Przetargi.pl
„Remont przepustu oraz drogi gminnej ”

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/ lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont przepustu oraz drogi gminnej ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków dotacji celowej z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część I – Remont przepustu rurowego fi 150 cm w ciągu drogi gminnej K 200066 Szczepanowice Wola - od Szczepanowice w km 0+207”. 1. Roboty rozbiórkowe - częściowe rozkucie zniszczonych murków czołowych z wbudowaniem gruzu w dno cieku od strony wylotu (bez odwozu) od strony wlotu - 3,50 m3 od strony wylotu - 4,50 m3 --------------------------------------- Razem: - 8,00 m3 - rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na dł. 5,00 m i szer. 3,00 m = 15,00 m2 - rozebranie podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm na dł. 5,00 m i szer.3,50 m = 17,50 m2 (odkład na miejscu budowy) - rozebranie zniszczonej części przelotowej przepustu o śr. 150 cm dł. 6,00 mb (z odwozem gruzu na odległość do 10 km) 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopu (bez odwozu - odkład na formowanie skarpy od strony wlotu) 5,00 m x 6,00 m x 4,00 m = 120,00 m3 - 15,00 m3 = 105,00 m2 pomniejszona o objętość części przelotowej istn. przepustu) - umocnienie pionowych skarp wykopu głębokości do 4,00 m. (wraz z demontażem po ulożeniu części przelotowej przepustu) 6,00 mb x 4,00 x 2 = 48,00 m2 3. Przepust rurowy żelbetowy średnicy 150 cm - wykonanie ławy grub. 25 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm dł. pomniejszona o grubość murków czołowych tj. 7,20 mb x szer. 2,00 m =14,40 m2 x 0,25 m = 3,60 m3 - wykonanie ławy z chudego betonu C8/10 grub. 25 cm (w deskowaniu) 7,20 mb x 1,80 m = 12,96 m2 x 0,25 m = 3,24 m3 - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej części przelotowej przepustu - powłoka bitumiczna na zimno (8 szt. rur. żelb. śr. 150 cm) - ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych średnicy 150 cm, dł. 8,00 m - wykonanie żelbetowej płyty stropowej (grub. 12 cm) zespalającej część przelotową przepustu kotwami z prętów o śr. 10 mm wklejonymi w górną część rurociągu w ilości 4 sz/mb - z betonu C25/30 oraz zbrojeniem połączonym ze zbrojeniem murków czołowych 7,20 mb x 0,95 = 6,84 m2 - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej - bitumicznej na zimno wykonanej płyty. - wykonanie żelbetowych ścian oporowych (murków czołowych) wylewanych na mokro z betonu C25/30 grub. 40 mcm o kształcie - w/g załącznika graficznego. - wymiary murka czołowego od strony wlotu (prostopadły do rurociągu) dł. 6,00 m, wys. (z fund.) 4,70 m, grub. 0,40 m - wymiary ściany oporowej zespolonej z wklejonymi kotwami do istniejącego murka czołowego - kształt z odchylonymi skrzydłami a) ścianka prostopadła do rurociągu dł. 8,00 m, wys. (z fund.) 5,90 m, grub. 0,40 m b) odchylone skrzydła (zespolone kotwami z isniejącymi ściankami) dł. 2 x 3,00 m, śr. wys. (z fund.) 3,50 m, grub. 0,40 m - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej murków czołowych (przed zasypaniem) materiałem bitumicznym na zimno. Uwaga! (Szczegółowe wymiary, kształt oraz sposób wykonania zbrojenia przedstawia załącznik graficzny - rysunek roboczy) - zasypanie przestrzeni pomiędzy ścianami wykopu i rurociągiem kruszywem naturalnym (pospółką) z równoczesnym zagęszczniem warstwami grub. ok. 20 cm 4,0m x 5,0m x 7,20m = 144,0 m3 - 18,29 m3 = 125,71 m3 4. Podbudowa - wykonanie nasypu na przepuście i dojazdach (w celu podniesienia zaniżonej niwelety) z kruszywa naturalnego 0/63 (pospółka) 8,0 m x 7,2 m = 57,60 m2 - na przepuście 5,5 m x 10 m x 2 = 110,0 m2 - na dojazdach - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 grub. 20 cm (na przepuście i dojazdach) 8,0 m x 7,2 m = 57,60 m2 - na przepuście 5,2 m x 10 m x 2 = 104,0 m2 - na dojazdach - warstwa wiążąca z masy min. asf. AC16W grub. 4 cm szer. na przepuście na dł. 8,00 m - 5,10 m, (na dojazdach) dł. 10,00 m zwężana stopniowo do szer. 2,90 m = 120,80 m2 5. Pobocza. - utwardzenie poboczy szer. 0,50 m kamieniem łamanym 0/31,5 grub. 10 cm ha długosści 28 m b x 2 28,00 x 0,50 m x 2 = 28 m2 - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym 5-8 mm 28,00 m2 6. Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24,0 kg/m - strona lewa - 24 mb - strona prawa - 16 mb 7. Umocnienie wlotu i wylotu cieku do przepustu oraz rowów dopływowych z drogi. - dno cieku na wlocie z płyt żelbetowych drogowych o wym. 3,00 m x 1,50 m na dł. 6,00 m - skarpy na wlocie cieku do przepustu (po obu stronach) z płyt JUMB 90 x 60 x 10 cm wys. 1,20 m na podsypce cementowo - piaskowej z zabetonowaniem otworów betonem C20/25 na długości 6,00 mb. - umocnienie wylotu materacami kamiennymi o wymiarach 5,00 m x 1,50 m x 0,50 m, dno na szer. 1,50 m, skarpy o pochyleniu 1 : 1 - 1,50 m - gruz betonowy z rozbiórki wbudowany na przedłużeniu umocnienia materacami kamiennymi dna cieku, oraz kamień w koszach siatkowych przewidziano zalać plastycznym betonem (powierzchniowo) w ilości 5,00 m3 w celu zespojenia i zabezpieczenia przed kaskadowym przepływem wód. 8. Wloty rowów przydrożnych - str. prawa (za przepustem w/g kilometraża) - remont zniszczonego umocnienia rowu korytkami betonowymi na dł. 15 mb. i wprowadznie do cieku przed wlotem do przepustu a) wykonanie ławy z kruszywa łamanego 0/63 szer. 60 cm, grub. 15 cm - 15,00 mb b) ułożenie korytek betonowych o wymiarach dł. 50 cm, szer. 45 cm, wys. 45 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 10 cm - dł. 15,00 mb. 9. Odwodnienie nawierzchni oraz poboczy na przepuście w obrębie murka czołowego po stronie lewej (jednostronny spadek nawierzchni na łuku, oraz najniższe położenie niwelety na przepuście) - ułożenie na betonie C8/10 (grub. 10 cm) korytek betonowych o wymiarach dł. 50 cm, szer. 35 cm, wys. 15 cm na dł. 15,00 mb. (lokalizacja: str. lewa - wzdłuż murka prostego dł. 8,00 m i murków odchylonyvh dł. 2 x 3,00 m z odpływem na skarpę cieku od strony wylotu przepustu). Część II – „Remont drogi gminnej Rzuchowa - w kier. Białej K 200059 w miejscowości Rzuchowa w km 0+980 - 1+250” 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 15 cm - 270 mb x 0,40 m x 2 = 216,0 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża (szer. 3,80 m) - 270 mb x 3.80 m = 1 026 m2 3. Dolna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 grub. 15 cm - 270 mb x 3,80 m = 1 026 m2 4. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,31,5 grub. 10 cm - 270 mb x 3,80 m = 1 026 m2 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 16W o grub. 4 cm - warstwa wiążąca - 270 mb x 3,10 m = 837,0 m2 6. Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltowa (skropienie między warstwowe) - 270 mb x 3,10 m = 837,0 m2 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 270 mb x 3,00 m = 810 m2 8. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 270 mb x 0,40 x 2 = 216 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 216 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach