Specjalistyczny Szpital św. Jana ogłasza przetarg
- Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. dr Józefa Balewskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 562 30 31 w. 1108 , fax. 058 562 48 21
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital św. Jana
ul. dr Józefa Balewskiego 1 1
83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 562 30 31 w. 1108, fax. 058 562 48 21
REGON: 19148064100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pestar.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kardiotokografu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kardiotokografu o wartości poniżej 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - spełniają określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy. - dostarczą wszystkie dokumenty wymienione w rozdz. VII niniejszych warunków zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Niespełnienie ww. warunków spowoduje wykluczenie wykonawców z postępowania przetargowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszych warunków zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa, są składne w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ponadto do oferty należy dołączyć wskazujące parametry i zawierające inne istotne dane dokumenty odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1. Aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z art. 5. ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 (Dz. U. nr 93 poz. 896), Certyfikat CE. 2. Oświadczenie, że oferowane urządzenie jest fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu gotowe do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów. 3. Firmowe materiały informacyjne - dane producenta sprzętu. Wyżej wymienione dokumenty winny być ponumerowane (numeruje się poszczególne kartki) i poukładane wg podanej kolejności. Wszystkie karty powinny być spięte w sposób trwały np. zszyte lub zbindowane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pestar.com.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do pomiaru odblaskowości oznakowania pionowego i poziomego wraz z niezbędnym sprzętem do prowadzenia analiz dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej na potrzeby projektu realizowanego w ramach wspólnego przedsięwzięcia RID pt. Wpływ czasu i warunków eksploatacyjnych na trwałość i funkcjonalność elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Dodano: 2016-06-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów rejestrujących i urządzeń badawczych dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-04-10 - 42/1013/DN - Dostawa platformy balansowej z oprogramowaniem do oceny i treningu równowagi, stabilności i kontroli sensomotorycznej na potrzeby realizacji projektu pn. `Wpływ suplementacji witaminą D, odpowiedniego programu rehabilitacyjnego, na czucie równowagi u pacjentów po zabiegach operacyjnych kręgosłupa z zastosowaniem implantów statycznych i dynamicznych, u pacjentów ze złamaniami kompresyjnymi kręgosłupa w odcinku piersiowym, po zastosowaniu cementoplastyki oraz u pacjentów po pierwszorazowej mikrodiscectomii`.
Dodano: 2013-10-31 - 35/0913/DN - Dostawa specjalistycznej aparatury badawczej na potrzeby realizacji projektu pn. `Wpływ suplementacji witaminą D, odpowiedniego programu rehabilitacyjnego, na czucie równowagi u pacjentów po zabiegach operacyjnych kręgosłupa z zastosowaniem implantów statycznych i dynamicznych, u pacjentów ze złamaniami kompresyjnymi kręgosłupa w odcinku piersiowym, po zastosowaniu cementoplastyki oraz u pacjentów po pierwszorazowej mikrodiscectomii` z podziałem na 2 części.
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa urządzeń badawczych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa systemu akwizycji danych pomiarowych stanowiska mikrosiłowni
Dodano: 2012-04-18 - Dostawa elementów mikrofalowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Iformatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2010-12-09 - Dostawa elementów mikrofalowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2010-11-30 - Dostawa zestawu stolika obrotowego do pomiaru parametrów sygnałów fonicznych (tj. stolika, zdalnego sterowania, karty PC-BPIB, oprogramowania, przewodów zasilających i sterujących) w ramach projektu badawczego Opracowanie typoszeregu komputerowych interfejsów multimodalnych oraz ich wdrożenie w zastosowaniach edukacyjnych, medycznych, w obronności i w przemyśle, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Poddziałanie 1.3.1.
Dodano: 2010-10-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk laboratoryjnych w ramach projektu - Modernizacja i Rozbudowa Laboratoriów Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku - Infrastruktura edukacyjna i naukowo dydaktyczna w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2010-08-30