Przetargi.pl
ADMINISTROWANIE OBIEKTAMI SPORTOWYMI PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 8 W ZAMBROWIE

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 086 2712117
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 086 2712117
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADMINISTROWANIE OBIEKTAMI SPORTOWYMI PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 8 W ZAMBROWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie położonymi na działce nr 2823 z wyłączeniem: - części ww. działki położonej od strony południowej poza ogrodzeniem stadionu, na której urządzone zostały tereny zielone, - części ww. działki położonej od strony północnej stanowiącej parking w granicach ogrodzenia parkingu, - części ww. działki o pow. 2325 m2 stanowiącej ciąg komunikacyjny obiektu sportowego w związku z umową dzierżawy zawartą w dniu 14.07.2006r., - lokalu użytkowego w budynku administracyjno-socjalnym składającego się z sali nr 1 o pow. 65,45 m2 oraz pokoju socjalnego o pow. 13,50 m2 z przeznaczeniem na działalność usługową, - lokalu użytkowego na parterze budynku administracyjno-socjalnego o pow. 60 m2 w związku z umową najmu z dnia 24.09.2007r., - części ww. działki o pow. 70 m2 (teren przeznaczony do eksponowania towarów sprzedawanych w lokalu położonym na parterze budynku administracyjno-socjalnego) w związku z umową dzierżawy z dnia 29.04.2009r.. 2. Załącznik graficzny obiektów sportowych stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Zakres terenu będącego przedmiotem administrowania obejmuje teren na którym znajdują się następujące obiekty: - budynek administracyjno-socjalny, - wiata metalowa, - korty tenisowe, - płyta główna stadionu wraz z trybunami i infrastrukturą, - boisko boczne, 4. Na obsługę szaletu miejskiego znajdującego się na parterze budynku administracyjno-socjalnego zawarta jest odrębna umowa. 5. Teren jest ogrodzony i wyposażony w infrastrukturę techniczną. 6. Zamawiający przekaże wykonawcy do bezpłatnego używania wyposażenie obiektu służące do jego utrzymania oraz prowadzenia imprez sportowych. Wykaz środków trwałych i wyposażenia obiektu wg stanu na dzień 30.06.2009r. podlegających przekazaniu do używania stanowić będzie załącznik do umowy. 7. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1) utrzymanie obiektów w należytym stanie technicznym w gotowości do organizowania imprez sportowych, w tym prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej; 2) promocja obiektów sportowych i organizowanych imprez; 3) eksploatacja obiektów, w tym ponoszenie wszelkich opłat formalno-prawnych związanych z utrzymaniem obiektu, a w szczególności: - opłat za wodę, ścieki, energię elektryczną, cieplną, opłat telefonicznych, - wywóz nieczystości i opłat za dzierżawę pojemników, - podatków i ubezpieczeń związanych z obiektem; 4) zapewnienie czystości i bezpieczeństwa na obiekcie, w tym: - systematyczne koszenie i pielęgnacja płyty głównej boiska, stosowanie właściwego nawożenia podsiewów, oprysków, a w miarę potrzeby podlewania, - właściwej pielęgnacji kortów tenisowych, - utrzymanie w należytym stanie boiska bocznego, - utrzymanie w należytym stanie budynku administracyjno-socjalnego; 5) nieodpłatne udostępnianie urządzeń sportowych na organizację imprez organizowanych przez Burmistrza Miasta Zambrów, Radę Miasta Zambrów, zawodów sportowych o randze finałów na szczeblu miasta, powiatu, województwa, organizowanych przez Szkolne Związku Sportowe, wynikających z kalendarza imprez sportowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządzającym obiektem; 6) udostępnianie nieodpłatne obiektu dla imprez organizowanych przez Miasto Zambrów lub za zgodą Miasta Zambrów jako właściciela obiektu; 7) pobieranie i przekazywanie do budżetu miasta opłat za korzystanie z kortów tenisowych i innego sprzętu w wysokości określonej przez Gminę Miasto Zambrów; 8) wykonywanie na własny koszt konserwacji i bieżących remontów, których wartość w każdym roku nie może być mniejsza niż 7 % wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w danym roku; 9) organizowanie, w każdym roku realizacji zamówienia, masowych imprez sportowych; 10) uzgadnianie z zamawiającym harmonogramu masowych imprez sportowych na następny rok realizacji zamówienia (harmonogram masowych imprez sportowych na rok 2009 wykonawca przedstawia w ofercie); 11) uzgadnianie z zamawiającym planu konserwacji i bieżących remontów na każdy rok realizacji zamówienia (plan konserwacji i bieżących remontów na rok 2009 wykonawca przedstawia w ofercie); 12) przedkładanie zamawiającemu sprawozdań z wykonania konserwacji i bieżących remontów oraz z przeprowadzonych masowych imprez sportowych do 30 stycznia następnego roku lub w ciągu 30 dni od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy; 13) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej i sprawozdawczości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703320007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 PZP stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - spełnieniem warunku jest administrowanie lub zarządzanie nieruchomościami przez okres minimum 2 lata przy rocznym wynagrodzeniu co najmniej 100 tyś. złotych; 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wskazanie w ofercie osoby posiadającej uprawnienia zawodowe określone w art. 191 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. Nr 46 poz. 543 z późn. zm.) - należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej licencji zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami, a w przypadku, gdy osoba nie jest pracownikiem Wykonawcy - również dokument potwierdzający istnienie zobowiązania w ww. zakresie tej osoby wobec Wykonawcy; 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.zambrow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach