Przetargi.pl
Remont sieci kanalizacyjnej w miejscowości Przewłoka (112/18, 112/28, 225/1, 252, 248/1, 229/4, 232,210, 346, 345/2, 464) oraz Zapadłe (83/20, 83/18, 83/1), na zasadach zaprojektuj - wybuduj w ramach projektu Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej w Gminie Ustka (realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oś Priorytetowa 1, Działania 1.1. finansowanego z Funduszu Spójności)

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci kanalizacyjnej w miejscowości Przewłoka (112/18, 112/28, 225/1, 252, 248/1, 229/4, 232,210, 346, 345/2, 464) oraz Zapadłe (83/20, 83/18, 83/1), na zasadach zaprojektuj - wybuduj w ramach projektu Przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej w Gminie Ustka (realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oś Priorytetowa 1, Działania 1.1. finansowanego z Funduszu Spójności)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest realizacja roboty budowlanej pn. Remont sieci kanalizacyjnej w miejscowości Przewłoka ( 112/18, 112/28, 225/1, 252, 248/1, 229/4, 232, 210, 346, 345/2,464) oraz Zapadłe (83/20, 83/18, 83/1) na zasadach zaprojektuj - wybuduj 2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót 2) właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji projektowej w § 1 ust. 5, 3) uzyskaniem pozwolenia na budowę/prawomocnego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, 4) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano-montażowych dla inwestycji, 5) zorganizowanie przepompowania ścieków na czas prowadzonych robót wraz z dostawą wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń w celu zapewnienia ciągłości przepływu ścieków przez projektowane rurociągi tymczasowe, 6) inspekcję telewizyjną przedwykonawczą, 7) czyszczenie rurociągu, 8) instalację rur z PVC-U, 9) wygrzewanie rur z PVC-U przy pomocy pary wodnej w celu uzyskania ciasnego pasowania, 10) inspekcję telewizyjną powykonawczą i próbę szczelności, 11) transport wewnętrzny w obrębie budowy, 12) utrzymanie nawierzchni dróg tymczasowych w okresie ich eksploatacji, 13) przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i badań, 14) uporządkowanie miejsca prowadzenia robót, 15) organizację ruchu, zajęcie terenu i opłaty z tym związane, 16) pobór i dostarczenie wody do prac renowacyjnych, 17) wykonanie wszystkich innych prac i czynności niezbędnych do poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet jeżeli nie zostały one dokładnie wymienione i opisane w programie funkcjonalno - użytkowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty został w: Programie funkcjonalno-użytkowym remontu sieci kanalizacyjnej w miejscowości Przewłoka (112/18, 112/28, 225/1, 252, 248/1, 229/4, 232, 210, 346, 345/2, 464) oraz Zapadłe (83/20, 83/18, 83/1) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 4. Program funkcjonalno-użytkowy, wskazany w pkt 3. stanowi koncepcję przedprojektową, która będzie stanowiła materiał wyjściowy dla Wykonawcy dokumentacji budowlanej, wykonawczej i uzyskania stosownych pozwoleń w zakresie uzyskania dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych (pozwolenie na budowę/prawomocne zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych). Na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji Wykonawca zrealizuje zadanie inwestycyjne. 5. Dokumentacja budowlana składać się będzie z następujących części: 1) projektu budowlano-wykonawczego - 5 egz., 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) zgodnej z Programem funkcjonalno-użytkowym - 2 egz., 3) przedmiaru robót budowlanych - 5 egz., 4) kosztorysu inwestorskiego - 5 egz., 5) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 4 egz., 6) niezbędnych wymaganych uzgodnień i oświadczeń - 1 egz., 7) prawomocnego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych - 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ustka.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach