Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5681930 , fax. 022 5681929
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Księżycowa 5 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5681930, fax. 022 5681929
REGON: 01632107400018 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup wraz z dostawą 990 kg oleju HIPOL 10 F - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 990 kg oleju Hipol 10F (norma WT-2006/00-384 wyd.1), stosowanego do: - przekładni głównej WR-2, pośredniczącej oraz tylnej śmigłowca Mi-2 Plus, - wałów głównych i tylnych śmigłowca Mi-2 Plus, - przegubów piast wirnika nośnego śmigłowca Mi-2 Plus, zgodnie, z Instrukcją Obsługi Technicznej płatowca śmigłowca Mi-2 Plus oraz Instrukcją Eksploatacji i Obsługi Technicznej Przekładni Głównej WR-2 (Wyd. 2 z 1977r, zmienione w listopadzie 2008r.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena dokumentów będzie polegać na przeprowadzeniu analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub inny organ uprawiony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kserokopia załączona przez wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawione, - czy złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 25 uPzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: a) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty,o których mowa w ust. 1 i 2, w oryginałach lub w kserokopiach opatrzonych na każdej ze stron napisem Za zgodność z oryginałem i podpisem osób uprawnionych lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa olejów i smarów, płynów hamulcowych, płynów do spryskiwaczy
Dodano: 2016-04-07 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, stosowanych do statków powietrznych typu Eurocopter EC 135 oraz Piaggio P.180 Avanti / Avanti II - 4 zadania
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa oleju silnikowego do silników okrętowych żeglugi śródlądowej, koncentratu płynu niezamarzającego, olejów hydraulicznych i smaru stałego
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa produktów naftowych do zabezpieczenia obsług sprzętu technicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa preparatów smarowych i wazeliny
Dodano: 2014-05-08 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, stosowanych do statków powietrznych typu Eurocopter EC135P2+ oraz Piaggio P.180 Avanti/Avanti II - 3 zadania
Dodano: 2014-02-04 - Dostawy olejów silnikowych i środków smarowych
Dodano: 2013-11-27 - Zakup z dostawą smarów stosowanych do samolotów typu Piaggio P.180
Dodano: 2013-05-07 - Zakup z dostawą smarów stosowanych do samolotów typu Piaggio P.180
Dodano: 2013-04-04 - Zakup wraz z dostawą olejów oraz smarów stosowanych do śmigłowców typu Eurocopter EC135 P2+ oraz samolotów typu Piaggio P.180 Avanti i Piaggio P.180 Avanti II - 3 zadania
Dodano: 2013-02-19