Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych w bloku D, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 11 w Gdyni przy ul. Porębskiego 21

Zespół Szkół Nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-185 Gdynia, ul. Porębskiego 21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 625 57 09 , fax. 0-58 625 57 08
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 11
    ul. Porębskiego 21 21
    81-185 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 0-58 625 57 09, fax. 0-58 625 57 08
    REGON: 00127333200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs11.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych w bloku D, wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, wymiany stolarki okiennej w Zespole Szkół Nr 11 w Gdyni przy ul. Porębskiego 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - remont pomieszczeń sanitarnych mieszczących się na parterze (toaleta dla niepełnosprawnych), I piętrze (toaleta chłopców), II piętrze (toaleta chłopców), - wymiana drzwi zewnętrznych budynku szkoły, - wymiana stolarki okiennej w następujących pomieszczeniach: korytarz główny; sala nr 11 PAWILON D; sala nr 14 PAWILON B, pokój nr 34 PAWILON SPORTOWY; pomieszczenia sanitarne - PAWILON D PARTER, I PIĘTRO, II PIĘTRO - toalety chłopców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy: - prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 50 000zł każda, - wykażą się osobami lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust.1, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 do SIWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4876_.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach