Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Babice w latach 2010-2013

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6134002 , fax. 032 6134013
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 032 6134002, fax. 032 6134013
    REGON: 00053496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzami komunalnymi w Gminie Babice w latach 2010-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wyznaczanie miejsc pod szczelne groby ziemne i szczelne grobowce zgodnie z projektem zagospodarowania. 2. Nadzorowanie wykonania grobów zgodnie z obowiązującymi przepisami i technologią pochówku. 3. Nadzorowanie i odbieranie robót w zakresie utrwalania grobów ziemnych, budowy grobów murowanych i budowy grobowców. 4. Nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji. 5. Bieżące naprawy i konserwacja budynku wynikające z normalnego zużycia, w tym: przegląd, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia, urządzeń sanitarnych oraz bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp.; 6. Konserwacja i bieżące naprawy wynikające z normalnego zużycia obiektów i elementów wyposażenia cmentarza. 7. Bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza tj. zamiatanie alejek i ich odśnieżanie w okresie zimowym, w przypadku alejek i ścieżek nieutwardzonych - wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, usuwanie zarastania brzegów nawierzchni w przypadku braku obrzeży trawnikowych, odchwaszczanie nawierzchni, wyrównywanie, poziomowanie i wymiana uszkodzonych obrzeży trawnikowych, krawężników. 8. Bieżące utrzymanie czystości na terenie przyległym do cmentarzy. 9. Wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni tj. pielenie alei i kwater, przycinanie żywopłotów, drzew i krzewów, odchwaszczanie kwietników oraz skupin drzew i krzewów, koszenie (wysokość trawy do 10 cm) i grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, wykonywanie oprysków. 10. Zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz ich na wysypisko śmieci. 11. Regulowanie zobowiązań za energię elektryczną. 12. Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów. 13. Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr XX/146/2008 Rady Gminy w Babicach z dnia 23 kwietnia 2008 roku, w sprawie: regulaminu cmentarzy komunalnych położonych na terenie Gminy Babice, 14. Prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj. księgi osób pochowanych, księgi grobów, księgi cmentarnej, książki obiektu budowlanego. 15. Terminowy pobór opłat. Opłaty pobierane będą na podstawie kwitariuszy wydanych przez Urząd Gminy w Babicach. Stanowić one będą dochód Gminy Babice i w całości przekazywane będą na konto Urzędu Gminy w Babicach do dnia 5 każdego miesiąca. 16. Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów przekraczających bieżące utrzymanie. 17. Każdy z Oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem usług będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. spełniaja warunki art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 w/w ustawy oraz złożoną kompletną ofertą 5. spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru Załącznik Nr 1 o SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną z usług tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. zarządzania i utrzymania cmentarzy. 5) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 6) Parafowana umowa według Załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach