Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4244200 , fax. 012 4244300
- Data zamieszczenia: 2011-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
ul. Łazarza 14 14
31-530 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4244200, fax. 012 4244300
REGON: 35156485428000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynkach Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest podzielony na cztery części: Część nr 1: Remont pomieszczeń szatni obejmujący m.in.: malowanie ścian i sufitu o powierzchni użytkowej ok. 62,26m2, remont łazienki o powierzchni użytkowej ok.12,88m2 CPV 45442100-8, 45431000-7, 45431100-8 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4.1. do niniejszej specyfikacji . Część nr 2: Remont pomieszczeń magazynowych obejmujący m,in.: malowanie ścian i sufitów o powierzchni użytkowej ok.146,11m2, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie posadzek wraz z wymianą wykładziny, wymiana 1 szt. drzwi wewnętrznych. CPV 45442100-8, 45432111-5, 45421131-1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4.2. do niniejszej specyfikacji . Część nr 3: Remont pomieszczeń dydaktycznych obejmujący m.in.: malowanie ścian i sufitów o powierzchni użytkowej ok. 109,05m2,wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie posadzek wraz z wymianą wykładziny, wymiana stolarki drzwiowej - 18 szt. (drzwi typu porta lub równoważne). Wzór i kolor do ustalenia z Zamawiającym. CPV 45311200-2, 45317300-5 45314320-0 ,45312200-9 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4.3. do niniejszej specyfikacji . Część nr 4: Wykonanie instalacji teletechnicznej pomieszczeń przyziemia oraz instalacji alarmowej w jednym pomieszczeniu. CPV 45314310-7, 45314320-0 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót i rzutach pomieszczeń stanowiących załączniki odpowiednio nr 4.4 i 4.5. do niniejszej specyfikacji . 2. Wymienione we wszystkich częściach prace zostaną wykonane przy zastosowaniu materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. Szczególnie akceptacji-uzgodnienia wymaga wzór i kolorystyka: drzwi, armatury, płytek i fliz, farby, wykładziny itp. 3. Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom polskich norm, aprobat technicznych wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej lub posiadać wymagane atesty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania wyrobów budowlanych równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do wyrobów , których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie patentów, znaków towarowych lub pochodzenia. 5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne jednoznacznie potwierdzające spełnienie przez wyroby równoważne wymagań Zamawiającego. 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, na dowolną z 4 części zamówienia. 7. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zostaną odrzucone. 8. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7. 9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : Dla części nr 1 : 700,00 PLN Dla części nr 2 : 800,00 PLN Dla części nr 3 : 700,00 PLN Dla części nr 4 : 1000,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz informację na które części zamówienia składa wadium. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 24.10.2011 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH, KORYTARZY, SAL ROZPRAW I POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W WYZNACZONYCH POMIESZCZENICH BIUROWYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W NOWYM TARGU PRZY UL. LUDŹMIERSKIEJ 29
Dodano: 2016-07-26 - Malowanie elewacji, remont pokrycia dachowego budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-18 - SP 18 - remont i malowanie sal lekcyjnych, korytarzy i klatek schodowych (po modernizacji oświetlenia)
Dodano: 2016-07-05 - remont sal dydaktycznych nr 07, 035, 137 i 218 w paw. A-0- KC-zp.272-216/16
Dodano: 2016-06-06 - Remont wybranych pomieszczeń i laboratoriów wraz z wymianą mebli laboratoryjnych, oraz roboty na zewnątrz Budynku Jubileuszowego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2115/2016
Dodano: 2016-06-03 - malowanie wszystkich pomieszczeń wraz z wymianą opraw oświetleniowych w pokojach i kuchniach w budynku DS-17, na terenie Miasteczka Studenckiego KC-zp.272-222/16
Dodano: 2016-05-31 - wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni - kompleks pawilonów D,S,U i Z, oraz lokalach mieszkalnych stanowiących własność Uczelni zlokalizowanych w budynkach M- KC-zp.272-232/16
Dodano: 2016-05-25 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach
Dodano: 2016-03-14 - Remont pomieszczeń w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24
Dodano: 2016-02-19 - Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni KC-zp.272-663/15
Dodano: 2015-12-04