Przetargi.pl
Remont Posterunku Policji w Nałęczowie

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5354606 , fax. 081 5354313
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5354606, fax. 081 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Posterunku Policji w Nałęczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Posterunku Policji w Nałęczowie. Zakres robót budowlanych obejmuje: Budynek biurowo-mieszkalny - wymianę obróbek blacharskich, wymianę rynien i remont oraz pomalowanie rur spustowych, remont daszków nad wejściami do PP oraz remont schodów wejściowych; - remont elewacji - oczyszczenie, uzupełnienie tynków i pomalowanie; - remont opaski odwadniającej - nadlewka na dwóch ścianach; - wymianę stolarki okiennej i założenie nowych podokienników; - wymianę stolarki drzwiowej: drzwi wejściowych do PP- kl. C, drzwi z kl. schodowej do PP - kl. C, oraz drzwi zewnętrzne z klatki schodowej na plac; - naprawę posadzki i wymianę wykładzin PCV; - malowanie pomieszczeń biurowych, łazienki oraz klatki schodowej, malowanie grzejników, rur i lamperii. Budynek gospodarczo - garażowy - uzupełnienie tynków i malowanie elewacji; - oczyszczenie i malowanie drzwi do pomieszczeń gospodarczych oraz wrót garażowych; - oczyszczenie i malowanie okien; - naprawa rur spustowych z pomalowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: o - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; o - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; o - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków należy złożyć: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności; 2. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia : - wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizację zadania w branży budowlanej posiadającej uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentu potwierdzającego przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ważne na dzień składania oferty. 3. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach