Przetargi.pl
Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii

Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Stefana Batorego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu
    Stefana Batorego 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 270235892
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii – etap IIZakres zamówienia obejmuje:1. Wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ2. Zakres prac objętych postępowaniem. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont pomieszczeń oddziału pediatrii we fragmencie - cześć parteru – izba przyjęć i części piwnic - szatniePOLEGAJĄCA NA:1. Demontażu części istniejących ścian wewnętrznych, działowych wraz z drewnianą stolarką drzwiową we fragmencie- zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.2. Demontażu istniejących urządzeń „białego montażu”, w tym:- Zlewów- Umywalek- Misek wc- Brodzików prysznicowych3. Demontażu istniejących warstw posadzkowych4. Demontażu istniejących instalacji wewnętrznych: elektrycznych i sanitarnych – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami branżowymi5. Demontażu istniejącej stolarki drzwiowej – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.6. Demontażu istniejącej stolarki okiennej wewnętrznej – drewnianej7. Montażu nowych ścian działowych – wewnętrznych / uzupełnień istniejących ścian – jako gipsowo-kartonowej na stelażach systemowych8. Wykonaniu nowych instalacji elektrycznych, sanitarnych i niskoprądowych9. Montażu sufitów podwieszanych - zg. z załączonymi rysunkami10. Montażu urządzeń „białego montażu”, w tym:- Zlewów- Umywalek- Misek wc- Brodzików prysznicowych11. Montażu stolarki okiennej – wewnętrznej / PVC12. Montażu drzwi wewnętrznych, w tym:- PVC- PVC – z przeszkloną częścią górną- Alu – jedno i dwuskrzydłowych / p. poż13. Wykonaniu nowych warstw posadzkowych wraz z niezbędnymi warstwami w tym:- PVC / warstwa wyrównawcza- Płytek ceramicznych / zaprawa klejowa14. Montażu wewnętrznych żaluzji PVCNa przedstawionym rysunku dookreślony jest zakres prac do wykonania w ramach postępowania. Prace remontowe izby przyjęć obejmują obszar zaznaczony linią przerywaną, jak również obszary oznaczone linią zieloną i literami:Litera A – pomieszczenie istniejącej toaletyLiterą B - Przebudowa istniejącej toalety według schematu dołączonego do dokumentacji Litera C - Wykonanie nowej łazienki dla niepełnosprawnych z pełnym wyposażeniem obejmującym zarówno ceramikę, lustra i dozowniki , biały montaż i uchwyty dla niepełnosprawnych Litera. D - Przegroda przeciwpożarowa z drzwiami EI 30. Zamawiający wymaga przesunięcia przegrody do zaznaczonej linii podwójne i przerywanej. Remont szatni na poziomie przyziemia. – Ok. – 183 m2. Ilość osób korzystających z szatni 80.Szatnie należy wyremontować zgodnie z załączoną koncepcją . Prace obejmują obszar istniejących pomieszczeń szatni dla pracowników, szatni dla studentów i pomieszczeń kuchni mlecznej. Prace remontowe obejmują prace budowlane, instalację elektryczną, instalację wod.-kan., system ppoż., jak również instalacje wentylacji grawitacyjną z wypustami poza ścianę budynku zgodnie z obszarem zaznaczonym na koncepcji remontowej.Przedmiar obejmuje obszar zaznaczony linią przerywaną zgodnie z projektem, natomiast należy uwzględnić w wycenie wszystkie dodatkowe pomieszczenia - prace zaznaczone punktami od A do D.Zamawiający wymaga wykonania fartuchów przy umywalkach i zlewozmywakach itp.. W miejsce projektowanych odpływów liniowych w prysznicach wymaga zastosowania brodzików z kabiną – nie dotyczy to łazienek dla osób niepełnosprawnych. W ramach prac należy zakupić i zamontować również wyposażenie jak na rysunkach projektowych – wc z myjką-dezynfekatorem, zabudowa meblowa w miejscu montażu zlewozmywaków, dozowników na mydło w płynie, środki dezynfekcyjne, podajniki na ręczniki, kosze na śmieci jak również tabliczki informacyjne dla poszczególnych pomieszczeń .Wszelkie kolizje z istniejącą instalacją C.O należy usunąć i przebudować. Każdy punkcie przyłączenia wodnego musi być wyposażony w zawory odcinające. Zamawiający wymaga aby lampy były wykonane w technologii ledowej a 6 lamp zostało wyposażone w czujniki ruchu i zmierzchu – miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie montażu.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania istniejącej instalacji sieci komputerowej i sieci internetowej uwzględniając nowe pomieszczenia.UWAGADo wyceny należy brać pod uwagę tylko pozycje w w załączonych przedmiarach dotyczące izby przejęć ( parter) i dodatkowo zaznaczone na rysunkach pomieszczenia A,B,C,D wraz z pomieszczeniami szatni należy wycenić indywidualnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach