Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. Główna 50
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 715 25 50, 715 27 18 , fax. 85 715 25 50
- Data zamieszczenia: 2013-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach
ul. Główna 50 50
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 85 715 25 50, 715 27 18, fax. 85 715 25 50
REGON: 05025929400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna urzędu gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Świetlicy Socjoterapeutycznej w Łapach przy ulicy Głównej 50 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń Świetlicy Socjoterapeutycznej w Łapach przy ulicy Głównej 50 bez pomieszczeń mieszczących się na parterze remontowanego budynku o numerach 3 pomieszczenie biurowe, 4 pomieszczenie biurowe, 5 pomieszczenie biurowe, 6 pomieszczenie biurowe, 16 pomieszczenie magazynowe, 17 pomieszczenie magazynowe w zakresie. W budynku przewiduje się remont posadzek, wykończenia ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej, remont WC wraz z instalacją wod-kan, instalacje hydrantów, remont instalacji elektrycznej wraz z instalacją internetową i instalacja nisko prądową. Roboty remontowe instalacyjne są ujęte w opracowaniach branżowych. W pomieszczeniach 6 i 5 należy wymienić drzwi wejściowe do pokoi. Do pomieszczeń nie objętych remontem tj. parter budynku do pokoi o numerach 3 pomieszczenie biurowe, 4 pomieszczenie biurowe, 5 pomieszczenie biurowe, 6 pomieszczenie biurowe, 16 pomieszczenie magazynowe, 17 pomieszczenie magazynowe należy wykonać niezbędne połączenia wszystkich instalacji (elektrycznych, sieci internetowej) z częścią remontowaną umożliwiające funkcjonowanie tych pomieszczeń po wykonaniu remontu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne m.in. przyjmując, że pojęcie równoważności nie musi oznaczać tożsamości produktów o ile wykonawca jest w stanie tak zrealizować zamówienie, by zaspokoić wszystkie wymagania zamawiającego, jakościowe, mimo skorzystania z innych produktów lub materiałów. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego roboty i dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w przekazanej dokumentacji projektowej. Nie określa się, za pomocą jakich dowodów wykonawca ma wykazać, że jego rozwiązania są równoważne, a więc wybór dowodów leży po stronie wykonawcy. Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru oceni, czy zaproponowane rozwiązania spełniają Wymagania określone w SIWZ oraz przekazanej dokumentacji projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ w terminie 7 dni od dnia zaproponowania przez Wykonawcę wyżej opisanej równoważności. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ opracowana w 2013 roku przez Projektowanie i nadzór budowlany Mgr Inż. Antoni Krzysztof Romanowski ul. Mickiewicza 114/9, 17 - 100 Bielsk Podlaski Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót branżowych zostały określone również w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8000,00 PLN (osiem tysiecy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium 52 1160 2202 0000 0002 4718 8557 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznany będzie terminu uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zaleca się aby dokument wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał poręczenia lub gwarancji złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w pkt. XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w pkt. 10 i ppkt. 13 z dopiskiem: wadium. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie g) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. h) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z Prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta został wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym punkcie mają odpowiednie zastosowanie do czynności przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslapy.pl, www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Radziłów
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana: Remont magazynu środków bojowych nr 26 na terenie JW. w Osowcu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizację pokrycia dachowego wraz z niezbędną obróbką blacharską w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczenia stołówki w DPS w Czerewkach
Dodano: 2016-07-27 - Głęboka termomodernizacja kompleksu Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana ogrodzenia w Zespole Szkół nr 8 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Remont dwóch łazienek w budynku Pływalni przy ul. Wojska Polskiego 2 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Robota budowlana z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont pomieszczeń I piętra budynku sztabowego nr 1 na terenie JW. w Białymstoku; Część 2 - Remont pokrycia dachowego budynku nr 5 na terenie JW. w Białymstoku; Cześć 3 - Konserwacja pomieszczeń w budynku nr 21 Węzła Łączności na terenie JW. w Białymstoku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa obiektu administracyjnego na bibliotekę gminną
Dodano: 2016-07-26