Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 18-210 Szepietowo, Szepietowo-Wawrzyńce
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 758 946 , fax. 862 758 951
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Szepietowo-Wawrzyńce 64
18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
tel. 862 758 946, fax. 862 758 951
REGON: 45069512000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku biurowca PODR w Szepietowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Planowany zakres rzeczowy zamówienia: 1) Remont pomieszczeń, w tym remont ścian, remont podłóg, remont sufitów oraz wymiana stolarki wewnętrznej, 2) Remont łazienek, w tym biały montaż, 3) Wymiana instalacji wod.-kan. i c.o., 4) Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, 5) Remont sieci komputerowej, 6) Remont instalacji alarmowej, 7) Remont instalacji ppoż., 8) Remont instalacji monitoringu wraz z montażem kamer, 9) Remont wentylacji, 10) Remont i uzupełnienie klimatyzacji. 2. Roboty muszą być realizowane w następującej kolejności: 1) Całość robót branży sanitarnej i elektrycznej (wszystkie instalacje), 2) Remont łazienek na wszystkich kondygnacjach, 3) Remont korytarzy na poddaszu, I piętrze i parterze, wiatrołapu i klatek schodowych, 4) Remont pozostałych pomieszczeń na poddaszu, 5) Remont pozostałych pomieszczeń na I piętrze, 6) Remont pozostałych pomieszczeń na parterze, 7) Remont korytarza w piwnicy, 8) Remont pozostałych pomieszczeń w piwnicy. 3. Zamawiający ma prawo do jednostronnej rezygnacji z maksymalnie czterech części robót opisanych w ust. 2, tj. pkt od 5 do 8, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy cena wybranej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o zawarcie umowy na pełny zakres robót wynikający z opisu przedmiotu zamówienia. Ewentualna rezygnacja z części robót będzie się odbywać w następującej kolejności: 1) Remont pozostałych pomieszczeń w piwnicy, 2) Remont korytarza w piwnicy, 3) Remont pozostałych pomieszczeń na parterze, 4) Remont pozostałych pomieszczeń na I piętrze. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zawierają: projekty budowlane wykonawcze branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 5.1.1., 5.1.2., 5.1.3., 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3., 5.3.1., 5.3.2. i 5.3.3. do SIWZ. 5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia winny być w I gatunku, w standardzie co najmniej średnio-wysokim. 6. Ostateczna decyzja dotycząca kolorystyki i rodzaju płytek podłogowych i ściennych, wykładzin podłogowych, stolarki wewnętrznej, rodzaju materiałów użytych do białego montażu i innych elementów mających wpływ na estetykę wyremontowanych części budynku należy do Zamawiającego i zostanie podjęta w formie konsultacji Wykonawcy z Zamawiającym w terminach zapewniających płynne prowadzenie prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22