Przetargi.pl
REMONT PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 3 NA DZ. 1508 W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM

Przedszkole Miejskie Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 275 08 08
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie Nr 1
    ul. Armii Krajowej 3 3
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 275 08 08
    REGON: 45017292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 3 NA DZ. 1508 W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 1 PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 3 NA DZ. 1508 W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM Zakres robót obejmuje między innymi: - WYMIANĘ INSTALACJI WODY ZIMNEJ ORAZ KANALIZACJI SANITARNEJ - WYMIANĘ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA - WY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna); o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy; opis warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem; 2)zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto), 3)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem (kierownik budowy z min. 2 letnim stażem). ; za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. nr2) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie- (zał. nr3) 4)wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik budowy,(min. 2 letni staż na stanowisku kierownika budowy) -(zał. nr4) Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Odpowiednie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): -Oświadczenie wymienione w ppkt1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie). -Dokument wymieniony w ppkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. -W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum -Dokumenty wymienione w ppkt 3-4 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument. Doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach