Przetargi.pl
Remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury

Dolnobrzeski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 56-120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3195 252 , fax. 0-71 3195 683
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnobrzeski Ośrodek Kultury
    ul. Kolejowa 29 29
    56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3195 252, fax. 0-71 3195 683
    REGON: 00063458400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dok.brzegdolny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont sali widowiskowej Dolnobrzeskiego Ośrodka Kultury zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna, przedmiar robót oraz projekt budowlany, dołączone do SIWZ. Ze względu na umówione wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót dołączony do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy. W celu prawidłowego złożenia oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż występujących w przedmiocie zamówienia. Należy pamiętać, iż osoba wskazana jako kierująca robotami budowlanymi musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane a także wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych; b) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), obejmujące branże budowlaną, elektryczną i sanitarną. 2. Na potwierdzenie powyższych warunków Wykonawcy do oferty dołączą dokumenty, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); b) Oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy oraz nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; c) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i ich wartości, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), obejmujące branże budowlaną, elektryczną i sanitarną. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż występujących w przedmiocie zamówienia. Należy pamiętać, iż osoba wskazana jako kierująca robotami budowlanymi musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane a także wykazać się co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przedłożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dok.brzegdolny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach