Przetargi.pl
Remont- renowacja muru cmentarza w Strzegomiu przy ul. Świdnickiej- etap I

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont- renowacja muru cmentarza w Strzegomiu przy ul. Świdnickiej- etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-renowacyjne muru cmentarza przy ul. Świdnickiej w Strzegomiu, mające na celu odtworzenie pierwotnego stanu i wyglądu muru ogrodzeniowego cmentarza, pochodzącego z początków XX wieku. Zamówienie obejmuje swoim zakresem tylko część robót ujętych w dokumentacji technicznej, tj. dwie ściany muru cmentarnego po zewnętrznej stronie cmentarza od ul. Świdnickiej oraz od strony obwodnicy miasta (części 5-11- mur z zewnątrz- mur od strony południowo-wschodniej i południowo-zachodniej, oraz część 30- odcinek muru wewnątrz cmentarza z bramą wjazdową, po drugiej stronie części 5). 2. Zakres robót obejmuje m.in.: - dezynfekcję czyszczonych powierzchni muru środkami do usuwania skutków skażenia i korozji biologicznej, - skucie oraz wykonanie nowych tynków, - oczyszczenie kamienia z zabrudzeń i nalotów, - oczyszczenie i uzupełnienie spoin muru, - oczyszczenie i impregnacja czap kamiennych i z cegły, - wykonanie nowych czap ceglanych i betonowych, - oczyszczenie i impregnacja cegły klinkierowej, - wymianę i przemurowanie uszkodzonych i brakujących cegieł, - renowację bramy stalowej wejściowej: oczyszczenie, naprawa i uzupełnienia brakujących elementów, zabezpieczenie antykorozyjne oraz malowanie, - przemurowanie spękań muru i uzupełnienie ubytków, - zastąpienie gruntu przy murze tłuczniem na szerokości 50 cm i głębokości 15 cm, - oczyszczenie starych zabrudzonych okładzin kamiennych, - impregnację muru za pomocą środków hydrofobowych, - malowanie nowowykonanych tynków farbą elewacyjną, - maskowanie przebarwień i scalanie kolorystyczne napraw poprzez malowanie farbami laserunkowymi. 3. Wszelkie wbudowywane materiały wymagają bezwzględnej akceptacji przez Zamawiającego przed ich wbudowaniem. Zastosowanie materiałów niezaakceptowanych uprzednio przez Zamawiającego może skutkować koniecznością ich wymiany na koszt Wykonawcy. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych oraz niniejszej SIWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 5. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 6. Zamawiający posiada decyzję Nr 119/2013 z dn. 04.02.2013 r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. 7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, b) koszt doprowadzenia mediów (woda, energia elektryczna) do celów budowlanych, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, d) doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, f) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 8. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 18 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 10. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. 11. Nie należy prowadzić robót budowlanych poniżej temperatur wymaganych przez producenta użytych materiałów. 12. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach