Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sztabinie

Zespół Szkół Samorządowych w Sztabinie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-310 Sztabin, ul. Augustowska 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 6412033 , fax. 0-87 6412033
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Samorządowych w Sztabinie
    ul. Augustowska 82 82
    16-310 Sztabin, woj. podlaskie
    tel. 0-87 6412033, fax. 0-87 6412033
    REGON: 79195793500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimsztabin.nazwa.pl/ , www.spsztabin.za.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sztabinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Sztabinie związanych z remontem dwóch pomieszczeń sanitarnych ( łazienek ), remontem korytarzy i ciągów komunikacyjnych ( klatek schodowych ) w budynku szkoły . Zamówienie realizowane będzie bez dokumentacji technicznej, na podstawie przedmiaru robót. Zamówienie zostało podzielone na trzy części ( zadania ). Zadanie I: Remont pomieszczeń sanitarnych - remont dwóch takich samych łazienek zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze w nowej części szkoły, w zakres którego wchodzi m.in.: - rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych, oraz armatury, - rozbiórka (skucie) tynku, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, - murowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, - wyrównanie ścian pod glazurę zaprawą tynkarską, - wykonanie trzykrotne gładzi szpachlowej na ścianach powyżej glazury do sufitu podwieszonego, - dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi powyżej glazury, - wykonanie wpustu kanalizacyjnego podłogowego,- - wykonanie posadzki z płytek gres na zaprawie klejowej, - wprawa ścian z glazury wraz z parapetem i wnęką okna, - wklejenie lustra na ścianę między płytkami glazury, - wykonanie sufitu podwieszonego z płyt z prasowanej wełny mineralnej na stelażu systemowym, - wykonanie punktów oświetleniowych z opraw świetlówkowych w suficie podwieszanym - wykonanie dwóch wyłączników światła (podwójnego i pojedynczego) oraz czterech podwójnych gniazdek, - wykonanie wentylacji mechanicznej z pomieszczenia WC rurą spiro w suficie podwieszonym do pionu wentylacyjnego, - wymiana kratki wentylacyjnej stalowej na ścianie, - montaż drzwi wewnętrznych MDF wraz z ościeżnicą MDF, - montaż armatury - czterech sedesów do zabudowy, jednego sedesu kompakt oraz sześciu umywalek wraz z bateriami stojącymi, - wymiana istniejącego grzejnika i montaż nowych w wydzielonym pomieszczeniu WC oraz pod oknem (grzejniki płytowe - PURMO Compact o mocy 1060W i 1696W. - montaż kabin sanitarnych z płyt wiórowych laminowanych grubości 18mm, przeznaczonych zgodnie z aprobatą techniczną do wykonania kabin higienicznosanitarnych, dla których producent udziela co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji. - Wykonanie innych robót ujętych w przedmiarze robót. Zadanie II: Remont korytarzy i ciągów komunikacyjnych w nowej części szkoły w zakres którego wchodzi m.in.: - rozebranie istniejących posadzek z wykładzin, tworzyw sztucznych, cementowych, lastrykowych - uzupełnianie posadzek i cokolików cementowych - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomujacej pod wykładziny rulonowe - ułożenie wykładziny rulonowej na korytarzach - remont instalacji centralnego ogrzewania poprzez: wymianę grzejników, wymianę odcinków instalacji ( wbudowanie w ścianę ), montaż nowych zaworów grzejnikowych - remont ścian i sufitów poprzez uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, - wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, - malowanie dwukrotnie tynków wewnętrznych ścian i sufitów. - wykonanie tynków dekoracyjnych mozaikowych ( lamperie), - wykonanie płytek glazury na parapetach z lastryka, - wymiana gniazd wtyczkowych natynkowych, - wykonanie innych robót ujętych w przedmiarze robót. Zadanie III: Remont korytarzy w starej części szkoły w zakres którego wchodzi m.in.: - rozebranie istniejących posadzek z wykładzin, tworzyw sztucznych, cementowych, lastrykowych - uzupełnianie posadzek i cokolików cementowych - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomujacej pod wykładziny rulonowe - ułożenie wykładziny rulonowej na korytarzach, - wykonanie posadzki z terakoty na klatce schodowej i korytarzu w części podpiwniczonej, - remont instalacji centralnego ogrzewania poprzez: wymianę odcinków instalacji ( wbudowanie w ścianę ), montaż nowych zaworów grzejnikowych, remont ścian i sufitów poprzez uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych, - wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, - malowanie dwukrotnie tynków wewnętrznych ścian i sufitów. - wykonanie tynków dekoracyjnych mozaikowych ( lamperie), - wykonanie płytek glazury na parapetach z lastryka, - wymiana gniazd wtyczkowych natynkowych, - wymiana stolarki drzwiowej, - montaż parapetów z konglomeratu marmurowego, - wykonanie sufitu podwieszonego w holu głównym, - wykonanie punktów oświetleniowych z opraw świetlówkowych w suficie podwieszanym - wykonanie nowej balustrady na klatce schodowej - wykonanie innych robót ujętych w przedmiarze robót. Wszelkie materiały, sprzęt oraz zasoby ludzkie będą po stronie Wykonawcy robót. Zamawiający udostępni korzystanie z energii elektrycznej i wody. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należą do Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsca składowania materiałów nadających się do ponownego użytku, pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca usunie na własny koszt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi jednak element pomocniczy dokonania wyceny robót. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonania prawidłowej wyceny zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy, związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. W cenie oferty winny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a które są niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA!!! Jeżeli w dokumentacji przetargowej dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimsztabin.nazwa.pl/ , www.spsztabin.za.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach