Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych i chodników na terenie gminy Wiązownica. W ramach przedmiotowego zamówienia gruntownej przebudowie zostaną poddane drogi gminne o nawierzchniach tłuczniowych, kamiennych, betonowych lub żużlowych oraz drogi. Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na wykonaniu robót przygotowawczych, korytowaniu, profilowaniu i mechanicznym zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne, oczyszczeniu istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wyrównaniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 5-10 cm., wykonaniu właściwej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 4 cm. oraz robót wykończeniowych związanych z uzupełnieniem i utwardzeniem poboczy. Ponadto przewiduje się wykonanie ciągu pieszego (chodnika) z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podsypce cementowo – piaskowej i podbudowie z tłucznia kamiennego na terenie cmentarza komunalnego w Wiązownicy. Zamawiający wymaga, aby poszczególne części zamówienia zrealizowane zostały w terminach określonych w rozdziale V SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został na 7 odrębnych części (zadań) o następującym zakresie robót: Część Nr 1 Przebudowa dróg gminnych w m. Wiązownica 1) Droga gminna – ul. Górna, dz. nr ewid. 1826, 1796, 1781  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna – ul. Nowa, dz. nr ewid. 411  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 3) Droga gminna – ul. Nowa, dz. nr ewid. 126  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 4) Droga gminna – ul. Radawska, dz. nr ewid. 822  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 7 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 5) Droga gminna – ul. Szkolna, dz. nr ewid. 1508  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 2 Przebudowa dróg gminnych w m. Szówsko 1) Droga gminna – ul. Setna boczna , dz. nr ewid. 2941  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 5 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna – ul. Setna boczna , dz. nr ewid. 2908  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 5 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 3) Droga gminna – ul. Koniaczowska , dz. nr ewid. 1447, 1372  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 3 Przebudowa dróg gminnych w m. Radawa 1) Droga gminna – ul. Dębowa, dz. nr ewid. 71  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 warstwa o gr. po zagęszczeniu 5 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 4 Przebudowa dróg gminnych w m. Piwoda 1) Droga gminna – za rzeką , dz. nr ewid. 1069  wykonanie koryta o gł. 15 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 15 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 5 Przebudowa dróg gminnych w m. Surmaczówka i Cetula 1) Droga gminna w m. Surmaczówka - dz. nr ewid, 332, 346  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna w m. Cetula - dz. nr ewid, 584  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 6 Przebudowa dróg gminnych w m. Wiązownica 1) Droga gminna – ul. Nad Sanem , dz. nr ewid. 1188  mechaniczne oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,  skropienie istniejącej nawierzchni emulsją,  wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/12,5 gr. 2 cm. i 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 2) Droga gminna – ul. Nad Sanem (boczne), dz. nr ewid. 1361, 1246  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,  podbudowa z kruszywa łamanego 0/64, warstwa o gr. po zagęszczeniu 10 cm.  nawierzchnia z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.  uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.  uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Część Nr 7 Przebudowa ciągu pieszego (chodnika) w m. Wiązownica 1) Chodnik na cmentarzu komunalnym- dz. nr ewid. 82, 83  roboty rozbiórkowe i roboty ziemne,  koryta na całej szerokości chodnika na gł. 20 cm.  mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV,  wzmocnienie istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego twardego, gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm.  wykonanie podbudowy z kruszywa - tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy 8 cm.  rowki pod obrzeża i ławy betonowe pod krawężniki,  obrzeża i krawężniki betonowe wystające na podsypce cementowo – piaskowej,  nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podsypce cementowo – piaskowej – kostka kolorowa, 3. Podstawowe obowiązki i warunki wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: 3.1 wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. 3.2. wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót. Do wbudowania mogą być użyte tylko i wyłącznie materiały i urządzenia nowe w I klasie jakości. 3.3. wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy) 3.4. w trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność na urządzenia obce, w obrębie których prace należy wykonywać ręcznie. 3.5. lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. 3.6. w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. 3.7. wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). 3.8. w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. 3.9. wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 3.10. wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. 3.11. wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze. 3.12. w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3.13. w cenie ryczałtowej zaoferowanej przez wykonawcę, do zakresu obowiązków wykonawcy należy również utrzymanie czystości i porządku w trakcie realizacji robót, oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu. 3.14. po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i odbiorową całego zadania, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne itp. ( jeżeli dotyczy). 3.15. wykonawca odpowiada za przekazany teren robót do czasu komisyjnego odbioru robót. 4. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie odpowiadającej danej części zamówienia:  część Nr 1 w kwocie 1 500 zł.  część Nr 2 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 3 w kwocie 1 500 zł.  część Nr 4 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 5 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 6 w kwocie 1 000 zł.  część Nr 7 w kwocie 1 000 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 1 parter, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach