Przetargi.pl
Remont stawu zlokalizowanego w parku miejskim przy ulicy Mickiewicza w Wysokiem Mazowieckiem, wraz z zagospodarowaniem terenu bezpośrednio przyległego do istniejącego stawu.

Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2752592 , fax. 086 2752593
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
    ul. Ludowa 15 15
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 2752592, fax. 086 2752593
    REGON: 45001067100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stawu zlokalizowanego w parku miejskim przy ulicy Mickiewicza w Wysokiem Mazowieckiem, wraz z zagospodarowaniem terenu bezpośrednio przyległego do istniejącego stawu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont stawu, likwidacja istniejących ciągów pieszych wokoło stawu i małej architektury; wykonanie nowych ciągów pieszych z kostki polbrukowej gr. 6 cm. ( starobruk w kolorze grafitowym), grobli, mostku, trzech pomostów, dwóch kamiennych wysepek , małej architektury; wykonanie nowych nasadzeń, drzew, krzewów i bylin na wyspie i skarpach zbiornika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy. Opis warunków udziału w postępowaniu: wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem; zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem ( wskazany kierownik robót ) Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik robót. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach