Gimnazjum nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Orła Białego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 426 69 55 , fax. 061 426 69 55
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 4
ul. Orła Białego 18 18
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 426 69 55, fax. 061 426 69 55
REGON: 63961809900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.gniezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gimnazjum publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac remontowych obejmuje: Demontaż okien, podmurowanie do ? wysokości wnęk okiennych. Montaż nowych okien zespolonych min trzykomorowych ramka 14 mm szyba bezpieczna typu P-1 3-3-1 T - Antisol - ze szkłem tłumiącym promienie słoneczne. Montaż para - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (kierownik budowy -1 osoba), - wykonali min. 3 roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (remont parkietu - szlifowanie, wymiana lub/i roboty ogólnobudowlane związane z wymianą stolarki okiennej ) i wartością (min. 50.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (osoby wykonujące i nadzorujące roboty) i które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem: - dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno budowlanej), - zaświadczenia kierownika budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ważnego na dzień otwarcia ofert (kierownik budowy - 1 osoba). Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania; e) wykaz min. 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem (remont parkietu - szlifowanie, wymiana lub/i roboty ogólnobudowlane związane z wymianą stolarki okiennej ) i wartością (min. 50.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( np. min. 3 referencje); f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ W GIMNAZJUM W KOŁACZKOWIE
Dodano: 2016-07-22 - WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ W GIMNAZJUM W KOŁACZKOWIE
Dodano: 2016-05-23 - Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie
Dodano: 2016-04-15 - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łeknie
Dodano: 2016-02-08 - BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE
Dodano: 2015-12-23 - Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze Vcałk= 18 441,16 m3 i powierzchni Pużytk= 2 897,60 m2 z infrastrukturą towarzyszącą, wykonaniem zagospodarowania terenu przy ulicy Poznańskiej w miejscowości Stęszew z materiału Wykonawcy
Dodano: 2015-09-28 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/ Szkolnej/Komuny Paryskiej
Dodano: 2015-09-28 - Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze Vcałk= 35 379,39 m3 i powierzchni Pużytk= 4 808,02 m2 z infrastrukturą towarzyszącą, wykonaniem zagospodarowania terenu przy ulicy Poznańskiej w miejscowości Stęszew z materiału Wykonawcy - ETAP I
Dodano: 2014-11-17 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Komornikach
Dodano: 2014-02-06 - Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Biedrusku, ul. Świerczewskiego, gmina Suchy Las wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2013-07-26