Przetargi.pl
Remont sali gimastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Gimnazjum nr 2 w Chojnowie

Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, Pl. Zamkowy 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8187840
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
    Pl. Zamkowy 1 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8187840
    REGON: 00052503300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Gimnazjum nr 2 w Chojnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    kod CPV: Robota budowlana: 45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 33 00 00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Gimnazjum nr 2 w Chojnowie. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe - wyburzenie ścianek działowych, demontaż posadzek lastrykowych oraz parkietu, rozbiórka balkonu w sali gimnastycznej; - wykonanie posadzek z płytek gres; - wykonanie podłogi elastycznej w systemie PULASTIC RDT w sali gimnastycznej; - wykonanie ścianek działowych z montażem stolarki drzwiowej; - wykonanie tynków i okładzin ściennych; - roboty malarskie; - rozebranie pokrycia dachu z dachówki karpiówki na łączniku (część socjalna), wymiana łacenia dachu z wykonaniem ekranu z folii paroprzepuszczalnej, pokrycie dachu dachówką karpiówką w kolorze czarnym z wykonaniem ław kominiarskich, montażem wyłazu dachowego i wymianą obróbek blacharskich; - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz c.o.; - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych i urządzeń technologicznych, - ocieplenie stropu części socjalnej, - wymiana przyrządów w sali gimnastycznej, - wykonanie podsufitki na sali gimnastycznej. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawierają: projekty budowlane oraz STWiOR. Przedmiar robót jest dokumentem tylko pomocniczym 3. Warunki wykonania zamówienia: -Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 15.12.2009 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń. - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane zawarte są w Rozdziale F niniejszej specyfikacji. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, i SIWZ.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 28.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. (remont sali gimnastycznej), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: Posiadają środki finansowe w kwocie co najmniej 300 000,00 zł lub wykażą się zdolnością kredytową na kwotę 300 000,00 zł niezbędnych dla realizacji zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 1.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.4 Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzonych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: przed dniem 28.08.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont sali gimnastycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załaczyć dokumenty (np.referencje, itp.) w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zgodnie z postawionym wrunkiem zawartym w pkt. 1.1. ppkt. 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA ! Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Uwaga! W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej (każdy podmiot składa dokumenty i oświadczenia swoim zakresie); b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów musi zostać wyznaczony jako odpowiedzialny i upoważnienie ma być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach