Przetargi.pl
Remont pomieszczeń socjalno - biurowych Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń socjalno - biurowych Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych budynku administracyjno - socjalnego Palmiarni Miejskiej w Gliwicach przy ul. Fredry 6, w tym: I. Parter - remont portierni, toalety, pomieszczenia biurowego, szatni męskiej i pomieszczenia OC. II. I piętro - remont toalety i szatni damskiej. III. II piętro - remont pomieszczenia warsztatowego, zaplecza, toalety męskiej i toalety damskiej. IV. Klatka schodowa - remont korytarzy na parterze, I i II piętrze oraz remont klatki schodowej. Remont pomieszczeń obejmować będzie min.: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe. 2. Przecieranie istniejących tynków i szpachlowanie. 3. Malowanie ścian i sufitów, konstrukcji stalowych i ocynkowanych. 4. Okładziny z płyt gipsowych. 5. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych. 6. Licowanie ścian i posadzki z płytek na zaprawach klejowych. 7. Montaż sufitów podwieszanych. 8. Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych. 9. Wymiana podejść instalacyjnych, umywalek, ustępów, brodzików oraz baterii. 10. Wymiana grzejników c. o. zaworów grzejnikowych i głowic termostatycznych. 11. Wymiana kratek wentylacyjnych. 12. Montaż przewodów, opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników. 13. Dostawa i montaż wyposażenia toalet. 14. Malowanie balustrady schodowej wraz z wymianą pochwytu z PCV. 15. Usunięcie z budynku gruzu i materiałów z rozbiórki. Załączniki: 1. Specyfikacja ogólna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiar robót. Istotne warunki zamówienia: 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, t. j. specyfikacje techniczne i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Zamawiający w trakcie prowadzenia robót remontowych zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych robót i wykonania na to miejsce robót zamiennych o tej samej wartości. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia materiałów gatunku I i nowych fabrycznie. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót. 5. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - uzgodnienia harmonogramu prac z Kierownictwem Palmiarni - prace remontowe będą prowadzone w czynnym zakładzie, w trakcie normalnej pracy zatrudnionych tam osób, - prace szczególnie uciążliwe ze względu na hałas, zapylenie, konieczność odłączenia prądu, wody lub kanalizacji można przeprowadzać po godz. 15 lub w soboty i niedziele - po wcześniejszych ustaleniach z Kierownictwem Palmiarni, - dokonywania szczegółowych uzgodnień z Kierownictwem Palmiarni typu kolorystyka, wzornictwo, - zabezpieczenia w swoim zakresie zaplecza socjalnego i magazynowego niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - dokumentację powykonawczą, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, 3) wadium może być wnoszone w formie ustalonej w art.45 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania z ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust.4a i 5 ustawy pzp, 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408, 6) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy jego oryginał złożyć w kasie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach ul.Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach