Przetargi.pl
Remont sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku

Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-217 Rybnik, ul. Orzepowicka 15a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 422 70 81 , fax. 032 242 70 81
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3
    ul. Orzepowicka 15a 15a
    44-217 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 422 70 81, fax. 032 242 70 81
    REGON: 27769294800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek polegający na: A. Roboty instalacyjne - Demontaż starej instalacji wody zimnej, ciepłej oraz kanalizacji - Dostawa materiałów na wykonanie instalacji wod-kan. - Montaż instalacji wod-kan - Wykonanie niezbędnych prac budowlanych potrzebnych do wykonania zadania - Wykonanie podłączenia urządzeń i zabudowanie umywalek, ustępów, pisuarów wraz z armaturą konieczną dla tych urządzeń - Wykonanie prób , regulacji, pomiarów i odbioru robót, dokumentacji powykonawczej B. Roboty budowlane - przekucia otworów i wykucie bruzd w ścianach i stropach pod przewody instalacji sanitarnej; - zamurowanie wykutych otworów i bruzd; - naprawa tynków wewnętrznych i malowanie ścian oraz sufitów, - osadzenia nowych drzwi w pomieszczeniu wc damskim i męskim; - wykonania nowych kabin sanitariatów z płyt gipsowo - kartonowych wodno i ognioodpornych gr. 12,5 mm; - płytkowanie posadzki oraz ścian na wys. 2 m; - wszystkie przejścia przez ściany i stropy ubikacji wykonać jako przejścia szczelne; - wywóz i utylizacja gruzu ; Szczegółowy opis robót do wykonania zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2) Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty remontowe, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda, b) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi nie dysponuje lecz będzie dysponował), 8) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach