Przetargi.pl
Remont sanitariatu oraz pomieszczenia socjalnego w budynku nr 6 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatu oraz pomieszczenia socjalnego w budynku nr 6 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z: „Remontem sanitariatu oraz pomieszczenia socjalnego w budynku nr 6 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada” Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą prac w zakresie związanym z w/w zamówieniem. Należy wykonać remont budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego w Przemyślu przy ul. 29 Listopada. Szczegółowy zakres robót jest określony w przedmiarze robót poszczególnych branż: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać z warunkami i stanem obiektów przed złożeniem oferty. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru uzgodni kolejność wykonywania prac. Przy własnej wycenie należy ująć następujący zakres robót (poza innymi elementami kosztorysu wynikającymi z inwentaryzacji po wizji lokalnej). Roboty remontowe będą prowadzone na czynnym kompleksie wojskowym W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku Inspektorem Nadzoru uzgodni kolejność wykonywania prac. Remont sanitariatu i pomieszczenia socjalnego budynku nr 6 znajdującego się na terenie zamkniętym Kompleksu Wojskowego w Przemyślu przy ulicy 29 Listopada, obejmuje prace budowlane w celu dostosowania ww. pomieszczeń do obowiązujących przepisów p. pożarowych oraz wymogów użytkownika. Obiekt nie spełnia współczesnych standardów użytkowych pod względem socjalno-bytowym i estetycznym. W celu dostosowania do potrzeb użytkownika i zwiększenia funkcjonalności budynku niezbędne jest przeprowadzenie robót budowlanych: 1) roboty budowlane; 2) roboty sanitarne; 3) roboty elektryczne. Stan istniejący ogólnobudowlany przedmiotowego budynku. Budynek objęty opracowaniem zlokalizowany jest na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy 29 Listopada w Przemyślu (teren zamknięty w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane). Budynek ogrzewany: sieć C.O. z kotłowni komunalnej. Posiada instalację wodociągową – ciepła woda z elektrociepłowni oraz kanalizację komunalną. CAŁOŚCIOWY ZAKRES ROBÓT DLA SANITARIATU BUDYNKU NR 6 Rozpoczęcie prac należy zacząć od robót rozbiórkowych: wykładziny ścienne, podłogowe, rozebranie istniejących kabin sanitariatów, demontażu luster pojemników na płyn do rąk, papier toaletowy itp. Natomiast z branży sanitarnej demontaż wszystkich elementów tj: umywalki, pisuary, zlewy, baterie, grzejniki. Prace budowlane: W części sanitarnej wydzielić pomieszczenie na natryski. Należy przygotować podłoża pod ułożenie nowych płytek (ścienne 30,40x60cm, podłogowe 30x30cm), dodatkowo wykonać izolację uszczelniającą z szlamów z wywinięciem na cokolik ), Zamówić i zamontować do 2 szt. kabin sanitarnych ścianki z HPL gr. 12mm w kolorze standardowym (bez dopłat) na wysokość 205cm z drzwiami systemowymi i zamkiem z odczytem wolne – zajęte, elementy metalowe minimum odporne na korozję, anodowane zgodnie z systemem podanym przez producenta. Ponadto pomieszczenia sanitarne obniżamy wysokościowo poprzez montaż sufitu podwieszanego modułowego 60x60cm z możliwością zamontowania w nim lamp elektrycznych typu RASTR. Malowanie farbami emulsyjnymi lub lateksowymi. Uzupełnienie osprzętu np.: uchwyt na papier toaletowy itp. Prace sanitarne: Ze względu na wydzielenie pomieszczenia do natrysku należy główny grzejnik przesunąć poza powyższe pomieszczenie a zamontować grzejnik drabinkowy. Umywalki i pozostały osprzęt wymienić na nowy z dopływem dolnym do baterii. Dołożyć zasilanie wody do wydzielonego pomieszczenia natrysku, odprowadzenie wody w kanalizację kratki ściekowej. Pisuary oraz muszle zacieśnić. Przy umywalkach „ schować ” w ścianę pion wodny. Przy własnej wycenie należy ująć następujący zakres robót: ROBOTY ROZBIÓRKOWE BUDOWLANE 1. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej; 2. Rozebranie wykładziny ściennej z płytek; 3. Rozebranie nieotynkowanych ścianek z prefabrykowanych elementów lekkich (rozebranie ścianki działowej z płytek HPL ); 4. Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 5. Wykucie wnęk o głębokości do 1/4 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej (wykucie wnęk na zamontowanie stelaży sanitariatów ); 6. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2 ( 0,90*2,05 ); 7. Demontaż luster; 8. Demontaż pojemników na płyn do rąk; 9. Demontaż pojemnika na papier toaletowy. ROBOTY ROZBIÓRKOWE SANITARNE 1. Demontaż pisuaru; 2. Demontaż uzbrojenia rurociągu kanalizacyjnego, wpust żeliwny piwniczny, Fi 100 mm; 3. Demontaż zlewu kuchennego; 4. Demontaż umywalki ; 5. Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej; 6. Demontaż ustępu z miską fajansową. ROBOTY BUDOWLANE 1. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych nie malowanych i nie tapetowanych na ścianach; 2. Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym 100-01; System Ściana 125A100 Ścianki o pow. mniejszej niż 5 m2. Robota w pomieszczeniu mniejszym niż 5 m2; 3. Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe; 4. Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome; 5. Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku; 6. gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach z płyt gipsowych; 7. Izolacja pionowa przeciwwilgociowa z elastycznych szlamów uszczelniających na wyrównanym podłożu - nakładana ręcznie; 8. Izolacja pozioma przeciwwilgociowa z elastycznych szlamów uszczelniających na wyrównanym podłożu - nakładana ręcznie; 9. Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 30x60 cm; 10. Obsadzenie listew ochronnych w okładzinach ściennych w narożach w zaprawie klejowej cienkowarstwowej; 11. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - płyt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem; 12. malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian; 13. Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi (płyty gipsowo-kartonowe 60x60 cm ); 14. wycena indywidualna Dostawa i montaż luster na ścianie o wymiarach 80x60 cm; 15. Dostawa i montaż pojemników na płyn do rąk ze stali nierdzewnej o poj. nie mniej jak 0,50 ltr; 16. Dostawa i montaż pojemników na papier toaletowy ze stali nierdzewnej; 17. Dostawa i montaż pojemników na ręczniki papierowe typu ZZ ze stali nierdzewnej; 18. Dostawa i montaż szczotek toaletowych; 19. Dostawa i montaż wieszaków naściennych prysznicowych ze stali nierdzewnej mocowanej w pom. natrysku do ściany z G-K; 20. Demontaż parapetu podokiennego oraz w stawienie nowego z płyty aglomarmuru gr. 3cm w kolorystyce pastelowej uzgodnionej z Inwestorem; 21. poprzez wykucie nowych otworów wentylacyjnych w pom. socjalnym razem ze wstawieniem kratek wentylacyjnych PCV; 22. Dostawa i montaż szafkę podzlewozmywakową, szafke 40 cm z szufladami oraz szafkę górna z ociekaczem kpl. 3.000 495.63 1486.89 POSADZKA 1. Podkłady z ubitych materiałów sypkich na stropie; 2. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro; 3. Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm ; 4. Posadzki cementowe wraz z cokolikami - dopłata za zbrojenie siatką stalową ; 5. Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek gresu szkliwionego antyposlizgowe min. R11 o wym. 60x60 cm luzem na zaprawie klejowej "ATLAS" w pomieszczeniach o pow. do 8 m2; 6. Cokoliki z płytek terakotowych o wym. 10x20 cm na zaprawie klejowej "ATLAS" w pomieszczeniach o pow. do 8 m2. STOLARKA DRZWIOWA, ŚCIANKI HPL 1. Montaż drzwi balkonowych z PCV z obróbką obsadzenia ( Drzwi PVC łazienkowe ); 2. Ścianki ustępowe z HPL gr. 12mm z okuciami ze stali chromoniklowej; 3. Ościeżnice drewniane zwykłe odporne na wilgoć; 4. Skrzydła drzwiowe łazienkowe pełne z wentylacją z okleina CPL 0,20 odporne na wilgoć. ROBOTY INSTALACYJNE 1. Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach; 2. Przebicie otworów o powierzchni do 0.05 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 40 cm; 3. Wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku - zasypanie ziemią z ukopów; 4. Wykucie bruzd poziomych 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 5. Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 25 cm; 6. Rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych; 7. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm; 8. Rurociągi o śr. 50 mm PVC; 9. Rurociągi o śr. 50 mm; 10. Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych; 11. Rurociągi o śr. 110 mm; 12. Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych; 13. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 50 mm; 14. Wpusty ściekowe ze stali nierdzewnej o o śr. 75 mm; 15. Baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nominalnej 15 mm; 16. Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym tzw. " Deszczownica " o śr. nominalnej 15 mm; 17. Elementy montażowe Geberit Unifix System - element szachtowy; 18. Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym – ustęp; 19. Elementy montażowe Geberit Unifix do pisuaru montowane przy ścianie masywnej; 20. Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym – pisuar; 21. Ścianki międzypisuarowe; 22. Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - umywalka prostokątna o wym. 60cm razem z półpostumentem; 23. Zlewozmywaki żeliwne, z blachy nierdzewnej 1-komorowy z ociekaczem na ścianie; 24. Brodziki natryskowe o wym. 90x90; 25. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (grunt kat. III) ; 26. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na każdy następny 1 km. INSTALACJA C.O. 1. Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego GP-2; 2. Rurociągi miedziane o śr. zewn i gr. ścianki 18x1 mm układane na przegrodach budowlanych z kapilarnym połączeniem elementów lutem miękkim w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych; 3. Grzejniki stalowe łazienkowe wys. 700 mm montowane na ścianie; 4. Zawory grzejnikowe termostatyczne o podwójnej regulacji proste lub kątowe z głowicami termostatycznymi śr. 20 mm ; 5. Zawory grzejnikowe powrotne proste lub kątowe o śr. armatury 20 mm; 6. Odpowietrzniki automatyczne śr. 15 mm. ROBOTY ELEKTRYCZNE 1. Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym; 2. Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A; 3. Demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 16 A; 4. Demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego; 5. Wykucie bruzd dla rur RKLG21, RS28 w cegle; 6. Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm; 7. Rury winidurowe o śr. do 20 mm układane p. t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż beton; 8. Rury winidurowe o śr. do 28 mm układane n. t. na podłożu innym niż beton; 9. Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 2 ceg. w ścianach lub stropach z cegły otw.; 10. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur - YDY 3x2,5; 11. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur YDY 3x1,5; 12. Odgałęźniki bryzgoszczelne z tworzywa sztucznego o 3 wylotach mocowane bez śrubowo; 13. Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne gniazdo 230V AC IP 44 (puszka gniazdo ramka ,uchwyt) o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2; 14. Łączniki p/t w puszce instalacyjnej - wyłącznik hermetyczny IP 44 (puszka, wyłącznik, ramka uchwyt); 15. Oprawy oświetleniowe przykręcane IP 44 montowana na ścianie nad umywalkowe - świetlówkowa, EVG do 20 W; 16. Oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - świetlówkowa, IP 65, EVG, 4x40 W, alternatywnie z wymiennym źródłem światła LED; 17. Oprawy świetlówkowe tunelowe w obudowie z tworzyw sztucznych przykręcane końcowe 2x40 W, alternatywnie z wymiennym źródłem światła LED; 18. Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg - wentylator łazienkowy; 19. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy); 20. Badania i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (każdy następny pomiar); 21. Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym; 22. Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych o natężeniu prądu do 10 A; 23. Demontaż gniazd wtyczkowych podtynkowych o natężeniu prądu do 16 A; 24. Demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego; 25. Wykucie bruzd dla rur RKLG21, RS28 w cegle; 26. Zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm; 27. Rury winidurowe o śr. do 20 mm układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż beton; 28. Rury winidurowe o śr. do 28 mm układane n. t. na podłożu innym niż beton; 29. Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 2 ceg. w ścianach lub stropach z cegły; 30. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur - YDY 3x2,5; 31. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur YDY 3x1,5; 32. Odgałęźniki bryzgoszczelne z tworzywa sztucznego o 3 wylotach mocowane bez śrubowo; 33. Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne gniazdo 230V AC IP 44 (puszka, gniazdo, ramka ,uchwyt) o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2; 34. Łączniki p/t w puszce instalacyjnej - wyłącznik hermetyczny IP 44 (puszka, wyłącznik, ramka uchwyt); 35. Oprawy oświetleniowe przykręcane IP 44 montowana na ścianie nad umywalkowe - świetlówkowa, EVG do 20 W; 36. Oprawy oświetleniowe w sufitach podwieszanych - świetlówkowa, IP 65, EVG, 4x40 W, alternatywnie z wymiennym źródłem światła LED; 37. Oprawy świetlówkowe tunelowe w obudowie z tworzyw sztucznych przykręcane końcowe 2x40 W, alternatywnie z wymiennym źródłem światła LED kpl.; 38. Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg - wentylator łazienkowy; 39. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy); 40. Badania i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (każdy następny pomiar). UWAGA:  Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie ( branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis ).  Wszelkie informacje zawierają przedmiary zamieszczone na stronie internetowej, na podstawie których można dokonać wyceny robót budowlanych poszczególnych branż. Rysunki zastrzeżone dostępne dla uprawnionych osób po podpisaniu umowy.  Przypomina się Wykonawca, że przed przystąpieniem do prac budowlanych winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy.  Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie.  Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanej papy.  Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego oraz złoży na wskazanym miejscu. 3. Wykonanie robót. Wykonawca robót remontowych jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umową, przedmiarem robót i warunkami niniejszej specyfikacji. Nadzór nad robotami ze strony Wykonawcy powinna prowadzić osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju robót. Wszyscy pracujący na wysokości pracownicy powinni posiadać aktualne badania wysokościowe. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności:  roboty ogólnobudowlane;  roboty sanitarne – C.O.;  roboty elektryczne;  roboty wentylacyjne;  Roboty sanitarne – wod. – kan.;  roboty transportowe. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. Materiały i urządzenia.  Wszystkie wbudowywane materiały i wyroby użyte do robót muszą spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych oraz posiadać odpowiedni certyfikat zgodności lub aprobatę techniczną dopuszczającą je do stosowania w budownictwie.  Przedstawiciel Zamawiającego może kontrolować dostarczane na budowę materiały.  Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniem materiałów i urządzeń znajdujących się na budowie.  Gruz Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie, natomiast materiały uzyskane z demontażu Wykonawca przekaże i dostarczy na wskazane miejsce do magazynu SOI 34. WOG w Żurawicy ul. Wojska Polskiego.  Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach. 5. Sprzęt i woda. Wykonawca zabezpieczy wodę do celów technologicznych wykonania zamówienia we własnym zakresie oraz zastosuje narzędzia posiadające własne źródło zasilania w energię elektryczną lub zamontuje na swój koszt liczniki wody i energii elektrycznej, oplombowane przez przedstawiciela WOG. Za zużyte media Wykonawca zostanie obciążony fakturami wystawionymi przez Zamawiającego na podstawie wskazań zamontowanych liczników. Na poszczególne media Wykonawca zawrze stosowne umowy, tj. na energię elektryczną z Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Lublinie przy ul. Lipowej 1A, natomiast na wodę z Sekcją Gospodarki Komunalnej i Energetycznej 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B. 6. Teren budowy.  Budynek objęty robotami znajduje się na terenie kompleksu wojskowego zamkniętego. Poruszanie się po terenie kompleksu wojskowego jest możliwe tylko za zgodą użytkownika, tj. Dowódcy Jednostki Wojskowej. Dojazd do budynku istniejącymi drogami wewnętrznymi o nawierzchni utwardzonej.  Plac budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie, w trybie i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót.  Na czas prowadzenia robót Wykonawca dokona odpowiedniego oznakowania placu budowy w uzgodnieniu z użytkownikiem.  Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do zakończenia i ostatecznego odbioru robót.  Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy.  Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy dla swoich potrzeb na czas wykonywania robót kontener socjalny i magazynowy oraz toaletę przenośną typu TOY-TOY – miejsce ustawienia zostanie ustalone przy przekazaniu placu budowy.  Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dostawę wody na okres budowy lub za zgodą administratora oraz za jego wiedzą zawrze umowę na korzystanie ze źródła wody należącego do właściciela budynku. 7. Zgodność prac z OPZ. OPZ oraz inne dokumenty przekazane Wykonawcy są częścią umowy o wykonanie prac. Wszystkie wykonane prace i dostarczone materiały będą zgodne z OPZ, częścią graficzną, przedmiarami robót oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną. 8. Ochrona własności publicznej i prywatnej. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. Jeżeli w związku z niewłaściwym prowadzeniem prac lub brakiem koniecz¬nych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub pry¬watnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia. O zamiarze przystąpienia do prac w pobliżu tych urządzeń oraz o fakcie przypadkowego uszkodzenia tych urządzeń Wykonawca zawiadomi przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej. 9. Bezpieczeństwo i higiena pracy. Podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby jego personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia oraz dla za-pewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są pokrywane przez Wykonawcę. UWAGA I:  Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis).  Wszelkie informacje zawierają przedmiary zamieszczone na stronie internetowej, na podstawie których można dokonać wyceny robót budowlanych poszczególnych branż. Rysunki zastrzeżone dostępne dla uprawnionych osób po podpisaniu umowy.  Przypomina się Wykonawca, że przed przystąpieniem do prac budowlanych winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy.  Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie.  Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanej papy.  Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. UWAGA II:  Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów.  Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Żurawicy ul. Wojska Polskiego oraz złoży na wskazanym miejscu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/80/2020, NIP [Wykonawcy]. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert (tj. do dnia 22.09.2019 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 5. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela – dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania Ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie Oferty na skutek okoliczności, o których mowa w art. 89 ust. 7b ustawy Pzp. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia Oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania Ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 7. W przypadku składania Oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach