Przetargi.pl
REMONT PUŁTUSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOACHIMA LELEWELA

Pułtuska Biblioteka Publiczna im. J. Lelewela ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Słowackiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6922151 , fax. 023 6922151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pułtuska Biblioteka Publiczna im. J. Lelewela
    ul. Słowackiego 6 6
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6922151, fax. 023 6922151
    REGON: 00107972000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PUŁTUSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOACHIMA LELEWELA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie Pułtuskiej Biblioteki Publicznej im. Joachima Lelewela przewidzianym w dokumentacji projektowej opracowanej przez Lecha Ślepowrońskiego upr. budowlane nr 5583/61, zgodnie z pozwoleniem na budowę Decyzja nr 199/09 WBA 7351-199/09 wydanym przez Starostę w Pułtusku. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a). remont dachu polegający na wzmocnieniu więźby dachowej w okolicach tylnego tympanonu po lewo od wejścia do budynku od podwórka (wymiana kawałka murłaty i wzmocnienie trzech końcówek krokwi), zdjęcie obecnego pokrycia z dachówki ceramicznej, położenie folii paro-przepuszczalnej, wymiana łat, wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej esówki, wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż włazu dachowego, ław kominiarskich, drabinek przeciwśnieżnych, wypustów kanalizacyjnych. b). remont elewacji poprzez zbicie odstających tynków, uzupełnienie zbitych i odstających tynków, zagruntowanie ścian w celu wzmocnienia przyczepności farb do tynku, pomalowanie elewacji na żądany kolor, do wysokości 2 m nad terenem gruntu zabezpieczyć farbą przeciw grafiti. Wszystkie prace elewacyjne wykonać zalecanymi farbami i zaprawami - zgodnie z warunkami ustalonymi w Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 31.03.2009 r. nr 71/DC/09. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej w pliku z rozszerzeniem pdf. inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową po szczegółowym zapoznaniu się z nią, dokonania wizji terenu budowy, uzyskania niezbędnych uzgodnień, realizacji inwestycji zgodnie z pozwoleniem na budowę. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że gwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków a. doświadczenie: Wymagane jest wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie budynku o wartości brutto nie mniejszej niz 120 000 PLN każda. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie. b. potencjał kadrowy : Wymagane jest wykazanie kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. W przypadku nie dysponowania wymaganym potencjałem kadrowym wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. sytuacja ekonomiczna i finansowa: I. Wymagane jest wykazanie się ważną polisą ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę brutto co najmniej 120.000,00 PLN II. Wymagane jest wykazanie się posiadaniem na swoim koncie lub posiadaniem zdolności kredytowej na kwotę brutto 120.000,00 PLN i udokumentowanie tego odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytującej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie, 6. Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ, 7. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w taki sposób (wzór druku załącznik nr 4a do SIWZ) 8. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie brutto co najmniej 120.000,00 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 120. 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.pultusk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach