Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie, ul. Wojciechowska 38

Zespół Szkół Elektronicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 38
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5256446, 5253745 , fax. 0-81 5256446,
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych
    ul. Wojciechowska 38 38
    20-704 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5256446, 5253745, fax. 0-81 5256446,
    REGON: 00019459900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsel.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Roboty wykończeniowe obiektów budowlanych, instalowanie centralnego ogrzewania, roboty w zakresie przewodów i instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych. Branża architektura (roboty przygotowawcze - roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe; wymurowanie i otynkowanie ściany bocznej w poziomie piętra, tynkowanie i malowanie ścian i sufitów, montaż osłon grzejnikowych, parapetów i kratek osłonowych, całkowita wymiana warstw posadzkowych, wymiana drzwi, montaż wyposażenia techniczno-sprzętowego - w sali gimnastycznej; tynkowanie i malowanie ścian oraz sufitu korytarza, wykonanie nowych posadzek na korytarzu; tynkowanie i malowanie ścian oraz sufitu w magazynku, wykonanie nowych warstw podłogowych, wymiana drzwi pomiędzy salą gimnastyczną a magazynkiem; tynkowanie i malowanie ścian oraz sufitu w magazynku sprzętu, wykonanie nowych warstw podłogowych, wymiana drzwi oraz poszerzenie otworu drzwiowego; wykonanie nowych tynków i malowanie ścian, uzupełnienie ubytków w tynkach i malowanie sufitu, częściowy remont podłogi, montaż zlewu gospodarczego - w magazynku gospodarczym; wydzielenie z części pomieszczenia nauczycieli w-f kolejnego pomieszczenia - tynkowanie, malowanie ścian i sufitów, częściowy remont podłogi, wykonanie nowego otworu drzwiowego, wymiana drzwi, montaż wyposażenia pomieszczeń; przedsionki w sanitariatach -tynkowanie ścian pod płytki, wykonanie okładzin z glazury, uzupełnienie tynków, wykonanie obudowy rur wentylacyjnych, malowanie, częściowy remont podłogi, wymiana drzwi; natryski - wykonanie tynków pod glazurę, obłożenie ścian glazurą, uzupełnienie tynków, wykonanie obudowy rur wentylacyjnych, częściowy remont podłogi, wymiana drzwi, montaż wyposażenia; wc- wykonanie tynków pod glazurę i izolacji pionowej folią płynną, obłożenie ścian glazurą, uzupełnienie tynków, wykonanie obudowy rur wentylacyjnych, malowanie, częściowy remont podłogi, wymiana drzwi, montaż wyposażenia; szatnie męskie i damska - tynkowanie i malowanie ścian oraz sufitów, montaż parapetów wewnętrznych, i listw z wieszakami na ubrania, częściowy remont podłogi, wymiana drzwi; siłownia - uzupełnienie tynków i malowanie ścian, wykonanie obudowy rur wentylacyjnych, malowanie, częściowy remont podłogi, wymiana drzwi, montaż luster; klatka schodowa -wykonanie otworu wejściowego na 1 ze ścian, uzupełnienie tynków i malowanie ścian ,montaż sufitu podwieszanego, wykonanie nadbudowy istniejących schodów, okładziny z płytek gresowych, wymiana balustrady; hall-łącznik - demontaż szklenia na ścianach, wykonanie ściany, docieplenie ścian zewn., tynkowanie i malowanie ścian wewn., remont podłogi, montaż drzwi aluminiowych; pokój nauczycielski i wc - wydzielenie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego, tynkowanie, malowanie, wymiana parapetu, tynki pod glazurę i izolacja pionowa, obłożenie ścian płytkami ceramicznymi, wykonanie sufitu podwieszanego, remont podłóg, wykonanie nowego otworu drzwiowego, montaż drzwi; radiowęzeł - wyburzenie ściany z luksferów i domurowanie ściany z cegły z otworem, wyburzenie ściany graniczącej z hallem i wykonanie ścianki w konstrukcji lekkiej, tynkowanie i malowanie ścian, wykonanie sufitu podwieszonego, remont podłogi, montaż drzwi i okna; sala do ping-ponga: wyburzenie ściany z lukserów, wybudowanie nowej z cegły pełnej, tynki i malowanie ścian, wykonanie sufitu podwieszonego ,remont posadzki, wymiana drzwi, montaż wyposażenia; sala fitness - wyburzenie ściany z lukserów, wybudowanie nowej z cegły pełnej, tynki i malowanie ścian, montaż luster, wykonanie sufitu podwieszonego, remont posadzki; dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych), Branża sanitarna (wykonanie wentylacji mechanicznej, przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacja wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją, instalacja kanalizacji sanitarnej, elementy bezpieczeństwa pożarowego, wymiana instalacji centralnego ogrzewania), Branża elektryczna (linie zasilające rozdzielnice sali gimnastycznej, rozdzielnica w przyziemiu, rozdzielnica na parterze, rozdzielnica dla potrzeb wentylacji, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych 230 V, instalacja zasilająca urządzenia wentylacji, instalacja sterowania podnoszeniem koszy, kotary i zasłon, instalacja zasilania tablicy wyników, instalacja ochrony od porażeń prądem elektrycznym, uziemienie wyrównawcze, demontaż istniejących tablic bezpiecznikowych i instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 3) dysponują lub będą dysponować osobami uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, 4) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (budowa/przebudowa/remont budynku obejmujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną) i wartością (800 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)*, c) uprawnienia konstrukcyjno-budowlanych, uprawnienia w zakresie instalacji sanitarnych oraz w zakresie sieci i instalacji elektrycznych osób proponowanych do kierowania robotami (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia (jeśli dotyczy), e) wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (budowa/przebudowa/remont budynku obejmujące branże: budowlaną, sanitarną i elektryczną) i wartością (800 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty (dzień, miesiąc, rok) i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (3 referencje).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę powinien spełniać warunki uczestnictwa w niniejszym postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 4) ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu ich potwierdzenia każdy z nich jest zobowiązany do przedłożenia wymaganych w pkt a-b dokumentów. Wymagania w zakresie potencjału kadrowego, technicznego i finansowego określone w art. 22 ust. 1 pkt 2) i 3) ww. ustawy mogą spełniać tylko niektórzy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę, byleby sumarycznie w odniesieniu do wszystkich były spełnione. W związku z powyższym, dokumenty określone w pkt c-e może przedłożyć jeden lub niektórzy z oferentów lub wszyscy oferenci wchodzący w skład podmiotu składającego wspólną ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zse.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach