Przetargi.pl
dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i innych materiałów medycznych

Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8428136 , fax. 033 8428903
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 033 8428136, fax. 033 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzol.cba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i innych materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa wg specyfikacji: PAKIET NR I 1 Pieluchomajtki dla kobiet a/ wysoka chłonność rozmiar medium 14400 sztuk b/ wysoka chłonność rozmiar large 33480 sztuk 2 Pieluchy anatomiczne 3000 sztuk 3 Podpaski dla kobiet - klasyczne bez skrzydełek 7500 sztuk PAKIET nr II 1.Rękawice lateksowe - do krótkich zabiegów, środek pudrujący w minimalnych ilościach, dostępne w rozmiarach S,M 100 sztuk 2.Rękawice lateksowe bezpudrowe lub z małą ilością pudru ( antyalergiczne ), medyczne, niesterylne dostępne w rozmiarach : S, M, L , opakowanie po 100 sztuk 50 opakowań 3.Rękawice vinylowe bezpudrowe lub z małą ilością pudru, niesterylne, dostępne w rozmiarach : S, M, L, opakowanie po 100 sztuk 720 opakowań 4.Lignina w arkuszach, celulozowa 100%, bielona 40cm x 60 cm 240 kilogramów 5.Opaska elastyczna z zapinka do wielokrotnego użytku 10 cm x 5 m 10 sztuk 6.Opaska elastyczna z zapinka do wielokrotnego użytku 8 cm x 5 m 10 sztuk 7.Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4 m 50 sztuk 8.Opaska dziana podtrzymująca 5 cm x 4 m 50 sztuk 9.Gaza kopertowa niejałowa 100 cm x 100 cm 70 sztuk 10.Wata opatrunkowa a 100,0 g 12 opakowań 11.Kompresy gazowe niejałowe 5 cm x 5 cm x 100 sztuk 3 opakowania 12.Kompresy gazowe niejałowe 10 cm x 10 cm x 100 sztuk 5 opakowań 13.Kompresy gazowe jałowe 5cm x 5 cm w blistrach po 2 sztuki 400 sztuk 14.Kompresy gazowe jałowe 10 cm x 10 cm w blistrach po 3 sztuki 1000 sztuk 15.Opatrunek w postaci hypoalergicznych, przylepnych pasków do bezurazowego zamykania małych ran , jałowy, kopertowany 12 mm x 10 mm x 50 kopert 1 opakowanie 16.Opatrunek składajacy się z warstwy hydrikoloidowe, foliowej błony półprzepuszczalnej i cienkiej pianki poliuretanowej 15 cm x 15 cm typu np. GRANUFLEX 30 sztuk 17.Opatrunek składajacy się z warstwy hydrikoloidowe, foliowej błony półprzepuszczalnej i cienkiej pianki poliuretanowej 20 cm x 20 cm typu np. GRANUFLEX 30 sztuk 18.Żel hydrokoloidowy do usuwania martwych tkanek w tubach a 15 g, typu np.GRANUGEL 5 sztuk 19.Opatrunek w postaci cienkiej błony z folii poliuretanowej 10 cm x 25 cm 20 sztuk 20.Przylepiec 6 cm x 1 m włókninowy, z wkładem chłonnym hypoalergicznym o bardzo dobrej przylepności typu np.. COSMOPLAST lub PRESTOPLAST 10 sztuk 21.Przylepiec 5 cm x 5 cm przeznaczony do mocowania opatrunków, tkaninowy, bez gazy, hypoalergiczny o bardzo dobrej przylepności typu np. OMNIPLAST lub PLASOVIS 30 sztuk 22.Elastyczna tasma samoprzylepna 20 cm x 10 cm, niejałowa, hypoalergiczna typu np. OMNIFIX lub PLASTOFIX o bardzo dobrej przylepności 36 sztuk 23.Opatrunek jałowy do mocowania kaniul 76 mm x 51 mm, hypoalergiczny typu np. VENAPLAST lub COSMOPOR 50 sztuk 24.Patyczki higieniczne x 100 sztuk 30 opakowań 25..Żel do USG 500 g 24 sztuki 26.Żel do Ekg 250g 5 sztuk 27..Papier do Ekg 112 mm x 25 mm 10 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadają takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń, dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, według formuły -spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiajacy ponadto żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem, musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Dokumenty o których mowa w pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.cba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach