Przetargi.pl
Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
    REGON: 5065900700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali konferencyjnej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski, zlokalizowanej przy ulicy Mickiewicza 46 w Bielsku Podlaskim. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i instalacji elektrycznych niskoprądowych w n/w zakresie: branża budowlana: roboty rozbiórkowe: wykonanie robót rozbiórkowych (rozebranie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikiem) oraz oczyszczenie podłoża z kleju, -zdemontowanie drewnianych elementów mocowanych do dźwigarów stalowych, -demontaż drewnianej boazerii na ścianach, -demontaż drewnianych i stalowych obudów grzejników, -rozbiórka drewnianego podium, -demontaż ścianki ekranowej wraz ze stelażem, -demontaż parapetów podokiennych lastricowych w dolnym rzędzie okien, -demontaż grzejników c.o., -obcięcie w górnych rzędach okien wystających poza lico ściany fragmentów parapetów okiennych lastricowych, -wykucie bruzd w ścianach w celu ukrycia rur c.o., -skucie popękanych, odpadających i krzywych tynków ze ścian, Ściany. -wykonanie ścianki parawanowej gr. 12 cm murowanej z betonu komórkowego, -obudowanie rur c.o. oraz filarków międzyokiennych z betonu komórkowego gr. 5 cm, -wykonanie tynków cementowo–wapiennych III kategorii na ścianach murowanych, -montaż parapetów z konglomeratu o gr. 3 cm (pod pierwszym rzędem okien oraz między oknami i nad kaloryferami we wnękach), -wykonanie ścianki ekranowej z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm na rusztach metalowych 100-101 z pokryciem jednostronnym bez izolacji, -montaż nawietrzaków do nawiewu świeżego powietrza do pomieszczeń po 2 szt. pod każdym z okien, -montaż nawiewników ciśnieniowych w oknach umieszczonych w pierwszym rzędzie (po 2 szt. na każde skrzydło okienne o wydajności 22 m3/h wyposażone w zamknięcie, okap i kratkę przeciw owadom), -wymiana stalowych kratek wentylacyjnych wraz z udrożnieniem i oczyszczeniem istniejących przewodów wentylacyjnych. -oklejenie szyb okien w górnych rzędach folią matową białą wraz z montażem elektrycznych rolet wewnętrznych uruchamianych za pomocą przycisku na ścianie i przy użyciu pilota, -montaż żaluzji wewnętrznych sterowanych ręcznie na oknach usytuowanych w pierwszym rzędzie, -wykonanie dwukrotnego szpachlowania z gruntowaniem powierzchni ścian wewnętrznych, -wykonanie dwukrotnego malowania ścian farbami lateksowymi o pierwszej klasie zmywalności, -wykonanie lamperii za ścianką parawanową (szatnia, pom. socjalne) o wysokości 2 m z wyprawy cienkowarstwowej mozaikowej grubości około 2 mm z gotowej mieszanki żywicznej, -wykonanie dwóch rzędów wieszaków metalowych na drewnianych płytach mocowanych do ścian w szatni, -oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji dźwigarów stalowych, -wykonanie dodatkowego usztywnienia stropu podwieszanego poprzez ułożenie kształtowników stalowych zimno giętych, -wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych o wymiarach 60 x 60 x 2 cm, -wykonanie konstrukcji z blachy łączącej ekran z sufitem podwieszanym (konstrukcja ma umożliwić bezkolizyjne wysuwanie się umieszczonego ponad stropem ekranu), -montaż 5 kratek wentylacyjnych 60 x 60 cm do wentylowania przestrzeni stropodachu, Posadzka. -wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce z zaprawy samopoziomującej gr. 10 mm, -wykonanie posadzki z płyt gresowych o wymiarach 60 x 60 cm szkliwionych, grubość 10 mm, antypoślizgowych - R10, odpornych na ścieranie szkliwa kl.5, -wykonanie cokolika na ścianach z tych samych płyt gresowych o wysokości 15 cm, Roboty zewnętrzne. -wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS-70-038 gr. 15 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie na ściany, -wykonanie docieplenia ścian fundamentów styropianem XPS gr. 10 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie na ściany, -wykonanie pilastrów oraz ścianki kolankowej styropianem EPS-70-038 gr. 5 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie docieplenia ościeży styropianem EPS-70-038 gr. 2 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie docieplenia ościeży styropianem XPS gr. 2 cm metodą BSO, wyprawa akrylowa nakładana ręcznie, -wykonanie dwukrotnego malowania elewacyjnej wyprawy tynkarskiej farbą emulsyjną do malowania zewnętrznego, -demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich, -demontaż starych i montaż nowych rynien dachowych półokrągłych śr. 150 mm z blachy powlekanej i rur spustowych okrągłych o śr. 100 mm z blachy powlekanej, -oczyszczenie murka oporowego oraz daszka przy zjeździe do garaży z farby i wykwitów oraz położenie na nim wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej po uprzednim wykonaniu warstwy podkładowej, -wykonanie demontażu i ponownego montażu kratek wentylacyjnych na ścianie wraz z przedłużeniem kanałów wentylacyjnych o grubość docieplenia, -rozebranie ręczne nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm przy budynku, -ułożenie kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, -dwukrotne malowanie farbą olejną drzwi garażowych, -dwukrotne malowanie krat okiennych farbą olejną bez miniowania, -demontaż i ponowny montaż kamery mocowanej na ścianie zewnętrznej, -demontaż rury spustowej deszczowej PVC 160 na ścianie budynku oraz demontaż czyszczaka PVC 160 rury spustowej, -montaż rury deszczowej PVC 160 i czyszczaka PVC 160 do rury deszczowej, Dach. -rozbiórka istniejącego pokrycia z papy, rozbiórka szlichty betonowej wraz z warstwą izolacji termicznej z płyt wiórowo-cementowych, -wykonanie uzupełnienia ubytków betonu w bruzdach między płytami żelbetowymi korytkowymi, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej dachu pod płyty styropianowe emulsją asfaltową bez rozpuszczalników organicznych, -ułożenie warstwy termoizolacyjnej gr. 15 cm ze styropianu EPS 100-036 na klej z masy dyspersyjnej asfaltowo-kauczukowej bez rozpuszczalników organicznych, -wykonanie szlichty betonowej o grubości 4,5 cm z betonu C16/20 zbrojonej siatką stalową z drutu śr. 3 mm o rozstawie 15 x 15 cm, -wykonanie impregnacji powierzchni betonowych lakierem SBS w celu zwiększenia przyczepności papy hydroizolacyjnej termozgrzewalnej, -wykonanie na dachu dwóch warstw papy asfaltowej termozgrzewalnej (aktywnej termicznie). Pierwsza warstwa z papy podkładowej z kanałami odpowietrzającymi, drugą warstwę stanowi papa asfaltowa termozgrzewalna wierzchniego krycia bez kanałów wentylacyjnych na osnowie ze stabilizowanej włókniny poliestrowej, -demontaż wywietrzaków stalowych okrągłych, -montaż nowych wywietrzaków cylindrycznych dachowych, -wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną daszku nad drzwiami garażowymi, -wykonanie renowacji dachu na (łączniku) poprzez położenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej wraz z wykonaniem obróbek dachowych z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia, -demontaż istniejącej instalacji odgromowej i ponowny jej montaż z wymianą wszystkich elementów na nowe, -oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą olejną wsporników stalowych z rur do mocowania lamp oświetleniowych na dachu. Branża sanitarna. -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż grzejników płytowych i orurowania, -wykonanie instalacji klimatyzacji, instalacji chłodniczej i instalacji odprowadzania skroplin, Branża elektryczna (instalacja elektryczna). -demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, -wykonanie wewnętrznych linii zasilających, -wykonanie rozdzielnicy elektrycznej, -wykonanie instalacji oświetleniowej, -wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, Branża elektryczna (instalacja niskoprądowa). -wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, -zakup i montaż urządzeń okablowania strukturalnego, -wykonanie instalacji okablowania systemu AV, -zakup i montaż urządzeń systemu AV, -sprawdzenie poprawności działania systemu okablowania strukturalnego, -sprawdzenie poprawności działania systemu AV, -montaż punktu dystrybucji dźwięku, -zakup i montaż urządzeń systemu nagłośnienia, -wykonanie instalacji okablowania systemu nagłośnienia, -uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania systemu nagłośnienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w branżowej dokumentacji projektowej, branżowych przedmiarach robót oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Standardy jakościowe zamówienia zostały opisane w branżowych dokumentacjach projektowych oraz branżowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób fizycznych wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonanie robót budowlanych (prace murarskie, elewacyjne, malowanie, szpachlowanie), b) wykonanie robót instalacji c.o. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 9. Z tytułu niezatrudnienia osób na umowę o pracę oraz niezłożenia wymaganych dokumentów określonych w dziale III pkt 7 a)-d) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1000,00 zł za każdy taki przypadek. Osoba niezatrudniona na umowę o pracę będzie musiała opuścić plac budowy. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli (personel) Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda przedkładana Zamawiającemu umowa powinna zostać przeanalizowana przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami w/w ustawy. 12. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku do spełnienia przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz OFERTA-zał Nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi - załączniki Nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej-zał. Nr 7 do SIWZ, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako Podwykonawcy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną odpowiednio innych podmiotów lub własne. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył podmiot udostępniający zasób z Wykonawcą 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach