Przetargi.pl
REMONT PRACOWNI INFORMATYCZNYCH I LABORATORYJNYCH NA PODSTAWIE PROJEKTU WIELOBRANŻOWEGO W INSTYTUCIE FIZYKI W KATOWICACH PRZY UL. UNIWERSYTECKIEJ 4 ORAZ NA WYDZIALE NAUK SPOŁECZNYCH W KATOWICACH PRZY UL. BANKOWEJ 11

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PRACOWNI INFORMATYCZNYCH I LABORATORYJNYCH NA PODSTAWIE PROJEKTU WIELOBRANŻOWEGO W INSTYTUCIE FIZYKI W KATOWICACH PRZY UL. UNIWERSYTECKIEJ 4 ORAZ NA WYDZIALE NAUK SPOŁECZNYCH W KATOWICACH PRZY UL. BANKOWEJ 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pracowni informatycznych i laboratoryjnych na podstawie projektu wielobranżowego w Instytucie Fizyki w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz na Wydziale Nauk Społecznych w Katowicach przy ul. Bankowej 11 w ramach projektu:
    - Podniesienie jakości kształcenia w zakresie IT - utworzenie nowoczesnych, międzywydziałowych pracowni informatycznych i laboratoriów elektronicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach - PILEUS nr umowy: UDA-RPSL. 08.01.00-00-051/09-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 8.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego nr projektu - 583, (za wyjątkiem działania 1.2. Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznego/przedsiębiorstwa; Poddziałania 3.2.1 Infrastruktura około turystyczna/przedsiębiorstwa).
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
    1) projekcie wykonawczym (część budowlana) - załącznik nr 3A,
    2) przedmiarze robót budowlanych - załącznik nr 3B,
    3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3C,
    4) projekcie wykonawczym (instalacje elektryczne) - załącznik nr 3D,
    5) przedmiarze robót (instalacja elektryczna) - załącznik nr 3E
    6) projekcie wykonawczym (instalacje elektryczne i logiczne) - załącznik nr 3F,
    7) przedmiarze robót elektrycznych - załącznik nr 3G
    8) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3H,
    9) projekcie wykonawczym (klimatyzacja) - załącznik nr 3I,
    10) przedmiarze robót instalacyjnych - załącznik nr 3J.
    3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
    Zamawiający umożliwi wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Jeśli wykonawca w trakcie wizji lokalnej podejmie informację o warunkach lokalnych innych niż opisane w SIWZ, zawiadomi o tym Zamawiającego.
    4. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 15.09.2011 r.
    5. Wymagany okres gwarancji:
    1) na wykonane roboty na okres: 36 miesięcy,
    2) na zamontowane urządzenia, materiały, itp.: 36 miesięcy - a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.
    6. Jeżeli dla ważności warunków gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę w ramach ceny podanej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    8 500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100).
    - przelewem na rachunek Zamawiającego lub
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, Nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
    3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
    3.1.1. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    3.1.2.oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
    a) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
    3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego).
    3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
    Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach