remontu kapitalnego dachów budynku biurowo - laboratoryjnego w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
Dodano: 2016-03-18 - Modernizacja dachu Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Jana Długosza 14 w Kaliszu
Dodano: 2015-06-12 - Remont dachu budynku, renowacja elewacji budynku, montaż odstraszaczy oraz izolacja ścian piwnic budynku głównego Zakładu Poprawczego w Witkowie przy ul. Park Kościuszki 9.
Dodano: 2015-03-27 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Zakrzyn
Dodano: 2015-03-26 - Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Słupcy
Dodano: 2015-03-16 - Wykonanie robót budowlanych w obiektach II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Roboty dekarskie, instalacje wewnętrzne, wymiana płytek w wejściu ewakuacyjnym w Inspektoracie ZUS w Turku Część nr 1 - Zadanie nr 2 - Roboty Dekarskie w Inspektoracie ZUS w Kole. Część nr 2 - Wymiana pokrycia dachowego w Inspektoracie ZUS w Środzie Wielkopolskiej.
Dodano: 2014-10-22 - Przebudowa i remont sal wiejskich w miejscowościach Niedźwiedź i Turze-Kochłowy
Dodano: 2014-10-09