Przetargi.pl
Remont Sali Herbowej w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Al. Niepodległości 18 wraz z zakupem systemu AV

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 000514331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali Herbowej w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy Al. Niepodległości 18 wraz z zakupem systemu AV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie Sali Herbowej znajdującej się na I piętrze w budynku C Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu wraz z zakupem systemu AV, zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w: projekcie (załącznik nr 4.1 do SIWZ), przedmiarach (załącznik nr 4.2 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4.3 do SIWZ), które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie realizacji zamówienia. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40, (61) 854 16 86. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje dostawy mebli (stoły konferencyjne i krzesła). 5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) kosztorys ofertowy – opracowany na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót – załącznik nr 4.2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach