Przetargi.pl
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ IM. I. J. PADEREWSKIEGO W KNUROWIE PRZY UL. SZPITALNEJ 25 ETAP II - SALA GIMNASTYCZNA

Zespół Szkół im. Ignacego Padarewskiego w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2351961, 2351082 , fax. 032 2351961, 2351082
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Ignacego Padarewskiego w Knurowie
    ul. 1 Maja 21 21
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2351961, 2351082, fax. 032 2351961, 2351082
    REGON: 00086134000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsijp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ Z ZAPLECZEM W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ IM. I. J. PADEREWSKIEGO W KNUROWIE PRZY UL. SZPITALNEJ 25 ETAP II - SALA GIMNASTYCZNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap II obejmuje remont sali gimnastycznej wraz ze sceną. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu poprawy bezpieczeństwa ćwiczących i warunków użytkowania sali, w tym: - wymiana istniejącej podłogi, - remont ścian i sufitu, - wymiana sprzętu sportowego. - wykonanie wentylacji nawiewnowywiewnej, - korekta instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji sanitarnych (wewnętrzną instalację wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji w budynku sali gimnastycznej) - modernizacja i wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca udzieli gwarancji w następującym zakresie: - roboty budowlane - 5 lat od daty odbioru końcowego, - urządzenia - zgodnie z okresem zamieszczonym w kartach gwarancyjnych wystawionych przez producentów tych urządzeń, jednak nie krócej niż 2 lata od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zsijp.powiatgliwicki.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach