Przetargi.pl
Remont sieci instalacji elektrycznej w szklarniach oraz w budynku gospodarczym wraz z remontem oświetlenia w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Łukasińskiego 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430445 , fax. 032 6430445 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz
    ul. Łukasińskiego 3 3
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430445, fax. 032 6430445 w. 31
    REGON: 27253627300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/olkusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci instalacji elektrycznej w szklarniach oraz w budynku gospodarczym wraz z remontem oświetlenia w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w siedmiu szklarniach, budynku hydroforni oraz oświetlenia zewnętrznego i montaż instalacji sygnalizacyjno-alarmowej w Gospodarstwie Szkółkarskim Pomorzany. Zakres remontu obejmuje: - Wykonanie nowego zestawu złaczeniowo-pomiarowego ZK-1 +SP - Wymianę istniejących rozdzielnic - Wykonanie nowych tras kablowych - Wymianę istniejących przewodów, opraw oświetleniowych i osprzętu - Wymianę oświetlenia zewnętrznego to jest tabliczek bezpiecznikowych, przewodów w słupach i opraw oświetleniowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysięce złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r Nr 42 poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 15.12.2009 r. do godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1; b) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kalkulację szczegółową na podstawie dołączonej do SWIZ dokumentacji projektowej (przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektu wykonawczego); c) Wykaz podwykonawców, jeżeli Wykonawca decyduje się na realizacje części zamówienia przez podwykonawców wraz z wyszczególnieniem prac, które zamierza im powierzyć do wykonania - załącznik Nr 3; d) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą 100 000 zł; e) Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót). Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie minimum dwóch oddzielnych robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych, przy czym wartość co najmniej jednej z tych robót nie może być mniejsza niż 100 000 zł. netto.- załącznik nr 4; f) Dokument potwierdzający stan posiadanych na rachunku środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 000 złotych potwierdzoną opinią bankową wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; g) Podpisany projekt umowy - załącznik nr 5; h) Zaparafowany wzór karty gwarancyjnej - załącznik nr 6;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego; b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Kserokopię: a) oświadczeń budowlanych; b) aktualnego zaświadczenia stwierdzającego członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/olkusz

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach