Przetargi.pl
Przebudowa sieci deszczowej, izolacja pionowa ścian piwnicznych budynku oraz przebudowa układu pomiarowego wraz z głównym wyłącznikiem prądu w budynku przy ul. Ks. Skorupki 46 w Kłobucku.

Starostwo Powiatowe w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3109500 , fax. 034 3109507
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kłobucku
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 12 12
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 034 3109500, fax. 034 3109507
    REGON: 15139904800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatklobucki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci deszczowej, izolacja pionowa ścian piwnicznych budynku oraz przebudowa układu pomiarowego wraz z głównym wyłącznikiem prądu w budynku przy ul. Ks. Skorupki 46 w Kłobucku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci deszczowej, izolacja pionowa ścian piwnicznych budynku oraz przebudowa układu pomiarowego wraz z głównym wyłącznikiem prądu w budynku przy ul. Ks. Skorupki 46 w Kłobucku. Przewiduje się następujące roboty budowlane: 1.Roboty ziemne i rozbiórkowe, * Rozebranie chodników, * Rozebranie ścianek gr. 10 cm, * Rozebranie ścianek z kamienia (żużlownik), * Roboty ziemne przy wjeździe do kotłowni i ogrodzeniu 2. Wykonanie izolacji pionowej budynku, * Wykonanie wykopu, * Uzupełnienie tynków, * Wykonanie izolacji, * Zasypanie i zagęszczenia wykopu, * Okrawężnikowanie budynku i ułożenie kostki brukowej, 3. Schody, podjazd, * Wykonanie wykopu pod ławy schodów, * Wykonanie zasadniczych schodów betowych , * Wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm, * Wykonanie i montaż balustrady wraz z zadaszeniem nad wejściem, 4. Wymiana drzwi wejściowych i wyrównanie poziomu podłogi, * Demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej (aluminiowej), * Roboty rozbiórkowe ok. 8,4 m2 * Wykonanie posadzki cementowej, * Uzupełnienie tynków cienkowarstwowych, * Montaż wycieraczki przed wejściem, 5. Zjazd do kotłowni, żużlownic, zabezpieczenie okien archiwum, * Wykonanie zjazdu do pomieszczenia kotłowni ok.28m i szer.5,0m * Wykonanie okrawężnikowania zjazdu i wykonanie rowków odpływowych, * Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr.8 cm, * Dostawa i montaż bramy przesuwnej, * Wykonanie barierek na bunkrze opałowym o długości ok.14mb, 6. Zasilenie energetyczne, * Wykonanie wykopu o dł. ok. 20mb. * Ułożenie kabla zgodne z PT I PN * Zasypanie i utwardzenie wykopu, * Montaż skrzynek i osprzętu, * Podłączenie zasilania. 7. Kanalizacja deszczowa, * Wykonanie wykopu liniowego o dł. ok. 112,23 mb, * Ułożenie kanału rurowego o dł. jak wyżej, * Wykonanie studzienek rewizyjnych w ilości 7 szt, * Zasypanie kanałów liniowych. 8. Inwentaryzacja całości zadania. Szczegółowy opis zamierzenia podany jest w projekcie budowlanym dla niniejszego Przedsięwzięcia i przedmiarach robót. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453323006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.2.1 wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia co do wartości i zakresu prac, 1.2.2 dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym: minimum 2 lata na stanowisku kierownika budowy lub robót 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); - oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ); - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 4 do SIWZ); - wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 5 do SIWZ); - dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w pkt 9.1.2.2 ) posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych. - szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dokumentację kosztorysową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach