Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki 36A dla potrzeb BOT w Dębicy

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki 36A dla potrzeb BOT w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe pomieszczeń w budynku przy ul. Kościuszki 36A dla potrzeb BOT w Dębicy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: I. Roboty związane z usprawnieniem funkcjonalności połaci dachowej 1) Roboty ogólnobudowlane: a) Roboty rozbiórkowe: - Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku, - Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, - Warstwy wyrównawcze i wygładzające - grunt dyspersyjny, - Warstwy niwelująco-wyrównawcze cementowe grubości 2 mm zatarte na gładko, Krotność = 2. b) Roboty montażowe: - Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm – z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (przy montażu rynien należy dodatkowo uwzględnić: 8 lei spustowych, 10 narożników zewnętrznych, 2 narożniki wewnętrzne, 10 denek rynnowych, - Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm – z blachy stalowej ocynkowanej powlekane (przy montażu rur spustowych należy dodatkowo uwzględnić: 16 szt. kolanek fi 120) - Rusztowania ramowe przesuwne RR – 1/30 wysokość kolumny do 8 m. II. I piętro 1) Roboty ogólnobudowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej ( lamperia ) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Jednokrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Osłony okien folią polietylenową, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome sufitów, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Mycie po robotach malarskich okien zespolonych, - Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek o powierzchni ponad 1.0 m2, - Drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - Wymiana wkładek patentowych zamków wpuszczanych, - Wymiana wkładek zamków wpuszczanych łazienkowych, - Dostawa na budowę wkładek patentowych do zamków drzwi zwykłych i łazienkowych, - Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek, - Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł. 2) Roboty instalacyjne: - Demontaż ustępu z miską fajansową, - Montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - Montaż rurociągów z PCW o śr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm, - Rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 15 mm stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych – wykonanie bruzd dla rurociągów w podejściach, - Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, - Wymiana baterii umywalkowej, - Brodziki natryskowe z kabiną, - Baterie natryskowa o śr. nom. 15 mm, - Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach mieszkalnych (rurociąg o śr. do 65 mm), - Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych. III. Parter 1) Roboty budowlane: - Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju bez odzysku płytek, - Rozebranie ścianki metalowej w pom. 1, - Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg. na zaprawie wapiennej, - Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej układane metodą nieregularną, - Rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25 cm na zaprawie klejowej, - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej (lamperia) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Jednokrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Osłony okien folią polietylenową, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami, - Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2 (zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia jakości tynków (w razie konieczności "odparzenia" należy odkuć i uzupełnić), - Renowacja starego budownictwa w systemie Ceresit. Roboty przygotowawcze. Oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach łatwo dostępnych o powierzchni ponad 5,0 m2 przy użyciu szczotek mechanicznych, - Renowacja starego budownictwa w systemie Ceresit. Roboty przygotowawcze. Odgrzybianie ścian o powierzchni ponad 5,0 m2 przez jednokrotne smarowanie, po odbiciu tynku wewnętrznego na ścianach Wykonawca określi powierzchnie zagrzybionego muru z cegły i zastosuje środek odgrzybiający zgodnie z wybraną przez siebie technologią oraz zgodnie z wymogami karty technicznej (technologicznej), - Izolacja pionowa przeciwwilgociowa z elastycznych szlamów uszczelniających na wyrównanym podłożu - nakładana ręcznie, - Ręczne gruntowanie podłoża, - Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym 75-01; System Ściana 100A75, - Ościeżnice drewniane i skrzydła drzwiowe fabrycznie wykończone obsadzone w ściankach z płyt gipsowo-kartonowych, - Wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach z płyt gipsowych, - Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome sufitów, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Mycie po robotach malarskich okien zespolonych, - Dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek o powierzchni ponad 1.0 m2, - Drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - Drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - Drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - Wymiana wkładek patentowych zamków wpuszczanych, - Wymiana wkładek zamków wpuszczanych łazienkowych, - Dostawa na budowę wkładek patentowych do zamków drzwi zwykłych i łazienkowych, - Kraty stałe stalowe prętowe osadzone w ścianach o powierzchni ponad 2 m2, - Wymiana posadzek o powierzchni do 1 m2 w jednym miejscu z płytek terakotowych 30x30 cm na kleju, - Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek, - Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł, - Montaż folii antywłamaniowej na oknach jednostronnie klasa P2. 2) Roboty instalacyjne: - Wymiana baterii umywalkowej, - Wymiana kompletu pisuarowego z syfonem, - Baterie zlewozmywakowe ścienne o śr. nominalnej 15 mm, - Zlewozmywaki stalowe nierdzewne na szafce, - Montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, - Montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm, - Rurociągi w instalacjach wodociągowych o śr. nom. 15 mm stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych – wykonanie bruzd dla rurociągów w podejściach, - Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm, - Brodziki natryskowe z kabiną, - Baterie natryskowa o śr. nom. 15 mm, - Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych, - Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach mieszkalnych (rurociąg o śr. do 65 mm). IV. Klatka schodowa 1) Roboty ogólnobudowlane: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2, - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej (lamperia) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Jednokrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Osłony okien folią polietylenową, - Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome sufitów, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Mycie po robotach malarskich okien zespolonych. V. Elewacja zewnętrzna 1) Roboty ogólnobudowlane: - Uzupełnienie podkładów pod tynki zewnętrzne zwykłe, półszlachetne i szlachetne o podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu), - Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych nakrapianych na ścianach płaskich, loggiach, balkonach (do 5 m2 w 1 miejscu) barwionych w masie w odcieniu finalnego koloru tynku elewacji, - Odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania, - Mycie elewacji myjką ciśnieniową na gorącą wodę z środkiem usuwającym zabrudzenia i odtłuszczającym oraz usuwającym wykwity (środek ekologiczny), - Przygotowanie podłoża - dwukrotne gruntowanie całości tynków elewacji pod malowanie, - Dwukrotne malowanie elewacji farbą akrylową (malowanie w 2 kolorach, tak jak na pozostałych ścianach budynku), - Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mozaikowych na gotowym podłożu. Tynk mozaikowy; ściany płaskie i powierzchnie poziome; żwirki kwarcowe 1,4-2,0 mm. VI. Roboty elektryczne: 1) Demontaż istniejących instalacji niskoprądowych teletechnicznych: komputerowej, alarmowej, w budynku: parter i I kondygnacja. 2) Demontaż instalacji elektrycznej: oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach adaptowanych oznaczonych na rys jako: nr 2, nr 4 (w części przylegającej do nr 18), nr 5, nr 6, nr 17, nr 18. Zdemontowane oprawy świetlówkowe 2x36 W przeznaczone są do ponownego montażu. 3) Wykonanie instalacji elektrycznej: oświetleniowej i gniazd wtyczkowych 230V w pomieszczeniach adaptowanych: a) Pomieszczenie nr 17 – adaptowane na magazyn Istniejącą instalację elektryczną na należy zdemontować w całości Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej: montaż nowych opraw oświetleniowych świetlówkowych typu ExN EXP 02-2360(1.000) POLAM-REM S.A. 213-2360 z modułem awaryjnym 3h – 18 szt., montaż łącznika 2 polowego 16A/250V, IIG Ex ed IIc T6; II 2D IP 66 T 55 0C. Instalacje oświetleniową wykonać jako natynkową przewodami YDY 3x2,5 na uchwytach kablowych lub listwach instalacyjnych. Obwód oświetlenia zasilić z rozdzielnicy RE 0 z wydzielonego obwodu. W rozdzielnicy należy zamontować wyłącznik nadmiarowo- prądowy 16A. W pomieszczeniu nie przewiduje się montażu gniazd wtyczkowych. b) Pomieszczenie nr 2 – adaptowane na 2 pomieszczenia służby dyżurnej Pomieszczenie będzie podzielone ścianą działową w kierunku poprzecznym z otworem drzwiowym. Należy zdemontować w niezbędnym zakresie instalację oświetleniową i dokonać adaptacji instalacji elektrycznej wykorzystując istniejące obwody. Oprawy – po 2 szt. na pomieszczenie - należy rozmieścić symetrycznie w podzielonych pomieszczeniach. Przy zamontowanych drzwiach w ściance działowej należy zamontować łącznik instalacyjny świecznikowy p/t 16A, 230V p/t. Instalacje podlegającą adaptacji wykonać w systemie mieszanym: częściowo w rurce instalacyjnej prowadzonej w przestrzeni ścianki działowej wykonanej z płyt na ruszcie stalowym, częściowo w tynku, częściowo w listwach instalacyjnych. c) Pomieszczenie nr 18, cześć pomieszczenia nr 4 – adaptowane na 4 pomieszczenia kancelaryjno- biurowe Pomieszczenie nr 18 oraz część korytarza (nr 4) adaptowana będzie na 4 pomieszczenia biurowo- kancelaryjne. W pomieszczeniu należy zdemontować istniejące oprawy świetlówkowe w ilości 15 szt. oprawy po oczyszczeniu będą ponownie zamontowane w wydzielonych 4 pomieszczeniach biurowo kancelaryjnych. Przy ściankach dzielących wykonanych z płyty kartonowo gipsowej na ruszcie stalowym, przy drzwiach, należy zamontować łączniki instalacyjne świecznikowe sterujące oświetleniem. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać adaptując istniejące obwody, przy czym dodatkową instalację należy wykonać w systemie mieszanym p/t, w listwach instalacyjnych, w rurach instalacyjnych umieszczonych w przestrzeniach ścianek działowych. d) Pomieszczenie nr 7 – adaptowane na 4 pomieszczenia biurowe Pomieszczenie nr 7 adaptowane będzie na 4 pomieszczenia biurowe. W pomieszczeniu należy zdemontować istniejące oprawy świetlówkowe w ilości 18 szt. Oprawy po oczyszczeniu będą ponownie zamontowane w wydzielonych 4 pomieszczeniach biurowych. Przy nowo wykonanych otworach drzwiowych należy zamontować łączniki instalacyjne świecznikowe sterujące oświetleniem. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać adaptując istniejące obwody, przy czym dodatkową instalację należy wykonać w systemie mieszanym p/t, w listwach instalacyjnych, w rurach instalacyjnych umieszczonych w przestrzeniach ścianek działowych. e) Pomieszczenie nr 5 – pomieszczenie socjalne Adaptacja instalacji oświetleniowej obejmuje przeniesienie łącznika instalacyjnego jednobiegunowego oświetleniowego w pobliżu nowego otworu drzwiowego. f) Pomieszczenie nr 6 – adaptowane 2 pomieszczenia SUFO Pomieszczenie nr 6 adaptowane będzie na 2 pomieszczenia. W pomieszczeniu należy zdemontować istniejące oprawy świetlówkowe w ilości 10 szt. Oprawy po oczyszczeniu będą ponownie zamontowane w wydzielonych 2 pomieszczeniach. Przy nowo wykonanych otworach drzwiowych należy zamontować łączniki instalacyjne świecznikowe sterujące oświetleniem. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać adaptując istniejące obwody, przy czym dodatkową instalację należy wykonać w systemie mieszanym p/t, w listwach instalacyjnych, w rurach instalacyjnych umieszczonych w przestrzeniach ścianek działowych. Instalację oświetleniową wykonać przewodami kabelkowymi 750V - Instalacje gniazd wtyczkowych 230V W adaptowanych pomieszczeniach należy dodatkowo zamontować gniazda wtyczkowe 230 V. Gniazda należy umieszczać w nowoprojektowanych ścianach działowych. instalację należy prowadzić: w listwach instalacyjnych, w rurach instalacyjnych w ściankach z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie salowym, w tynku na ścianach murowanych. Instalację należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3x2,5. - Rozbudowa tablicy rozdzielczej W tablicy rozdzielczej do nowo zamontowanych obwodów należy zamontować wyłączniki instalacyjne jednofazowe 16A i ochronne różnicowoprądowe – po 5 szt. - Pomiary ochronne: wykonanie pomiarów parametrów instalacji w całym budynku – rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, natężenia oświetlenia. Wykonawca dysponuje dokumentacją techniczną instalacji elektrycznej budynku. - Dokumentacja powykonawcza: należy wykonać uproszczoną dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji. UWAGA: - Wykonawca, że przed przystąpieniem do wykonania okien i drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. - Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. - Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. - Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. - Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Rzeszowie ul. Konopnickiej 5 oraz złoży na wskazanym miejscu. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania ścianek działowych wraz z izolacją; b) wykonania gładzi szpachlowych; c) malowania ścian; d) wymiany oraz montażu stolarki drzwiowej; e) wykonania robót instalacyjnych; f) montaż wykładzin dywanowych; g) wykonania robót malarskich; h) wykonania zabezpieczenia okien konstrukcją stalową, przegląd i konserwację; i) wykonania robot murarskich oraz okładzinowych; j) montaż oraz demontaż rusztowań. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A – branża ogólnobudowlana, 9B – branża elektryczna), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10A – branża ogólnobudowlana, 10B – branża elektryczna), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11A – branża ogólnobudowlana, 11B – branża elektryczna). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/23/2017, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach