Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2-etap I

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Piastowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6631603 , fax. 014 6863007
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku
    ul. Piastowska 2 2
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 014 6631603, fax. 014 6863007
    REGON: 00018807300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego - placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2-etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży instalacji elektrycznych obejmujące modernizację instalacji elektrycznej w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku - etap I. Zamówienie w pierwszym etapie obejmuje część projektu obejmującą: - Zasilanie - Instalacje części A- sala gimnastyczna - Instalacje części E,F,G - Instalacje części mieszkalnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia w czystości, a przed odbiorem końcowym do uporządkowania oraz przywrócenia stanu pierwotnego. 7. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą sporządził i przedłożył do akceptacji przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił integralną część umowy. 10. Roboty budowlane i montażowe powinny być wykonane w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i w sposób ograniczający do minimum ich uciążliwość dla Zamawiającego. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo uczniom, pracownikom Zamawiającego oraz osobom trzecim. Większość prac należy wykonać w okresie wakacyjnym do 12 sierpnia 2016 r. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 13. Wykonawca jest zobowiązany: a) umożliwić wstęp na teren prac pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia, c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy, d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, e) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: BGŻ BNP Paribas S.A. O/Brzesko, 26 2030 0045 1110 0000 0240 6110 z dopiskiem - wadium - modernizacja instalacji elektrycznej - etap I 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera b-e zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego lub załączyć do oferty. 6. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach