Przetargi.pl
Remont elewacji wraz z ociepleniem w Gimnazjum Publicznym nr 3 w Czechowicach-Dziedzicach ul. Łukasiewicza 37

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Ligocka 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2152057, 2144869 , fax. 032 2144870
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
    ul. Ligocka 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2152057, 2144869, fax. 032 2144870
    REGON: 27612492300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji wraz z ociepleniem w Gimnazjum Publicznym nr 3 w Czechowicach-Dziedzicach ul. Łukasiewicza 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wykonanie docieplenia ścian płytami styropianowymi metodą lekką - styropian 10 cm , - docieplenie cokołów, - wymiana drzwi zewnętrznych, - obróbki blacharskie , wymiana rynien - inne roboty /zgodnie z przedmiarem robót- załącznik nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy - szczegółowy, z wyszczególnieneim cen jednostkowych za dana jednostke roboty. 2)Wykonawca przedłoży dokumenty o rodzaju tynku zastosowanego na elewację(certyfikaty) 3)Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na których prowadził roboty. 4) Wykonawca załaczy do oferty potwierdzenie dyrekcji Szkoły o dokonaniu Wizji terenu budowy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Wykonawca zatrudnia co najmniej 12 osób, przewidzianych do wykonania niniejszego zadania. 1.3.2. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzona według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi załącznikami : a) Załącznik nr 1 do SWIZ - wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem Wykonawcy / art. 22 PZP/ b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat następujących robót Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót - protokoły odbioru robót końcowych lub referencje, c) Załącznik nr 4 do SWIZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy. 1.3.3.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności(art.22 ust.1 pkt.1 ustawy PZP) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art.22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP): - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. nr 87 poz.606) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników - dysponuje liczbą co najmniej 12 osób, przewidzianych do wykonania zadań związanych z realizacją zamówienia przedłożyć należy potwierdzenie , zatrudnienie przez ZUS lub zaświadczenia DRA, f) dokumenty stwierdzające , ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia /praca na wysokości/ g) aktualne uprawniana kierownika budowy h) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopoczechowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach