Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Domu Dziecka w Rafałówce.

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Rafałówka, Rafałówka 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8296785 lub 8296865
  • Data zamieszczenia: 2010-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    Rafałówka 2 2
    98-290 Rafałówka, woj. łódzkie
    tel. 043 8296785 lub 8296865
    REGON: 73015563100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Domu Dziecka w Rafałówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń w Domu Dziecka w Rafałówce. 3.2 Zakres robót obejmuje: 3.2.1 remont pokoi dziecięcych: 3.2.1.1 Zerwanie parkietu; 3.2.1.2 Impregnacja ognioochronna elementów drewnianych: belek stropowych desek i płyt; 3.2.1.3 Wykonanie ślepej podłogi z płyty OSB3 a następnie rozłożenie na niej foli paraizolacyjnej; 3.2.1.4 Na przygotowanych uprzednio płytach OSB wykonanie wysoko elastycznej wylewki samopoziomującej, a następnie przyklejenie wykładziny z tworzyw sztucznych oraz przykręcenie listwy przypodłogowej; 3.2.1.5 Ze ścian w pokojach należy zdementować boazerie a następnie wykonać niezbędne uzupełnienia i naprawy tynku; 3.2.1.6 Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; 3.2.1.7 Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; 3.2.1.8 Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV; 3.2.1.9 Montaż osłony na grzejniki oraz listwy odbojowe na ścianach z płyty meblowej; 3.2.1.10 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 3.2.2 remont pomieszczenia do wypoczynku (bawialnia): 3.2.2.1 Rozebranie istniejącej posadzki; 3.2.2.2 Impregnacja ognioochronna elementów drewnianych i płyt; 3.2.2.3 Wykonanie nowych warstw podłogowych z dwóch warstw płyt OSB; 3.2.2.4 Na przygotowanych uprzednio płytach OSB wykonanie wysoko elastycznej wylewki samopoziomującej, a następnie przyklejenie wykładziny z tworzyw sztucznych oraz przykręcenie listwy przypodłogowej; 3.2.2.5 Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; 3.2.2.6 Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; 3.2.2.7 Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV; 3.2.2.8 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 3.2.3 remont szatni dla dzieci i pokoju odwiedzin: 3.2.3.1 Zerwanie istniejących posadzek; 3.2.3.2 Remont posadzek cementowych; 3.2.3.3 Wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości do 5 mm; 3.2.3.4 Ułożenie płytek i cokołów gres; 3.2.3.5 Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach; 3.2.3.6 Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; 3.2.3.7 Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV; 3.2.3.8 Montaż osłony na grzejniki z płyty meblowej; 3.2.3.9 Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. 3.2.4 remont dyżurki pielęgniarek, 3.2.5 remont korytarza: 3.2.5.1 Zerwanie wykładziny; 3.2.5.2 Rozebranie parkietu; 3.2.5.3 Impregnacja ognioochronna elementów drewnianych; 3.2.5.4 Wykonanie ślepej podłogi z desek a następnie rozłożenie na niej foli paroizolacyjnej ( tylko w miejscach koniecznych); 3.2.5.5 Wykonanie nowych warstw podłogowych z dwóch warstw płyt OSB; 3.2.5.6 Na przygotowanych uprzednio płytach OSB wykonanie wysoko elastycznej wylewki samopoziomującej, a następnie przyklejenie wykładziny z tworzyw sztucznych oraz przykręcenie listwy przypodłogowej; 3.2.5.7 Na już przygotowanych ścianach należy wykonać tynk mozaikowy o uziarnieniu do 2 mm. 3.2.6 pomieszczenie agregatu prądotwórczego. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.4 Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach