Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 920, fax. 627 473 337
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Seniora + na II piętrze w budynku znajdującym się przy ul. T. Kościuszki 16 w Jarocinie. Zakres zamówienia obejmuje prace remontowe polegające m.in. na: 1) remoncie korytarza, w tym m.in.: • zmyciu i oczyszczeniu pod szpachlowanie ścian powyżej boazerii, • zdemontowaniu wykładziny PCV, • zdemontowaniu stolarki drzwiowej do pomieszczeń remontowanych i do schowka, • zdemontowaniu ścianki zamykającej klatkę schodową, • zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, • wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, doprowadzeniu nowych obwodów elektrycznych do sal dydaktycznych nieobjętych projektem i zakończeniu puszką elektryczną od strony korytarza, • zamontowaniu drzwi zamykających klatkę schodową w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • dwukrotnym szpachlowaniu całości ścian, • wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20,0 cm, • wykonaniu malowania ścian farbami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 2) remoncie sal dydaktycznych nr 2, 3, 4, 5, 7, 8, w tym m.in.: • zdemontowaniu istniejących pokryć ścian i sufitów z paneli wygłuszających montowanych na ruszcie drewnianym, skuciu luźnych partii tynków, oczyszczeniu ścian, • zdemontowaniu wykładzin PCV, • zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, • zdemontowaniu stolarki okiennej i drzwiowej, • zamontowaniu nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • wymianie drzwi na nowe, płytowe, pełne z wypełnieniem plastrem miodu wyposażone w jeden zamek patentowy, klamkę, zawiasy, ościeżnicę systemową regulowaną, • wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, • obłożeniu całości ścian płytami GKF klejonymi do podłoża, • pokryciu sufitów płytą GKF na stelażu aluminiowym, • wykonaniu malowania ścian i sufitów farbami wykończeniowymi lateksowymi o bardzo wysokiej odporności na zabrudzenia i ścieranie w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 3) remoncie toalet, w tym m.in.: • wyburzeniu istniejącej ścianki wydzielającej toalety, • zdemontowaniu posadzki, • zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego i sanitarnego, • zdemontowaniu instalacji sanitarnej (wod-kan) w ramach projektowanego remontu, • zdemontowaniu stolarki drzwiowej, • zdemontowaniu stolarki okiennej, • wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, • wykonaniu nowego podejścia pod osprzęt sanitarny włączając się w istniejącą instalację, • zamontowanie nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • wykonaniu ścianek działowych, • wykonaniu ścianek toalet systemowych z płyt HPL, • wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20 cm, • ułożeniu płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,0 m w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • ułożeniu płytek gresowych szkliwionych na posadzce w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • wykonaniu malowania ścian farbami powyżej płytek ceramicznych w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • montażu drzwi wewnętrznych, 4) remoncie aneksu kuchennego, w tym m.in.: • zerwaniu istniejącej boazerii drewnianej ściennej, • zmyciu i oczyszczaniu ścian pod szpachlowanie, • zdemontowaniu wykładziny PCV, • zdemontowaniu stolarki okiennej, • zdemontowaniu istniejącego osprzętu elektrycznego, • zamontowanie nowych okien PCV o podziale i szprosach identycznych z istniejącą stolarką okienną przed demontażem w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • wykonaniu nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, • wykonaniu nowego podejścia pod osprzęt sanitarny włączając się w istniejącą instalację, • dwukrotnym szpachlowaniu całości ścian, • wykonaniu sufitu podwieszanego modułowego obniżonego o ca 20,0 cm • wykonaniu na ścianie przeznaczonej pod zabudowę kuchenną pasa płytek międzyszafkowych o wysokości 60,00 cm w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • montażu umywalki, • wykonaniu malowania ścian farbami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, • ułożeniu posadzki z paneli o klasie AC5 w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, na podkładzie piankowym gr. 5,0 mm, 5) wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych, 6) dobudowaniu w istniejącej rozdzielni głównej budynku wyłącznika nadprądowego typu S 303 B 32 A, 7) wykonaniu wewnętrznej linii zasilającej pod tynkiem od istniejącej rozdzielni głównej RG do wymienianej rozdzielni TR zlokalizowanej w pomieszczeniu schowka, 8) wymianie istniejącej tablicy rozdzielczej na nową, 9) wymianę istniejącej instalacji oświetlenia pomieszczeń w zakresie objętym remontem oraz wymianie instalacji gniazd wtyczkowych wg projektu branżowego. Z uwagi na to, że prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie wobec czego Zamawiający wymaga, aby prowadzone były w sposób niezakłócający funkcjonowania jednostek mających swoją siedzibę w budynku. Powyższe oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego zgłaszania Zamawiającemu (na min. 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji) zakresu robót i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu i terminu realizacji prac. Roboty budowlane opisane powyżej będą wykonane w ramach remontu pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki w Jarocinie na potrzeby Klubu Seniora +. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt 1.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.1. i 2.2. do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 4) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby, 5) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII pkt 3 i 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach