Przetargi.pl
Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Stalowej Woli Teren wraz z budynkiem projektuje się tak, aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych. 2. W Etapie I realizacji w ramach zamówienia w formule Zaprojektuj i wybuduj, na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU), należy wykonać projekt budowlany oraz projekt wykonawczy dla wszystkich wymaganych branż wraz z przedmiarami robót oraz kosztorysami inwestorskimi, projektu aranżacji wnętrz, Specyfikacji Technicznych wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej pozycji robót, projektu wyposażenia budynku wraz z wyposażeniem i technologią kuchni oraz technologia basenową, uzyskanie wymaganym prawem uzgodnień i decyzji oraz przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o Pozwoleniu na Budowę. Na etapie tworzenia, dokumentacja projektowa ( projekt budowlany, wykonawczy, aranżacja wnętrz, specyfikacje techniczne, kosztorysy, przedmiary) winna być uzgadniana z zamawiającym, a przed złożeniem i uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, zaakceptowana przez Zamawiającego. W Etapie II realizacji, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej należy wykonać roboty budowlane oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Zasadniczy zakres robót obejmuje: Etap I: 3.1 opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektu koncepcyjnego obiektu - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); 3.2 opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego (uwzględniającego warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej oraz wszystkie kryteria dopuszczające projekt do realizacji) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); 3.3 opracowanie projektów technologii i kompleksowego wyposażenia dla całego budynku - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); Pełne kompleksowe wyposażenie pomieszczeń musi zostać tak opracowane, aby stanowił odrębne spójne opracowanie. 3.4 opracowanie projektu placu zabaw - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); Projekt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie. 3.5 opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz z projektem zieleni oraz małą architekturą - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); Projekt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie. 3.6 opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); 3.7 opracowanie audytu efektywności energetycznej zastosowanych rozwiązań zgodnych z tymi które zostały przyjęte we wstępnym projekcie budynku oraz PFU. Audyt musi zostać tak opracowany aby stanowił odrębne spójne opracowanie. - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD); 3.8 Opracowane charakterystyki energetycznej budynku - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD); 3.9 uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; 3.10 uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę; 3.11 opracowanie projektu wykonawczego oraz technicznego (uwzględniającego wszystkie kryteria dopuszczające projekt do realizacji) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); 3.12 opracowanie projektu aranżacji wnętrz - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); 3.13 opracowanie przedmiaru robót - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 3.14 opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 3.15 opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 3.16 sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. 3.17 Dokumentację w formie elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych(.pdf) i edytowalnych(.dwg, .doc, .xls, .ath itp.). Dokumentację należy opracować w języku polskim, stosując zasady wymiarowania oraz oznaczenia graficzne i literowe zgodne z Polskimi Normami. Projekt winien być oprawiany w okładkę formatu A4, w sposób uniemożliwiający dekompletację. Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, ewentualnie konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki wraz z dokładnym opisem. Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz być podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. Etap II: Na zadanie inwestycyjne, obejmujące wykonanie przedmiotowego obiektu, będą składać się niżej wymienione roboty budowlane: 3.18 Przygotowanie terenu pod budowę 3.19 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych (istniejąca infrastruktura na działce); roboty ziemne 3.20 Próbne wiercenia i wykopy 3.21 Roboty budowlane w zakresie budynków 3.22 Roboty inżynieryjne i budowlane 3.23 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 3.24 Roboty instalacyjne elektryczne 3.25 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.26 Instalowanie systemów alarmowych i anten 3.27 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 3.28 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 3.29 Inne instalacje elektryczne 3.30 Roboty izolacyjne 3.31 Izolacja cieplna 3.32 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 3.33 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 3.34 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 3.35 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3.36 Roboty instalacyjne techniki basenowej 3.37 Węzeł cieplny 3.38 Tynkowanie 3.39 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 3.40 Pokrywanie podłóg i ścian 3.41 Roboty malarskie i szklarskie 3.42 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4. Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji. W dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić następujące elementy: 4.1 opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.2 opracowanie instrukcji rozruchu - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.3 opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu wraz z kompleksowym pełno branżowym projektem powykonawczym obiektu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. W wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.4 opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.5 opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); 4.6 uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów wymaganych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na użytkowanie; 4.7 uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na użytkowanie; 4.8 uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4.9 Dla sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia rozruchu wykonanych instalacji, Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu Instrukcje rozruchu, obejmujące zakresy i sposób prowadzenia rozruchu wraz ze szczegółowym harmonogramem uruchamiania. Instrukcje rozruchu należy opracować w języku polskim i dostarczyć w terminie 14 dni przed planowanym rozruchem. 4.10 Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu Instrukcję eksploatacji budynku, która powinna zawierać:  charakterystykę podstawową;  zabezpieczenie materiałowe, sprzętowe, osobowe i logistyczne na potrzeby eksploatacji;  pełne i wyczerpujące instrukcje obsługi wszystkich wykonanych instalacji wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi; 5. Szczegółowy zakres rzeczowy Robot przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w PFU, w pliku: Wymagania konkursowe dotyczące PROJEKTU, Dostępność dla osób niepełnosprawnych, audycie i charakterystyce oraz tabeli zapotrzebowania, wg załączników do PFU: 5.1 Oświadczenie - Załącznik nr 1 5.2 Kopia mapy zasadniczej w skali 1:500 - Załącznik nr 2 5.3 Wypis i wyrys z rejestru gruntów - Załącznik nr 3 5.4 Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - Załącznik nr 4 5.5 Dokumentacja geotechniczna - Załącznik nr 5 5.6 Warunki zapewnienia dostaw mediów - Załącznik nr 6 Dodatkowe wytyczne i warunki zamawiającego związane z projektowaniem: 5.7 Koncepcja zagospodarowania terenu - Załącznik nr 7 5.8 Koncepcja architektoniczna - Załącznik nr 8 5.9 Karty wyposażenia - Załącznik nr 9 5.10 Mała architektura - Załącznik nr 10 5.11 Plac zabaw - Załącznik nr 11 5.12 Charakterystyka energetyczna budynku projektowanego - Załącznik nr 12 5.13 Dokumentacja fotograficzna - Załącznik nr 13 5.14 Wizualizacja obiektu - Załącznik nr 14 5.15 Inwentaryzacja zieleni - Załącznik nr 15 5.16 Wyposażenie kuchni - Załącznik nr 16 5.17 Karty materiałowe - Załącznik nr 17 5.18 Koncepcja ZT – uzupełnienie - Załącznik nr 18 5.19 Dostępność osób niepełnosprawnych - Załącznik nr 19 5.20 STWIORB - Załącznik nr 20 5.21 WYMAGANIA KONKURSOWE DOT.PROJEKTU – Załącznik nr 21. 6. Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z: a) przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333); b) przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późn. zm.); c) wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością. d) współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą jakość tych prac. 7. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji, w tym dokonania wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Zaniechanie wizji lokalnej, przy ewentualnych rozbieżnościach zastanego stanu rzeczywistego z dokumentacją techniczną obciąża wykonawcę. 9. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 10. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości : 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) do dnia 28 września 2020 r. do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 poz. 299 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Budowa integracyjnego przedszkola i żłobka w technologii pasywnej w Gminie Stalowa Wola” 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem tych dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu – SCUW, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) dowód wniesienia wadium; 2. Do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach