Przetargi.pl
Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w ZSET w Rakowicach Wielkich, ZSOiZ w Gryfowie Śląskim i ZSOiZ w Lwówku Śląskim

Powiat Lwówecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, Szpitalna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48757823650 , fax. +48757823654
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lwówecki
    Szpitalna 4
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. +48757823650, fax. +48757823654
    REGON: 230821606
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w ZSET w Rakowicach Wielkich, ZSOiZ w Gryfowie Śląskim i ZSOiZ w Lwówku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się: 1) 1 CZĘŚĆ: Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w Zespole Szkół Ekonomiczno - Technicznych w Rakowicach Wielkich, a) Wykonanie remontu pracowni informatycznej, biologicznej i matematycznej w LO należącym do Zespołu Szkół Ekonomiczno- Technicznych w Rakowicach Wielkich. Roboty budowlane obejmują: remont podłogi – wymianę wykładziny, wymianę instalacji elektrycznej, położenie gładzi na ścianach i suficie oraz malowanie, wymiana stolarki drzwiowej oraz b) Dostosowaniu istniejącej toalety dla osób niepełnosprawnych (montaż i demontaż baterii umywalkowych i zmywakowych, demontaż i montaż rurociągów, położenie posadzki). c) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót (zał. 5.1, zał. 5.2, zał. 5.3, zał. 5.4, ) 2) 2 CZĘŚĆ Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim przy ul. Wojska Polskiego 20 a) W pracowni matematycznej w LO wymiana posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, b) W pracowni informatycznej w LO remont instalacji elektrycznej, wymiana posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie pomieszczenia. c) Dostosowanie istniejącej toalety do osób niepełnosprawnych polegające m.in. wymianie stolarki drzwiowej, postawieniu ścianki działowej, remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont instalacji elektrycznej z montażem opraw i osprzętu. d) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót (zał. 6.1, zał.6.2, zał 6.3) 3) 3 CZĘŚĆ Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim przy ul. H. Brodatego nr 1 : a) wykonanie remontu pracowni chemicznej w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej i elektrycznej, wymiana stolarki drzwiowej, położenie wykładziny antypoślizgowej; b) dostosowanie istniejącej toalety, dla osób niepełnosprawnych (montaż i demontaż baterii umywalkowych i zmywakowych, demontaż i montaż rurociągów, położenie posadzki). c) Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót (zał. 7.1, zał 7.2) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz przedmiarem robót. 2) W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na czynnych obiektach. 3) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4) Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w załączonych do SIWZ pomocniczo przedmiarach robót stanowiących załączniki nr od 5 i 7 do SIWZ. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne roboty rozbiórkowe itp.) Uwaga: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, należy do Wykonawcy 5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę, zamontowane urządzenia) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy a nie więcej niż 60 miesięcy od dnia odebrania bezusterkowego zadania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 6) Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.6).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1000 zł - na 1 część zamówienia, 1000 zł- na 2 część zamówienia, 1000 zł – na 3 część zamówienia, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: PKO Bank Polski SA 72 1020 5226 0000 6102 0546 2355 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: OR.272.04.2017 Remont pracowni szkolnych i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalet w ZSET w Rakowicach Wielkich, ZSOiZ w Gryfowie Śląskim i ZSOiZ w Lwówku Śląskim ………………………………..(wpisać nr części) Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiedni oryginał dokumentu winien być złożony u Zamawiającego, w pok. nr 222 Sekretariat II piętro ul. Szpitalna 4 w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. 4. Zwrot wadium: Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek Wykonawcy. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn lezących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Okres ważności wadium musi obejmować okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach