Przetargi.pl
Remont sufitu w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie

Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-194 Knurów, ul. Szpitalna 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3362617 , fax. 32 3362617
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 w Knurowie
    ul. Szpitalna 29 29
    44-194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3362617, fax. 32 3362617
    REGON: 27221985100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz2knurow.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sufitu w sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: -usuniecie istniejącego sufitu podwieszonego z drewna i materiałów drewnopochodnych, - wykonanie nowego sufitu podwieszonego akustycznego, - wymianę instalacja oświetlenia pomieszczeń, - wymianę instalacji gniazd wtykowych, - wykonanie tablicy rozdzielczej - do zasilania wyżej wymienionej instalacji. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji w następującym zakresie: - roboty budowlane - 5 lat od daty odbioru końcowego, - urządzenia - zgodnie z okresem zamieszczonym w kartach gwarancyjnych wystawionych przez producentów tych urządzeń, jednak nie krócej niż 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zsz2.powiatgliwicki.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach