Przetargi.pl
Remont Stacji Uzdatniania Wody w Doruchowie

Gmina Doruchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7315677, 7315166 , fax. 062 7315687
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Doruchów
    ul. Kępińska 13 13
    63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687
    REGON: 25085500900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Stacji Uzdatniania Wody w Doruchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont Stacji Uzdatniania Wody w Doruchowie. Remont obejmuje branże; budowlano - konstrukcyjną, elektryczną, technologiczno - sanitarną Podstawowy zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje w branży: 1.Budowlano - konstrukcyjnej; wymianie pokrycia dachu na pow. 274,40m2, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 29,70 m2, wewnętrzne prace remontowe - budowlane, malowanie elewacji na pow. 377,40 m2, czyszczenie i malowanie wnętrza zbiornika retencji wody farbą przystosowaną do kontaktu z żywnością o poj. 100m3. 2. Elektrycznej: przebudowę przyłącza energetycznego, podłączenie agregatu prądotwórczego, rozbudowę układu pomiarowo - rozliczeniowego, podłączenie studni głębinowej nr 3, wymianę rozdzielnicy RG, montaż układu sterowania, wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej i wyrównawczej 3. Technologiczno - sanitarnej: roboty demontażowe, podłączenie studni nr 3, wmiana pomp głębinowych w ujęciu wody, wymiana urządzeń SUW /areatora, chloratora, sprężarek, dmuchaw, pomp/ instalacji technologicznych, rurociągu wód popłucznych Prace budowlane i technologiczne należy prowadzić w sposób nie zakłócający dotychczasowego zasilanie odbiorców w wodę, ewentualne przerwy skrócić do minimum. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób przeprowadzenia prac remontowych zawiera dokumentacja techniczna oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot dołączone do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30.000,00 zł. należy wnieś w formie gotówkowej na rachunek Urzędu Gminy w Doruchowie BZ WBK S.A. I O/Ostrzeszów Nr rachunku 12109011730000000017006084 Wadiummoże być wnoszone w jednej lub kilku następujęcych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach bezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.(Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zmianami) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz. 1655 z póź. zm.) i spelniają warunki określone w SIWZ oraz wnieśli wadium w wysokości 30.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje, oświadczenia i dokumenty przedłożone przez Wykonawcę;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy do oferty dołączają: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w trybie artykułu 22 ust. 1 i o nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu do składania ofert., aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu do składania ofert oraz pozostałych dokumentow wymienionych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach