Przetargi.pl
Remont pomieszczeń szkoły

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 31-540 Kraków, ul. Rzeźnicza 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 4213844 , fax. 0-12 4215036
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1
    ul. Rzeźnicza 4 4
    31-540 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 4213844, fax. 0-12 4215036
    REGON: 35057357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie remontu pomieszczeń szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych Nr 1 w Krakowie, polegającego na: oczyszczeniu i zmyciu starego podłoża 571,7 m2, wykonaniu gładzi gipsowej 571,7 m2, dwukrotnym malowaniu wewnętrznych ścian i sufitów 571,7 m2, jednokrotnym malowaniu stolarki okiennej 31,1 m2, jednokrotnym malowaniu stolarki drzwiowej 19,66 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. spełniać wymogi określone w art.22 ust.1 uPzp 2 nie podlegać wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp 3 spełniać warunki określone w SIWZ 4. udzielić 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żądaprzedstawienia następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez udokumentowanie wykonania min. 1 roboty budowlanej z zakresu prowadzenia robót budowlanych w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane o wartości min. 20 000 zł (netto) 2. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Spełnienie wymaganego warunku nastąpi poprzez przedstawienie w wykazie kierownika budowy o uprawnieniach w branży konstrukcyjno - budowlanej wraz z poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopią uprawnień oraz dokumentem świadczącym o przynależności do stosownej izby zawodowej. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (o wartości min. 50 000 zł) W ofercie Wykonawca powinien przedstawić także następujące dokumenty: 1. Karta tytułowa oferty- zał. nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zał. nr 2a do SIWZ 3. Oświadczenie pełnomocnika - zał. nr 2b do SIWZ 4. Wykaz robót budowlanych - zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz osób - zał. nr 4 do SIWZ 6. Parafowany wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ 7. Kosztorys ofertowy opracowany wg załączonego przedmiaru robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach