Przetargi.pl
„Zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu kolanowego i stawu biodrowego oraz sprzętu okulistycznego, soczewek i materiałów wiskoelastycznych dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na części."

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 499 115, , fax. 322 413 952
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
    Strzelców Bytomskich 11
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 323 499 115, , fax. 322 413 952
    REGON: 27150341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu kolanowego i stawu biodrowego oraz sprzętu okulistycznego, soczewek i materiałów wiskoelastycznych dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na części."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów medycznych: endoprotez stawu kolanowego i stawu biodrowego oraz sprzętu okulistycznego, soczewek i materiałów wiskoelastycznych dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich z podziałem na części: Część zamówienia nr 1 – Endoproteza cementowa stawu kolanowego; Część zamówienia nr 2 – Endoproteza cementowa stawu biodrowego z głową bipolarną; Część zamówienia nr 3 – Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem; Część zamówienia nr 4 – Mikroimplant; Część zamówienia nr 5 – Zestaw „Custom Pak” do aparatu okulistycznego Infiniti; Część zamówienia nr 6 – Witrektomy przednie do aparatu Infiniti Vision System; Część zamówienia nr 7 – Jednorazowy sterylny zestaw do operacji zaćmy; Część zamówienia nr 8 – Soczewka hydrofobowa jednoczęściowa akrylowa z kartridżem oraz z końcówkami do irygacji i aspiracji; Część zamówienia nr 9 – Soczewka hydrofilna jednoczęściowa akrylowa; Część zamówienia nr 10 – Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach kohezyjnych; Część zamówienia nr 11 – Zestaw 2 materiałów wiskoelastycznych (do techniki „soft-shell”); Asortyment będący przedmiotem postępowania został szczegółowo opisany wraz z podaniem ilości w formularzu specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ, składany przez Wykonawcę wraz z ofertą przetargową. Dostawy przedmiotu umowy nastąpią sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017r. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował stałość cen netto przez cały okres realizacji umowy. Zamówienia należy realizować zgodnie z sukcesywnie otrzymywanymi bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi termin dostawy, rodzaj, ilość towaru, rodzaj opakowania oraz inne warunki szczegółowe. Realizowana przez Wykonawcę dostawa towaru musi być zgodna asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówień zawarto w § 5 projekt umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga realizacji dostaw sukcesywnych w terminie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy licząc od chwili złożenia zamówienia. Dostawa realizowana będzie w godz. 8 00 - 13 00 na koszt i siłami Wykonawcy. Dostawa towaru nastąpi do bloku operacyjnego: Sala operacyjna oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej przy ul. Strzelców Bytomskich 11 w Chorzowie w zakresie części zamówienia nr 1, nr 2 i nr 3. Pozostały asortyment w zakresie części zamówienia od nr 4 do nr 11 - dostarczony zostanie do Apteki szpitalnej. UWAGA: bez względu na fakt, w jaki sposób realizowane są dostawy towaru (transportem własnym czy za pośrednictwem firmy kurierskiej) Wykonawca odpowiada za dostawę towaru do apteki szpitalnej własnymi siłami i na własny koszt - wraz z wniesieniem (!), w tym z wniesiemy na pierwsze piętro pawilonu nr V, gdzie znajduje się Apteka szpitala, jeżeli winda towarowa nie jest dostępna w momencie realizacji dostawy. W przypadku realizacji dostaw za pośrednictwem firmy kurierskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu towaru oraz jego przeniesienia ze środka transportu do magazynu - w ramach podpisanej umowy z firmą kurierską (niedopuszczalny jest tryb realizacji dostawy "od drzwi do drzwi"). Niedopełnienie powyższego warunku skutkować będzie – zgodnie z zapisami § 6 umowy (Warunki reklamacji) ust. 4 ppkt. d) odmową przyjęcia towaru i podlegać będzie karze umownej przewidzianej w § 8 umowy ust. 1 pkt a).Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego asortymentu po powiadomieniu przez Zamawiającego faxem o wystąpieniu powyższej okoliczności zgodnie z wymogami zawartymi we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 1 – Endoproteza cementowa stawu kolanowego wynosi: 91 400,00 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 2 – Endoproteza cementowa stawu biodrowego z głową bipolarną wynosi: 24 537,04 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 3 – Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem wynosi: 19 444,44 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 4 – Mikroimplant wynosi: 7 665,74 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 5 – Custom Pak do aparatu okulistycznego Infiniti wynosi: 83 250,00 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 6 – Witrektomy przednie do aparatu „INFINITI Vision System” wynosi: 2 650,00 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 7 – Jednorazowy sterylny zestaw do operacji zaćmy wynosi: 36 425,93 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 8 – Soczewka wynosi: 52 400,00 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 9 – Soczewka wynosi: 46 481,48 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 10 – Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach kohezyjnych wynosi: 24 722,22 zł Wartość szacunkowa zamówienia dla części zamówienia nr 11 – Zestaw 2 materiałów wiskoelastycznych (do techniki „soft-shell”) wynosi: 32 400,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium łącznie dla wszystkich części w wysokości: 12 370 zł (słownie: dwanaście tysięcy trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100). Natomiast, Wykonawcy składający ofertę na poszczególne części zamówienia są zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości podanej poniżej. Kwota wadium dla części zamówienia nr 1 – Endoproteza cementowa stawu kolanowego - 2 600,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 2 – Endoproteza cementowa stawu biodrowego z głową bipolarną - 1 200,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 3 – Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem - 500,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 4 – Mikroimplant do chirurgicznego leczenia jaskry w sterylnym jednorazowym iniektorze - 200,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 5 – Custom Pak do aparatu okulistycznego Infiniti - 2 400,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 6 – Witrektomy przednie do aparatu „INFINITI Vision System” - 70,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 7 – Jednorazowy sterylny zestaw do operacji zaćmy - 1 000,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 8 – Soczewka - 1 500,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 9 – Soczewka - 1 300,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 10 – Materiał wiskoelastyczny z hialuronianem sodu o właściwościach kohezyjnych - 700,00 zł Kwota wadium dla części zamówienia nr 11 – Zestaw 2 materiałów wiskoelastycznych (do techniki „soft-shell”) - 900,00 zł Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517. Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.08.2017r. do godziny 9.30 Zwrot oraz utrata wadium następują zgodnie z art. 46 ustawy – „Prawo zamówień publicznych” z późn. zm.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą przetargową zostały wymienione w punkcie: III. 2), 3), 4), 6)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z Podwykonawców powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie Podwykonawstwa w pkt. 8 „Oświadczeniu wykonawcy”, Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z potencjału udostępnianego przez inne podmioty powinien poinformować o tym Zamawiającego poprzez zaznaczenie pkt. 9 w „Oświadczeniu wykonawcy”, Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolności lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w Załączniku nr 4 do SIWZ – „Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby” (Podmiot udostępniający zasoby lub Wykonawca może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego załącznika, może też modyfikować jego treść). Zamawiający informuje, że w odniesieniu do art. 22a ust. 3 ustawy PZP zobowiązany jest ocenić, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności lub zasoby pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zobowiązany jest badać, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust.5, tym samym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył w ofercie oświadczenie o którym mowa IV pkt. I.1), ppkt. a) (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokument, o których mowa w części IV pkt. I.1), ppkt. b) SIWZ (KRS Cidg) złożone przez Podwykonawcę lub podmiot, którego udział lub zasoby stanowią potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga załączenia kserokopii wniesionego wadium do oferty przetargowej. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach