Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
ul. Poznańska 79 79
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
REGON: 00126675700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa łóżek szpitalnych, materacy oraz szafek przyłóżkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa łóżek szpitalnych, materacy oraz szafek przyłóżkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na dowód spełniania warunków określonych powyżej oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - druk w załączeniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten, winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). II. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty następujących dokumentów (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub jego nieprawdziwość spowoduje odrzucenie oferty): 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - druk w załączeniu do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - druk w załączeniu do SIWZ, 3. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki, a ponadto oferowane przez niego wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą o wyrobach medycznych - druk w załączeniu do SIWZ, 4. dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93,poz. 896 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów (aktualne certyfikaty, deklaracje zgodności), 5. katalogi, opisy lub fotografie oferowanego asortymentu celem potwierdzenia posiadania wymaganych parametrów, 6. oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek rehabilitacyjnych i szafek przyłóżkowych.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i finansowanie sprzętu medycznego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa i finansowanie sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-01 - ZP/9/PN/16
Dodano: 2016-03-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę: Łóżko szpitalne do intensywnej opieki medycznej elektryczne z szafką przyłóżkową - 8 sztuk, łóżko szpitalne elektryczne z szafką przyłóżkową - 25 sztuki, łóżko dwusegmentowe z szafką przyłóżkową - 15 sztuk. Znak sprawy FDZP.226.08.2016
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa łóżek szpitalnych
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa, zakup łóżek medycznych sterowanych elektrycznie (3 szt.) dla Oddziału Chirurgii Ogólnej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa łóżek szpitalnych
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa łóżek wielofunkcyjnych wraz z wagą i materacem przeciwodleżynowym
Dodano: 2015-05-29 - DOSTAWA ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE
Dodano: 2014-12-10