Przetargi.pl
REMONT SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W KATOWICACH

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40003 Katowice, ul. Teatralna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 259 96 51, , fax. 32 259 68 41
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach
    ul. Teatralna 16
    40003 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 259 96 51, , fax. 32 259 68 41
    REGON: 28192100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLE MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W KATOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budynek szkoły muzycznej to obiekt pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, wybudowany około roku 1965 roku. Budynek posiada elewację południową, wschodnią, północną i częściowo zachodnią. Od strony zachodniej przylega do budynku sąsiedniego (piąta kondygnacja wystająca ponad sąsiedni budynek). Ściany zewnętrzne murowane z betonu komórkowego grubości ok. 38 cm, obustronnie tynkowane. Ściany wewnętrzne murowane, tynkowane. Stropy żelbetowe. Schody zewnętrzne i wewnętrzne żelbetowe, posadzki zróżnicowane z lastryka, wykładzin PCV, płytek ceramicznych i drewniane. Okna w budynku zostały wymienione na okna z PCV. Ściany zewnętrzne zostały częściowo ocieplone tj. od strony południowej, wschodniej i częściowo zachodniej budynku. Ściany cokołu obłożone płytkami elewacyjnymi. Na elewacji północnej oraz w strefie wejściowej znajdują się mozaiki będące pod ochroną. Schody zewnętrzne zlokalizowane po stronie południowo wschodniej budynku, wykonane są z żelbetu i obłożone płytami granitowymi młotkowanymi. Sala koncertowa przeznaczona jest głównie do koncertów wykonywanych przez uczniów Szkoły Muzycznej w tym orkiestr kameralnych, chórów, zespołów muzyki rozrywkowej. Sala koncertowa znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Dostęp do sali odbywa się poprzez drzwi dwuskrzydłowe od strony widowni i drzwi dwuskrzydłowe od strony sceny. Opis na podstawie dokumentacji archiwalnej – projekt akustyczny i wizji lokalnej: - Podłoga – klepka na ślepej podłodze, na legarach. - Sufit – tynk na zaprawie cementowej, na siatce. Od strony wewnętrznej na suficie umieszczona jest wata szklana. - Ściana boczna – tył (od strony publiczności) ustroje akustyczne złożone z boazerii z listewek drewnianych, ze szczelinami między nimi. Listwy umieszczono na łatach drewnianych poziomych, które przymocowane są do łat pionowych. Między łatami umieszczona jest płyta pilśniowa twarda gr. 3,2 mm. Od tyłu ustrój zamknięty jest płytą pilśniową twardą gr. 5,0 mm. Przewidziane było umieszczenie maty z waty szklanej pomiędzy płytami w zależności od wyników pomiarów akustycznych. - Ściana boczna – przód – środek i ściana od strony estrady. Ustrój jak wyżej, szczeliny zamknięte. Przewidziane było umieszczenie maty z waty szklanej pomiędzy płytami w zależności od wyników pomiarów akustycznych. - Ściana tylna – ustrój płytowy z płyty na łatach. Za łatami płyta pilśniowa twarda. Poza nią mata z waty szklanej. Przewidziane było umieszczenie maty z waty szklanej pomiędzy płytami w zależności od wyników pomiarów akustycznych w sali po wykonaniu jej w stanie surowym zamkniętym. - Ściana przednia – ustrój płytowy z płyt laminowanych na łatach. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano – instalacyjne, w tym dostawa specjalistycznych urządzeń i aparatury w zakresie oświetlenia estradowego oraz systemu audiowizualnego. Ogólny opis robót oraz dostarczanych urządzeń i aparatury został zawarty w poniższych punktach (3 i 4). 3. Opis planowanych robót budowlano - instalacyjnych: 3.1. Roboty budowlane, w szczególności: a) Wymiana okładzin akustycznych na wszystkich ścianach sali koncertowej, nowe wykończenie sali wg zaleceń akustycznych. b) Zmiana geometrii, konstrukcji i materiałów sufitu akustycznego w sali koncertowej - sufit w sali zostanie wykonany w postaci plafonów akustycznych podwieszonych pod stropem. W celu zapewnienia wymaganej izolacyjności akustycznej stropu między salą koncertową a pomieszczeniami znajdującymi się na piętrze trzecim, konieczne jest zastosowanie dodatkowych warstw izolujących w postaci płyt GK. c) Zmiana geometrii, konstrukcji i materiałów podłogi w sali koncertowej, pomieszczeniu technicznym, pomieszczeniu przygotowań i przedsionku ciszy po stronie sceny. d) Wymiana i zmiana geometrii niektórych kanałów wentylacyjnych wraz z wykuciem nowych otworów, zmiana geometrii przewodów wentylacyjnych wymaga prac budowlanych – wykuć i zamurowań) w pomieszczeniach piwnicy i na parterze w obrębie holu wejściowego, sanitariatów i pomieszczeniu ksero. e) Zmiana lokalizacji i wymiana drzwi wejściowych z blokadą (należy zastosować dwie pary drzwi w formie śluzy akustycznej, podany wskaźnik izolacyjności akustycznej dotyczy każdej z dwóch par drzwi. Izolacyjność stolarki drzwiowej wynosi ≥ 42 dB. f) Zamurowanie otworu drzwiowego od strony widowni. g) Budowa przedsionków ciszy od strony widowni wg zaleceń akustycznych h) Zablendowanie otworu okiennego w jednym z przedsionków ciszy. i) Wyburzenie ścian działowych pomieszczenia technicznego wraz ze zmianą lokalizacji drzwi, wymianą drzwi (drzwi bez progów z blokadą) j) Wykucie i montaż podwójnej klapy rewizyjnej o izolacyjności ≥ 42 dB na drugim piętrze wejście na pomost techniczny sali koncertowej, k) Zmiana rozmieszczenia foteli (fotele istniejące za wyjątkiem nowych foteli jurorskich z pulpitem), l) Demontaż szafy na sprzęt muzyczny i szafy elektrycznej na sali koncertowej. m) Montaż nowej szafy na sprzęt muzyczny i szafy technologicznej dla systemu elektroakustycznego w pomieszczeniu technicznym. n) Montaż podestów technicznych drugiej kondygnacji. o) Montaż pochwytów na schodach. p) Montaż barierki przy oknie w pokoju przygotowań. q) Montaż platformy pionowej do transportu osób niepełnosprawnych. 3.2. Roboty instalacyjne: 3.2.1 Roboty instalacyjne elektryczne i elektroakustyczne, w szczególności: a) Montaż systemu: - elektroakustycznego w tym przyłącza sygnałowe i okablowanie, mikrofony nasłuchu oraz rejestracji akcji scenicznej, - prezentacji obrazu, - podglądu wideo. b) Montaż oświetlenia technologicznego. c) Montaż urządzeń mechaniki estradowej: - sztankiety oświetleniowe wraz z napędem - boczne wieszaki oświetleniowe - banery akustyczne d) Montaż oświetlenia ogólnego, oświetlenia widowni i oświetlenia awaryjnego. e) Montaż rozdzielnicy RSK w pomieszczeniu technicznym. f) Ułożenie przewodów elektrycznych z wykorzystaniem korytek lub kanałów ewentualnie pod tynkiem lub między istniejącą a projektowaną ścianką akustyczną. g) Wykonanie i montaż biurka realizatora dźwięku (konsolety fonicznej). h) Przebudowa instalacji oświetlenia części piwnic. i) Przebudowa rozdzielnicy TP0. j) Przebudowa rozdzielnicy TG 3.2.2. Roboty instalacyjne sanitarne, w szczególności: a) Przeniesienie podgrzewaczy c.w.u. typu junkers z pomieszczenia technicznego pierwszego piętra do pomieszczenia sanitariatów na piętrze drugim. b) Na sali koncertowej nastąpi demontaż grzejników. W zimie i okresach przejściowych powietrze zewnętrzne będzie ogrzewane przez nagrzewnicę wodną i rozprowadzone kanałami zgodnie z opracowaniem branży instalacyjnej. W pozostałych pomieszczeniach grzejniki pozostają bez zmian. c) Przebudowa systemu wentylacji i nowy system klimatyzacji sali koncertowej. Zaprojektowano podłogę ciśnieniową, do której kanałem zostanie dostarczone powietrze (podniesiona podłoga tworzy przestrzeń ze świeżym powietrzem wentylacyjnym), a następnie przez nawiewniki wyporowe zamontowane w podłodze i na scenie powietrze nawiewane jest do pomieszczenia. Wywiew odbywać się będzie poprzez kanały wentylacyjne zlokalizowane nad sufitem akustycznym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury i urządzeń, w zakresie oświetlenia estradowego oraz systemu audiowizualnego, według poniższego wykazu: a) Oświetlenie estradowe: - Konsoleta oświetleniowa – 1 szt. - Regulator napięcia 12 obwodów – 3 szt. - Rozdzielacz sygnału DMX2IN – 1 szt. - Reflektor PC – 12 szt. - Reflektor Frensel – 4 szt. - Naświetlacz do oświetlenia filharmonicznego typ I – 4 szt. - Naświetlacz do oświetlenia filharmonicznego typ II – 2 szt. - Reflektor inteligentny efektowy – 6 szt. - Reflektor profilowy o zmiennym kącie świecenia 25-50 – 3 szt. - Reflektor profilowy o zmiennym kącie świecenia 15-30 – 6 szt. - Statyw podłogowy – 4 szt. b) System audiowizualny: - Projektor z wyposażeniem (obiektyw + uchwyt) – 1 szt. - Ekran projekcyjny – 1 szt. - Konwerter audio – video/CAT5 – 1 kpl. - Mobilny transmiter HDMI, VGA/CAT5 – 1 szt. - Symetryzator 2 kanałowy – 1 szt. - Konwerter SDI-HDMI – 3 szt. - Rozdzielacz sygnału SDI – 1 szt. - Kamera – 1 szt. - Monitor podglądu akcji scenicznej 24’’ wraz z uchwytem montażowym – 1 szt. - Monitor podglądu akcji scenicznej 42’’ wraz z uchwytem montażowym – 1 szt. - Mikrofon nad estradą – 4 szt. - Czterokanałowy rozdzielacz sygnału audio – 1 szt. 5. Zakres prac budowlano – instalacyjnych oraz minimalne parametry dostarczanych urządzeń i aparatury szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano – wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Katowice, ul. Teatralna 16. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8. Termin realizacji zamówienia: od 05.09.2017 roku do dnia 31.08.2018 roku z założeniem etapowości realizacji prac według następującego podziału zakresu rzeczowego: a) Etap I – od 05.09.2017 roku do 04.12.2017 roku – wykonanie wszystkich robót (w szczególności rozbiórkowych i demontażowych) za wyjątkiem robót przewidzianych do realizacji w II etapie. b) Etap II – od 01.07.2018 roku do 31.08.2018 roku – obejmuje n/w roboty: - montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych i balustrady schodów, - malowanie sali koncertowej, - montaż ustrojów akustycznych, - montaż opraw oświetleniowych na ścianach Sali koncertowych, - montaż foteli i mebli, - dostawa i montaż urządzeń elektroakustycznych i video, - dostawa i montaż oświetlenia scenicznego, elementów mechaniki estradowej w zakresie niezrealizowanym w I etapie robót. W razie uzasadnionej konieczności dopuszcza się przesunięcie określonych robót między etapami po uzgodnieniu z Zamawiającym. Jednocześnie Zamawiający w okresie od 05.09.2017 roku do 04.12.2017 roku nie zakazuje Wykonawcy realizacji prac wykraczających poza wyżej wyznaczony zakres minimalny, niemniej wynagrodzenie z tego tytułu Wykonawca otrzyma w momencie dysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi. Zamawiający informuje, iż w zatwierdzonym planie finansowym na 2017 rok dysponuje kwotą w wysokości brutto 1.500.000,00 zł. Zakres robót odpowiadający wymienionej kwocie musi zostać wykonany w terminie od 05.09.2017 roku do 04.12.2017 roku. Pozostałą części środków finansowych, jaka będzie wynikać z wartości najkorzystniejszej oferty pomniejszonej o kwotę wynikającą z planu finansowego Zamawiającego na 2017 rok, Zamawiający będzie dysponował w 2018 roku. W przypadku przyznania dodatkowych środków finansowych pomiędzy okresem od 05.12.2017 roku do dnia 30.06.2018 roku. Szczegółowe ustalenia w tym zakresie będą dokonywane pomiędzy stronami na bieżąco. Wykonawca nie może odmówić kontynuacji prac poza w/w wyznaczonymi okresami. 9. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z należytą starannością m.in. informując projektantów o celu przygotowywanej dokumentacji projektowej, i wprost wymagając od nich przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Pzp, w szczególności jej art. 29. b) Konsekwentnie, wszelkie użyte w wyniku niedopatrzenia w dokumentacji projektowej i STWiOR opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę nie ma charakteru wiążącego dla Wykonawców i należy go traktować jedynie jako egzemplifikacje (ilustracje) możliwych do użycia produktów i metod wykonania. W każdym przypadku, Zamawiający dopuści inny produkt spełniający wymogi SIWZ, pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów/sprzętu/urządzeń równoważnych dla określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że parametry techniczne, cechy funkcjonalno-użytkowe, walory jakościowe, wizualne, itd. zaproponowanego materiału/sprzętu/urządzenia, jako równoważnego, będą lepsze lub co najmniej równe wszystkim parametrom technicznym, cechom funkcjonalno-użytkowym, walorom wizualnym itd. określonym w dokumentacji projektowej. d) Zaoferowane na etapie składania ofert rozwiązania równoważne nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów (np. na skutek wprowadzania zmian do dokumentacji projektowej), czy też wymagać dokonywania ponownych uzgodnień technicznych, uzyskiwania decyzji administracyjnych (wprowadzania do nich zmian). e) W przypadku oferowania materiałów/sprzętu/urządzeń innych niż wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz tych materiałów/sprzętu/urządzeń, oraz dołączyć do oferty dokumentację techniczno-ruchową lub karty katalogowe potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanych urządzeń z parametrami i wymogami wskazanymi w dokumentacji projektowej dla każdego z osobna. Dokumentacja ta powinna pochodzić z oficjalnych katalogów, stron internetowych producenta lub innych powszechnie dostępnych materiałów publikowanych przez producenta oferowanych urządzeń i powinna potwierdzać spełnienie wymaganych parametrów technicznych na dzień składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń, kart technicznych itp. opracowanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby karty katalogowe zawierały wszystkie parametry techniczne opisane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia kart katalogowych w języku polskim lub angielskim. Dane zawarte w kartach katalogowych będą podstawą do sprawdzenia czy oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej. f) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym do wysokości środków jakimi dysponuje Zamawiający. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót – częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 – Roboty budowlane, - 45.21.42.00-2 – Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, - 45.40.00.00-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, - 45.33.11.00-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45.33.12.10-1 – Instalowanie wentylacji, - 45.31.00.00-3 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. 4. Zakres prowadzonych przez Wykonawcę prac nie może uniemożliwiać Zamawiającemu prowadzenia działalności dydaktyczno – wychowawczej. W dni zajęć dydaktycznych wszelkie prace powodujące wysoką emisję hałasu i pyłu nie mogą odbywać się w godzinach 13.30-22.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), - harmonogram rzeczowo – finansowy, - formularz cenowy (wzór w siwz), - wykaz materiałów/sprzętu/urządzeń równoważnych wraz z dokumentacją techniczno-ruchową i/lub kartami katalogowymi potwierdzającymi zgodność parametrów technicznych oferowanych urządzeń z parametrami i wymogami wskazanymi w dokumentacji projektowej dla każdego z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach