Przetargi.pl
Remont stacji wodociągowej w miejscowości Nowe Miasto nad Wartą

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-040 Nowe Miasto nad Wartą, ul. Poznańska 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2874014, 2874082 , fax. 061 2874014, 2874082
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Poznańska 14 14
    63-040 Nowe Miasto nad Wartą, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2874014, 2874082, fax. 061 2874014, 2874082
    REGON: 00054115000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-nowe-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji wodociągowej w miejscowości Nowe Miasto nad Wartą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont stacji wodociągowej w miejscowości Nowe Miasto nad Wartą, który obejmuje: a) w zakresie ujęcia i technologii uzdatniania wody: opomiarowanie poboru wody ze studni głębinowych wraz z wymianą pompy w dwóch studniach, wymianę skorodowanych filtrów piaskowych, adaptację istniejących odżelaziaczy na zbiorniki reakcji hydrolizy, wymianę i płukanie złoża filtracyjnego, wymianę chloratora, montaż zestawu pompowego, montaż przewodów elektrycznych, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego, b) w zakresie rozwiązań budowlano - konstrukcyjnych: licowanie ścian płytkami, uzupełnianie posadzek cementowych, malowanie, odstojnik wód popłucznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotę polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie stacji wodociągowej o warności min. 500.000,00 zł brutto. Potencjał techniczny: -Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowy - ekonomiczny: -Wykonawca musi wykazać, że opłaca polisę, a w przypadku jej braku, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 1 i w formie określonej w części VII SIWZ: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 5. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej; 6. Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który będzie potwierdzał, że Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. z robotą polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie stacji wodociągowej o warności min. 500.000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokument (np.: referencje, protokoły odbioru) potwierdzający, że podana w wykazie robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie ze wzorem- stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 10. Informacja o Podwykonawcach. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ; 11. Podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika; 12. Kosztorys ofertowy - stanowiący załącznik. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-nowe-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach