Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie I

Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640140 , fax. 024 3640141
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy
    ul. Przemysłowa 33 33
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640140, fax. 024 3640141
    REGON: 61005207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka w Rejonie I świadczone na n/w obiektach: 1. place, zieleńce i lasy gminne, 2. inne tereny niezagospodarowane stanowiące własność Gminy i Skarbu Państwa Rejon nr I obejmuje tereny leżące na północ od ciągu ulic: Dobrzyńska - Al. Kobylińskiego - Al.Jachowicza - Al.Piłsudskiego. Granicą rejonu na wschód będzie ul. Graniczna na odc. od ul. Wyszogrodzkiej do ul. Otolińskiej wraz z pasem drogowym ul. Otolińskiej do granic miasta oraz ul. Jędrzejewo od ul. Otolińskiej do ul Bielskiej. Z rejonu I wyłączone są następujące tereny: a) tj. Pasaż Roguckiego, Aleja Spacerowa (Rejon III) i teren wokół Pomnika Łukasiewicza, b) zieleniec przy SP nr 16 na ul Kobylińskiego, c) tereny nie stanowiące własności gminy Płock lub przekazane w zarząd innym jednostkom organizacyjnym. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące prace: A. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz zimowego utrzymania ulic: 1. Zbieranie zanieczyszczeń w pasach drogowych ulic, na zieleńcach i placach. Czynność polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń (papiery, folie, butelki, puszki i inne jak np. psie odchody) w systemie ciągłym przez 7 dni w tygodniu, transporcie i utylizacji odpadów. Prace związane z utrzymaniem czystości będą wykonywane przede wszystkim we wczesnych godzinach rannych, tak aby na godz. 10:00 był uprzątnięty teren objęty umową, natomiast w ciągu dnia teren będzie kontrolowany przez pracowników Wykonawcy, a stwierdzone nieczystości usuwane na bieżąco. Wykaz terenów objętych utrzymaniem czystości w ramach ryczałtu miesięcznego określa załącznik nr 1. 2. utrzymanie czystości i prowadzenie akcji zimowej 105 przystanków autobusowych, zatok parkingowych i pętli autobusowych (z wyłączeniem akcji zimowego utrzymania) prowadzenia akcji w ramach ryczałtu miesięcznego. Zakresem sprzątania i prowadzenia akcji zimowej przystanków jest objęty obszar przystanku: - w przypadku gdy jest to zatoka przystankowa sprzątaniu podlega teren zatoki oraz teren utwardzony i//lub chodnik wzdłuż zatoki, - w przypadku braku zatoki sprzątaniu podlega teren utwardzony i/lub chodnik określony znakiem poziomym P-17, - w przypadku gdy na przystanku zlokalizowana jest wiata przystankowa sprzątaniu podlega dodatkowo teren wewnątrz i wokół wiaty oraz elementy konstrukcyjne wiaty (filary, zabudowy, szyby, tablice informacyjne, kasety rozkładów jazdy). Czynność polega na systematycznym usuwaniu zanieczyszczeń (papiery, folie, butelki, puszki i inne jak np. psie odchody) z przystanków autobusowych, zatok autobusowych i pętli autobusowych oraz zamiataniu, ewentualnym wygrabianiu liści oraz gracowaniu w systemie ciągłym przez 7 dni w tygodniu, transporcie i utylizacji odpadów. Prace związane z utrzymaniem czystości będą wykonywane przede wszystkim we wczesnych godzinach rannych oraz po południu, tak aby na godz. 6.00 oraz na godz. 14.30 w/w obiekty były uprzątnięte, natomiast w ciągu dnia będą systematycznie monitorowane przez pracowników. Wykonawcy a stwierdzone nieprawidłowości na bieżąco usuwane. Utrzymywanie wiat przystankowych odbywa się poprzez usuwanie wszelkiego rodzaju ogłoszeń i reklam - zgodnie z art. 63 § 1 i 2 rozwieszanie ogłoszeń, plakatów itp bez zgody właściciela jest zabronione i podlega karze. Jeżeli wiata przystankowa jest ustawiona na granicy chodnika lub poza chodnikiem sprzątaniu podlega teren w najbliższym sąsiedztwie wiaty ok. 1m od wiaty. Ponadto powierzchnia wiat autobusowych będzie systematycznie zmywana. Zimowe utrzymanie przystanków i zatok parkingowych polega na bieżącym odśnieżeniu i uszorstkowieniu - posypaniu piaskiem całej powierzchni obiektów oraz ewentualnemu skuciu lodu, w przypadku zatok autobusowych dopuszcza się używanie soli - NaCl. Przy opadach ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do regularnego usuwania śliskości , aby nie dopuścić do utworzenia warstwy śniegu o grubości nie większej niż 3 cm. Po ustaniu opadów przystanki należy ponownie odśnieżyć i uszorstkowić. W przypadku nie występowania opadów śniegu, a konieczności uszorstkowienia nawierzchni obiektów prace należy zorganizować w taki sposób, aby przystanki i zatoki parkingowe były posypane do godz. 6.00, a w ciągu dnia systematycznie kontrolowane w celu bieżącego usuwania śliskości. Wykaz przystanków autobusowych określa załącznik nr 2. B. Prace z zakresu konserwacji zieleni: 1. Koszenie trawników (wykonywane 3-6 krotnie w ciągu sezonu). Czynność polega na skoszeniu trawy przy max. wysokości 25 cm, załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów nie później niż następnego dnia po wykonanym koszeniu. 2. Grabienie liści z trawników i ze skupin (wykonywane 1-3 krotnie w ciągu sezonu). Czynność polega na wygrabieniu liści, ich załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji. II. Termin realizacji zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn: a) dysponują min. 1 osobą z wykształceniem wyższym rolniczym lub ogrodniczym z co najmniej z trzyletnim doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych, b) dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia, tj.: - kosiarka ciągnikowa dostosowana do warunków miejskich - min. 1 szt. - kosiarki mechaniczne spalinowe - min. 5 szt. - kosy spalinowe - min. 7 szt. - szczotki odchwaszczające do chodników i opasek ( przystawka do kos spalinowych) - min. 5 szt. - opryskiwacz plecakowy - min. 1 szt. - samochód skrzyniowy wywrotka do 2,5 t - min. 2 szt. lub ciągnik z przyczepą - min. 1 szt. c) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie o wartości nie niższej niż kwota 400.000,00 zł brutto (za całość zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia lub 2 zadania o łącznej wartości nie niższej niż kwota 400.000,00 zł brutto (za całość zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2), 3) spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Zał. Nr 4 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Załącznik nr 6 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, jeżeli w Załączniku Nr 6 do SIWZ, Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 4. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, z właściwych urzędów gminnych ( na podst. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2006 r. Nr 144 poz. 1043 ze zm. oraz Ustawy o odpadach - Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 ze zm.). 5. Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (na podst. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2006 r. Nr 144 poz. 1043 ze zm. oraz Ustawy o odpadach - Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 ze zm.). W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 2 oraz pkt II. 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oświadczenie art. 22 ust. 1 winni złożyć wszyscy partnerzy konsorcjum na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich. Dokumenty wymienione w pkt. I 3-5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem ust. II. pkt 3). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach