Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku biurowca PODR w Szepietowie

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-210 Szepietowo, Szepietowo-Wawrzyńce
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 758 946 , fax. 862 758 951
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Szepietowo-Wawrzyńce 64
    18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
    tel. 862 758 946, fax. 862 758 951
    REGON: 45069512000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://odr.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku biurowca PODR w Szepietowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Planowany zakres rzeczowy zamówienia: 1) Remont pomieszczeń, w tym remont ścian, remont podłóg, remont sufitów oraz wymiana stolarki wewnętrznej, 2) Remont łazienek, w tym biały montaż, 3) Wymiana instalacji wod.-kan. i c.o., 4) Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, 5) Remont sieci komputerowej, 6) Remont instalacji alarmowej, 7) Remont instalacji ppoż., 8) Remont instalacji monitoringu wraz z montażem kamer, 9) Remont wentylacji, 10) Remont i uzupełnienie klimatyzacji. 2. Roboty muszą być realizowane w następującej kolejności: 1) Całość robót branży sanitarnej i elektrycznej (wszystkie instalacje), 2) Remont łazienek na wszystkich kondygnacjach, 3) Remont korytarzy na poddaszu, I piętrze i parterze, wiatrołapu i klatek schodowych, 4) Remont pozostałych pomieszczeń na poddaszu, 5) Remont pozostałych pomieszczeń na I piętrze, 6) Remont pozostałych pomieszczeń na parterze, 7) Remont korytarza w piwnicy, 8) Remont pozostałych pomieszczeń w piwnicy. 3. Zamawiający ma prawo do jednostronnej rezygnacji z maksymalnie czterech części robót opisanych w ust. 2, tj. pkt od 5 do 8, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy cena wybranej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o zawarcie umowy na pełny zakres robót wynikający z opisu przedmiotu zamówienia. Ewentualna rezygnacja z części robót będzie się odbywać w następującej kolejności: 1) Remont pozostałych pomieszczeń w piwnicy, 2) Remont korytarza w piwnicy, 3) Remont pozostałych pomieszczeń na parterze, 4) Remont pozostałych pomieszczeń na I piętrze. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zawierają: projekty budowlane wykonawcze branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 5.1.1., 5.1.2., 5.1.3., 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3., 5.3.1., 5.3.2. i 5.3.3. do SIWZ. 5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia winny być w I gatunku, w standardzie co najmniej średnio-wysokim. 6. Ostateczna decyzja dotycząca kolorystyki i rodzaju płytek podłogowych i ściennych, wykładzin podłogowych, stolarki wewnętrznej, rodzaju materiałów użytych do białego montażu i innych elementów mających wpływ na estetykę wyremontowanych części budynku należy do Zamawiającego i zostanie podjęta w formie konsultacji Wykonawcy z Zamawiającym w terminach zapewniających płynne prowadzenie prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach